o heerlijk mirell, dat ruimen. Ik heb al een groot gedeelte gedaan toen we ons huis uit gingen en als we over 6 weken in ons nieuwe huis trekken doe ik de rest, zodra ik de dozen openmaak. De opslag maken we nu gewoon niet open
Wonderteam, wat heb je leuk geshopt van Feetje. Ik heb dat tweede jurkje ook besteld voor mijn meisje. Echt heel leuk! Vandaag komt als het goed is het Mexx setje binnen en heb een zomerjasje van Lief voor mn jongste besteld. Nu wachten op de kleertjes.com kortingactie, heb voor ruim 500 euro aan spulletjes in mn mandje
heerlijk inderdaad opruimen en weet nog niet wanneer ik ga staan debby.... heb nu alles achter het luik wat naar de rommelmarkt kan het staat nu niet meer in de weg dus mij allang prima
he, jammer,nu is dat jurkje uitverkocht... heb jij zeker de 86 gekocht Loesjuh? moet ik maar niet twijfelen...weet iemand nog waar ze die hebben? andere winkels met feetje zie ik hem niet. hier was het ook net aangevuld he? mirell, wat goed dat opruimen! ik ben de tuin aan het uitmesten.. en ga wat groente proberen te verbouwen. leuk! maar wel zwaar werk, heb ff geen zin meer
Ik heb ook verscheidene dingen op MP staan, en dan reageren ze op mijn advertentie middels een bod, als ik dan terug mail, laten ze niets meer horen. Ik ben zo niet opgevoed hoor, ook al is het inet, zeg dan dat je er toch vanaf ziet.
Geke en debby, bedankt voor het antwoord! Scheelt toch weer donderdag als ik ga bestellen. Mirell, oh heerlijk zeg! Ik heb de zolder ook volstaan met tassen die wegkunnen! Ik sta wel eens op de ijhallen, toevallig vorige week weer een kraam gehuurd, dus in april hoop ik weer een lege zolder te hebben. Mijn god, 50 riemen, gek mens! Loesjuh, ik denk dat ik het feetje jurkje in 86 voor je neus had weggekaapt, sorry! Maar gelukkig heb je m alsnog kunnen vinden! Ik heb vanochtend dus dit nog besteld Feetje Zwemkleding 532136 Navy - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online . Vond de witte bikini ook erg leuk, maar die is al weg, en wit schijnt zo vaak door. En dus het feetje jurkje Feetje Jurk 514115 Greymelee - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online