Hier sjaak's korte broek, vond de eerste het minste, maar is een perfect match met vingino shirt dat ie al had! De twee donkere die ik ook had meegenomen gaan juist terug, kan ze nergens leuk mee combineren.
Mirell: gaaf setje en die schoentjes erbij, super leuk! Dj Momo: wat een gave broekjes en dat shirtje staat er helemaal perfect bij. Echt een schattig mannetje heb je.
@ Mirelll, leuk! @ DJMomo, heel stoer! zeker die 1e set heel mooi zo bijelkaar! Wat een grote knul al zeg!! @ Lovingmom, schattig!!!
Dat doe je goed! Had je nog extra korting ofzo? Ik heb ook nog getwijfeld over die jurk maar vond 18 euro nog wel te duur.
Leuk! Ik heb vandaag ook bij de WE staan twijfelen, had nog een 20% kortingsbon. Maar wilde meer aqua (heb dat vindginoshirt in aqua met roze letters) en heb de aqua bb ruit van WE al. De rest paste er niet zo bij hier. Maar jouw combi vind ik mooi!
Met die aqua heb ik ook in de handen gestaan. Vond ik alleen niet stoer genoeg ofzo. Hihihi, kom niet goed op juiste woord.
@mirell, leuk setje! Volgens mij heb ik dat bij Terstal zien hangen, of heb ik het mis? @djmomo, leuk die broeken. @lovingmom, ook leuk setje. @diddl, hoe is het met je? En hoe gaat het met Lisa op school? @madeliefke, bij jullie ook alles goed? Is Puck nu helemaal gewend aan haar kleine broertje?
@ Z079, hier gaat het goed Lisa doet het echt super op school, boven verwachting eigenlijk! Ze vind het echt helemaal leuk, erg fijn dus! Met jou en je mooie meiden ook alles goed?
@diddl, yep hier ook alles goed. De dames zijn heel hard aan het aftellen tot de vakantie Super dat het zo goed gaat met Lisa op school en dat ze het leuk vindt! Als ze het net zo leuk vindt als mijn oudste dochter dan vindt ze het straks jammer als het vakantie is