S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
  2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

volgens mij is Amy-lynn ook niet zo een broeken fan:D
    maar toch vind ik het wel gaaf staan
    lekker stoer op zijn tijd
    en had weer2 vingino verkocht dus moest wel 2 broeken hebben.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
  4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    En dan nog wat reacties. Pak alleen even de laatste 10 pagina's!

@miekje, shoppen voor een verjaardagset is ook leuk :) Wat voor stijl zoek je iets of moet je er echt tegenaan lopen?

@pcootje, ik heb gereageerd in je album ;) Fijn dat je geslaagd bent voor jasjes. 2+1 gratis is altijd goed :D

@diddl, fijn dat Lisa het leuk vindt op school! Alvast gefeliciteerd voor morgen!! Lekker dat ze bij jullie school 3 weken meivakantie hebben. Hier twee weken, dan drie dagen naar school en dan weer twee dagen vrij ;)

@jingels, leuk geshopt!

@mirell, leuk die chino! Pasdrama's hier ook altijd hoor. Moet vooral de jongste altijd een soort van omkopen (als jij even dit past, dan gaan we een spelletje doen ofzo ;)). Ook een lekker volle kast zie ik :) Netjes hoor!

@otm, leuk setje van Bfc

@shannen, en nog geslaagd voor een spijkerbroekje voor Romy?

@wonderteam, wauw leuke shirtjes voor Mason! Ben ook erg benieuwd naar de sandaaltjes voor Fay ;)

@mama32, netjes hoor de kast. Idd heel bescheiden.

@bloempje, haha degene waar ze dan een opmerking van kreeg was vast geen shopaholic ;)

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Thanks, ik vind 'm ook super. Lekker fris, staat echt heel leuk. Nooit gedacht dat groen leuk zou staan, maar ze kan het goed hebben :)

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @zo79: joh dat Dzine jurkje is grappig zeg! En nette kasten hoor, lekker vol!

@mirell: ook mooie kastinhoud hoor

@hier: nee nog steeds niks geshopt en ook geen behoefte aan, heerlijk...zit ook nooit meer te snuffelen ofzo op de sites, wat een rust!

7. tulip

tulip Niet meer actief

zo ladies kom ik ook weer even kijken... aanstaande vrijdag movingday, dus druk druk hier met inpakken.

En dan kan ik ook eindelijk mare's kast op orde brengen. Al het nieuwe zomerspul zit nu in plastic zakken;)

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Mirell; goed bezig met je boek en dieet/sport.
    Wat joh, jij uitgeshopt? Dat boek doet echt rare dingen met de mens, direct stoppen met dat boek en Lynn ook, de hele economie ligt straks op zn kont :D
    Hey grappig, ik ben ook meer een broekenmens terwijl mn meiden bijna altijd in rok/jurk lopen.
    Hmmm mij vergeten :x.... leuk gevulde kapstok en kast van A.L.

@ v&d; vanaag 30% extra korting op prijzencircus (code prijzen30)

@ Sweetbel, erg he dat shop gevoel. Kheb vandaag alweer geshopt bij de makro:) ( moet misschien dat boek ook eens gaan lezen;) )

@ otm; leuk setje

@ diadeem; dankje. De rode is ook meer een "je speelt en smeert maar raak jasje"

@ Otm; haha idd dr hangen er weer een paar bij op de kapstok. IK was ook erger in jassen etc, maar nu R naar school gaat merk je toch dat niet alle kleding/schoeisel school(plein)waardig is en ben ik wat makkelijker daarin geworden.
    Klinkt goed jullie verbouw plannen, iets meer ruimte ies nooit weg met 6 personen in huis.

@ Wonderteam; leuke shirts

@ Miekje; tnx

@ huis & hypotheek; hier ook een goedkope woning en lage hypotheek. Houden we tenminste genoeg over voor andere dingen.

@ passen; R. vind het geen probleem en Y moet er net zin in hebben.

@mama32; leuke kast!

@zo79, gave kasten, mooi gevuld Leuke shopsels ook en een bekend tshirt dr tussen.

@album;Tnx voor de reactie in mn album

Hier vandaag weer geshopt. R showt in album en nog een paar losse dingen.

9. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jij hebt bijna heel de collectie van c&o! Leuk..

Ik heb wrsch mijn jurkje van bengh verkloot 98/104 blauw met bloemen in de droogtrommel geweest. Wrsch nu te klein. Balen,dan kan hij op MP..
    Vind het zo'n leuk jurkje..

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh dat is echt heel erg balen Miekje!!

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind die Chino toppie! Ga ook weer zwichten?

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn als je zo weinig shopt heeft ze dan wel genoeg kleding straks?
    Ik herinner me vaag een kast met 5 dingetjes jurkjes erin ofzo of vergis ik me?
    Of wacht je tot de sale?

13. Zo79 mooie volle kasten zeg!

Ik zal ook eens een foto van m'n meisjes kast maken.

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat we dat ooit nog eens aan lynn moeten vragen! Lynn, hoe moet dat dan met het volgende deel van it topic? :D

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps hier alleen een speelgoedauto gekocht, meneer raakt uitgekeken op wt ie heeft en begint aan de oven en wsmachine....

Ik wacht op sale bij z8 en tommy

16. tulip

tulip Niet meer actief

zo, mooie kasten.

lynn, maar je had toch al genoeg ingeslagen??

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Zo79, je hebt echt leuk geshopt! Vind vooral het setje Mim pi-V&D erg leuk! Wil je even laten weten hoe de sandaaltjes van Orange Babies bevallen?

Tulip, succes met verhuizen!

Miekje, dus toch verbouwen ipv verhuizen. Snap het wel hoor, deze tijd is gewoon erg onzeker...

Wonderteam, wat een leuke foto's van je kids in het topic in de lounge, wat een knapperds!

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha meiden maak je niet druk, shoppen ik zal er heus niet mee stoppen maar ik ben wel een heel stuk selectiever gaan shoppen...

de kast nu: er hangen zo'n 20 setjes waarvan 15 ofzo helemaal nieuw voor voorjaar en zomer. Dus ze heeft echt genoeg hoor!
    En omdat ik vind dat ze genoeg heeft, koop en kijk ik niet meer verder. Tot ze gegroeid is en nieuw spul nodig heeft. Voor de herfst heb ik ook al een boel ingeslagen in de sale dus daarom heb ik nu ook geen shopbehoefte, ik heb gewoon genoeg en koop alleen nog maar de echt leuke/mooie dingen en niet meer honderd-en-1-dingen om uiteindelijk teveel in de kast te hebben....ik vind het wel prettig overzichtelijk zo, 20 setjes...

19. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag een MP rokje binnen van bengh! Echt ranzig gewoon niet gewassen. Ik was altijd de kleding uit die op de post gaat.
    Gelukkig wel schoon gekregen,maar vind het zo slordig. Heb er over gemaild. Heel nochelante reactie,maar je wast hem zelf toch ook?

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb dat zelf ook al best vaak gehad... :( Ben zelf altijd heel zorgvuldig met wat ik verkoop dus snap dat ook nooit zo goed...

Deel Deze Pagina