S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk die Shoeby dingetjes Lynn! Rest is niet zo mijn ding, maar het zal jouw meisje erg leuk zal staan.

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb me voorgenomen om niets meer te shoppen tot aan mijn vakantie, en daar ga ik me ook aan houden. Maar pfff wat kriebelt het om tóch iets te kopen. Maar ik doe het niet. Ze hebben echt genoeg.

Ben ook echt zo erg, heb al een heel lijstje klaar met welke setjes ik allemaal mee ga nemen op vakantie :)

Miekje, jij ging ook bijna op vakantie toch??

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hihi, dat is wel erg Zo :D

@ Lynn, super setje van Shoeby, erg leuk!!

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Leuk geshopt meiden.

Ik heb hier de kleding van Y gepast die we vorig weekend hadden gekocht(zie mn album).
    De roze jurk met grijze legging van Dirkje en de donkerblauwe college jurk van Dirkje gaan retour ( beide mt 86).
    De korte broek(mt86) met rozen ook.

We brengen het pas eind van de week terug dus als er iemand is die het over wil nemen dan kan dat, wel graag via pb omdat ik dat in ieder geval lees.

5. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Pcootje, je hebt pb..

6. myrna2010

myrna2010 Lid

6 jan 2010
    61
    0
    0
    Dj Momo: wat een gave broekjes, waar heb je ze gekocht?

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Myrna, zijn van de WE. Daar gaat t vanaf 92, maar je kunt het aardig insnoeren. De gele met groene ruit (bij vingino shirt) was zelfs nog afgeprijsd naar 15 euro, de andere was niet afgeprijsd, maar 18 euro, dus ook niet extreem duur! Ze hadden ook nog blauw en donkergrijs, maar die vond ik hier nergens bij staan.

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo lynn je ben ineens weer aan het shoppen geraakt, super leuk!!

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankjulliewel allemaal! Ja ik had ineens zin om ook weer eens wat te shoppen...

10. myrna2010

myrna2010 Lid

6 jan 2010
    61
    0
    0
    Dank je wel voor de info DJ Momo. Ik ga maandag kijken :)

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dames, er is weer lekker geshopt :)
    Ik heb de hand op de knip.....mijn echtgenoot wil na 1 1/2 jaar weer eens een andere auto :p
    Mannen en auto's..... net een klein kind hoor pffff.

@sweetbel Ik heb de complete LoffF set, ik ben er super blij mee.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Lynn, leuk geshopt. Mooie boleros!

Jingels, je had die foto toch op zp gezet? Ik heb een rokje en topje, is mooi spul. Komt zeker meer van van de winter, nu heeft ze genoeg!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Over mijn v&d aankopen. Mijn man keek 2e paasdag 's avonds laat toevallig op de site en toen hadden ze 30% korting op het prijzencircus. Dit duurde nog net een uurtje ,dus kon nog even snel wat bestellen. De volgende dag bedacht ik mij, had ik het nou maar eerder geweten. Ik had achteraf wel wat meer willen bestellen en dan had ik ook de link hier kunnen plaatsten.

@mirell, leuk setje. Schoentjes zijn ook leuk zeg :)
    @djmomo, helemaal top beide outfits zo!
    @diddl, heerlijk zeg dat het zo goed gaat op school!
    @lynn, je hebt echt weer super dingen besteld! Ik vind het 1e rokje erg mooi.
    @jingels, andere auto is ook een leuke aankoop:D

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb het toen wel in dit topic gezet dat er 30% was, schijnbaar heeft niemand dat gelezen ;)

15. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    leuk Lynn, dat van Nono!

nu ook bij Wehkamp korting 20% trouwens... ik ben even voor mezelf aan het kijken :)

ga Bengh jurkje dat ik besteld had annuleren. Ik zou immers geen jurkjes meer kopen die ze niet nodig heeft. en eigenlijk vind ik 60,- voor een zomerjurkje dan wel een beetje idioot. Maar de vingino gaat door natuurlijk :D

heb ook weer wat dingetjes op MP gezet. voor de liefhebber (maat 80). Als je de link wil pb me even.

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Nieuwe auto! ik wil er ook een maar we moeten nog minstens een jaar sparen. en volgens mijn man kunnen we nog makkelijk een paar jaar in deze door. Hij is al wel oud maar we hebben vorig jaar flink wat laten reviseren (o.a. distributieriem) dus daar moeten we nog even de kosten weer uit halen ;) En ik heb er toen ik zwanger was erge deuken in gereden dus veel krijgen we er sowieso niet voor terug... ooops ;)

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Erg leuk!
    Knap ventje!

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super schattig!

19. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hoi dames,

Ik heb ook weer lekker veel geshopt de afgelopen week.. Dit jurkje heb ik gisteren ook nog besteld, samen met het legginkje.. Het jurkje is nogal zomers, maar hoe zouden jullie dat combineren voor nu?

20. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ikzelf zat te denken aan een fuchia bolerootje met fuchia sokjes onder het legginkje! Zou dat leuk zijn??

Deel Deze Pagina