o ik doe ook veel zomergoed al aan hoor. Winterdingen zijn al weg. Maar de echte zomerdingen moeten nog een week of 5 wachten tot we op vakantie gaan.
Thnx voor jullie reacties. Ik heb gisteren de z8 Polo in real life gezien en vond hem toch wat tegenvallen. Ik denk dat ik die met dubbele kraag leuker vind. Ik heb gelukkig nog 2 wkn te twijfelen haha.blouse twijfel ik ook nog over. Ik vind overigens de tip van iets met lange mouwen eronder ook een goede! @diadeem, dat zijn ook wel mooie overhemden. Alleen hou ik niet van dat glimmendehaha @geke, snap wat je bedoeld met die broeken. Zag gisteren die vngino's hanfen. Nu toch besloten het niet te doen. Vind 55 euro erg veel en zo bijzonder vond ik ze niet. @zo79, dat is zeker netjes dat je zonder iets er weer uit gelopen bent. @mariomama, ja dat felle is idd wel sprekend. Ik heb ook de roze knalpolo, maar wou graag voor zijn verjaardag iets anders. Hier bevallen die fitzkids ook super.
Ik koop ook nooit vingino's, ik vind ze wel mooi maar echt te duur. Ik heb ook ongeveer 25 euro als max voor een broek. Ik ben erg tevreden over de spijkerbroeken van name it gaan hier een seizoen mee. Wel had ik dit seizoen een broek van Scotch &Soda gelukkig in de uitverkoop was normaal 70 euro en na 3 maanden heb ik hem weggegooid, hij was ermee gevallen en zat ga in zijn knie. Maar kleintjes sluiten nog niet zo hard en dan kan je ze nog verkopen.
Gisteren nog deze jurk geshopt voor Fay: (had de jurk nu voor 8,40) Frendz Jurk V&D en de bolero voor 4,20 ( ik heb die effen blauwe ) Frendz Bolero V&D
Die boleros zijn gaaf he, wonderteam! Ik heb ze in drie kleuren in de kast hangen... Vind de polo van z8 ook erg leuk, jammer dat hij tegenviel. Denk dat het kleurtje Mason wel erg mooi staat! Loesjuh, welk Bomba jurkje heb je gekocht? Vingino's, ik heb een spijkerbroekje, nu te krap, een capri, ook aan de kleine kant, en een short, die zit nog goed. Vind ze niet super bijzonder, ben lastig met spijkerbroekjes. Ik heb nog een setje van Loff gekregen van mn moeder, donkerblauw met witte sterretjes. Staat geweldig!! Zit een beetje tule op het rokje, hou ik wel van. Verder heb ik alles gekocht wat er maar te krijgen viel voor het winkeltje van de Albert Heijn. Staat nu allemaal te wachten op zolder totdat mn moppie groot genoeg is om ermee te spelen. Nu de mini's sparen!
o dat is niet duur zeg wonderteam. Had je een kortingscode? vinginos: ik vind 55 euro ook te duur hoor. Maar in de sale heb je ze vaak voor de helft. Amazigkids had vorig seizoen een leuke korting. Als je ze heel houdt heb je dat bedrag bijna weer terug op marktplaats.
Wonderteam, ik heb heel vaak polo's met daaronder een romper met lange mouw. Ideaal en de polo's van Zara kosten 9 euro ofzo Vingino vind ik ook best prijzig. Ik weet ook niet hoe ze vallen. Mijn zoon is best smal en de enige broeken die goed passen zijn van Name-it. Ik heb gisteren dit setje geshopt
lovingmom anders gewoon een keer passen in de winkel? of ander bestellen bij kleertjes en desnoods terugsturen?
Lovingmom, Vingino's vallen juist heel smal. De broekjes van Just Small ook wel en die hebben ook meestal elastiek om te verstellen. Vingino's koop ik ook alleen met korting. Sam heeft er al wel een flink aantal gehad vanaf maat 62 de eerste. Voor aankomende zomer heb ik er voor het eerst geen gekocht. Van de winter koop ik er wel weer die draagt hij dan ook vaker. Ik heb er laatst ook een aantal verkocht via MP, maar kan ze maar moeilijk weg doen, ze zijn zo leuk en stoer!!
ha, ik ben toevallig nu net op jacht naar nieuwe vingino's! zijn maat 0 wordt nu echt te kort, en heb er in 1 geen (pas weer een stapel in 2, maar dat kan echt nog niet.... ). Dus als een gek op zoek naar 1 in maat 1 (86). heb de wilko en waylon op het oog, kan niet kiezen. bestel ze alletwee ws, en dan zien welke mooiste is/zit.
kan zijn.. maar heb nu mijn handen weten te leggen op een 10 euro kortingscode. dan is de jeans nog 35 euro, gratis verzonden. als ik naar de outlet rijd, ben ik hetzelfde kwijt + benzine + parkeerkosten. En ik wil hem nu, nu, nu!
trouwens, nog een stapel korte broeken bij WE meegenomen, even kijken welke kleuren ik houd (welke combi goed is met shirts)