S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    12 euro is wel erg duur ja! Maar helaas zit mijn maatje er ook niet tussen, anders wilde ik wel meedoen samen bestellen.....

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#2582 wonderteam, 16 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2012
    Joehoeeeeeee,ik wil even mijn blijdschap delen :D:D Vanmorgen bij de gyn geweest en het bleek idd een goedaardige cyste. Hij was zelfs al geknapt en nu nog maar 2 cm groot ,dus dat komt helemaal goed. Aankomende donderdag heb ik een pre-operatief gesprek bij de anesthesist. Voor deze behandelijk krijg ik een roesje en een ruggeprik. Volgende week donderdag wordt ik in de middag geholpen en wordt het baarmoederslijmvlies verwijderd en is het echt definitief geen 3e kindje.

@pcootje, oh ja daar heb ik idd ook overheen gelezen dat je dat geplaatst had.
    @vlinder, leuk setje. Ik zou het persoonlijk of voor het echt warme weer bewaren of combineren met wit.
    @ondergoed, hier net zoals mariomama, echt heel erg fan van AH ondergoed. Blijft erg mooi.
    @martiomama, veel succes met je sollicitatie!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

val weer even hier in, ontzettend druk gehad met de verhuis, maar het einde is in zicht!

Wonderteam, wat een ontzettend goed nieuws zeg!!

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wonderteam: Super nieuws zeg, gelukkig maar!!

Tullip: Succes met je verhuizing!

5. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Wonderteam wat een goed nieuws zeg!!

Ondergoed, hier altijd boxers van de H&m blijft heel mooi in de was, hema gaat erg lubberen, die hempjes met spagettiebandjes van de hema gaan wel.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderteam wat een goed nieuws!

hier ook goed nieuws. Ik heb een klusje gekregen op mijn werk (waar ik nu boventallig ben) voor 3 maanden, 18 uur per week. En dan kan ik weer 3 maanden langer in dienst blijven!

7. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wonderteam, wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Wel dubbel lijkt me, dat de beslissing wel/geen derde kindje voor je genomen wordt.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Debby, ook super!

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ wonderteam; super wat een goed bericht. Lijkt me inderdaad wel dubbel dat de beslissing voor een 3de nu voor je gemaakt is.

@ Debby; leuk dat je nog een project krijgt, nooit verkeerd!

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wonderteam, fijn joh!

Debby, proficiat met je extra klus! Zal wel weer even wennen zijn weer op de werkvloer. Hoe lang ben je nu volledig thuis? Ik moet ook weer bijna beginnen. Ben als sinds kerst thuis, dus :$ Help help ;)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja hoe lang ben ik thuis... officieel vanaf 3 december maar daarvoor 3 maanden gewerkt en daarvoor ook zo een 8 maanden thuis (zwangerschap/ouderschapsverlof)

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    jongensmama's met vingino's: ik hád een jeansje maat 0, die wordt aan de korte kant. Nu heb ik er 2 in maat 1 besteld. Hij zit al een paar maanden echt goed in maat 86, maar ik vind deze jeansjes maat 1 echt nog een slag groter hoor! Haast 92 als ik het zo zie. Vinden jullie de overgang van ene naar andere maat ook zo groot? Vanavond nog eens goed aangesnoerd en pijp omgeslagen proberen, maar was gisteren niet echt wild enthousiast (zelfs iets teleurgesteld mss!!)

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goed nieuws meid!

14. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @allemaal, weinig tijd om mee te schrijven, lees wel veel mee. Typen gaat een beetje moeilijk met baby op de arm ;).

Verder hier wordt er voorlopig niet geshopt. Kasten puilen uit, mooie weer wil maar niet komen... en we moeten even heel goed op de centjes letten (helaas).

Gekeken naar mogelijkheden voor verbouwing, maar met die dalende huizenprijzen en strengen financieringsregels voorlopig geen lening te krijgen voor een verbouwing... grrr dus nog even wat jaartjes geduld hebben ben ik bang voor. Dus voorlopig maar weer hard sparen, misschien dat we over een jaartje dan nog eens kunnen kijken wat mogelijk is. Maar ik baal...

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Wonderteam, wat een goed nieuws!
    @Debby, super zeg!! Hier nog 2x8 dagen werken en dan zit het er eerst op. Heb nog veel vakantiedagen en overuren dus met beetje geluk ben ik bijna 5 maand thuis na de bevalling.
    @OTM, waardeloos he met de huizenprijzen. Hier zullen we ook alles uit eigen zak moeten bekostigen, WOZ waarde ligt een flink stuk lager dan hypotheek inmiddels.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Wonderteam fijn voor je...
    wel inderdaad dubbel dat je nu niet zelf kan beslissen voor een 3e
    maar hoop dat je dat een plekje kunt geven...

hier even druk met tuinplannen...
    krijg penslaande deuren
    de vijver gaat eruit
    komt een blokhut met terrasoverkapping aan vast
    op een hardhouten terras

dat is fase 1
    fase 2 volgend jaar maart/april
    een veranda met overkapping aan onze woning vast

of als alles erg meezit al in september.....even afwachtten

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    @Debby fijn voor je zeg!!!

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    OTM, je zult het ook vast erg druk hebben met je kindjes.

@verbouwen; Wij hebben, achteraf gezien, net op tijd ons huis gekocht. Het huis was onbewoonbaar en is totaal gestript. Mijn man is een ruim half jaar aan het verbouwen geweest in de avonduren en weekenden.
    We hebben toen voor de eerste verbouwing een bouwdepot erbij gedaan.
    De dingen die we nu doen doen we uit eigen zak, maar dat zijn gelukkig ook niet meer de grootste uitgaven en kunnen we spreiden, thoeft niet allemaal in 1 keer als het niet uitkomt.

Wij waren alleen van plan om het huis te kopen, te verbouwen en met dikke winst te verkopen en dan nog een keer een huis kopen en opknappen en weer met winst verkopen, jammer genoeg voor ons sloeg de huizencrisis toe en wachten we nu met verkopen tot de markt weer wat aantrekt.

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ mirell, klinkt erg leuk. Heb je een grote tuin?

20. Hier gelukkig geen verbouwplannen meer, we zijn 1,5 jaar bezig geweest om het naar wens te maken en je blijft eigenlijk altijd bezig met een oud huis. Het staat nu te koop, maar als we blijven zitten misschien nog eens een andere keuken.

Heb net trouwens bij de Hema een 4-pak rompers met lange mouwen gekocht voor de beeb voor maar 3,95 ipv 16,-!

Vestje wat ik besteld had via internet (al voor de pasen) was nog niet binnen.

Deel Deze Pagina