S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ja zag het. Bij Kixx vond ik er niet zoveel tussen zitten maar bij Kleertjes heb ik nog wel een lijstje staan. Ik zit nog steeds op mijn handen haha. Moet ook nog wat te shoppen hebben in de States ;) Ik hou me in, moeilijk!

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hihi graag gedaan. Scheelt toch weer! Welke heb je gekocht?

3. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @iedereen: het was met mijn stukje niet de bedoeling om iemand ergens op aan te spreken ofzo. Ik was het gewoon met het stukje van pcootje eens over het wel/niet reageren.

Uiteraard heeft iedereen het druk en kun je niet altijd overal op reageren. Ik probeerde alleen even uit te leggen dat het voor mij persoonlijk niet zo werkt. Ik voel me gewoon een soort van schuldig als ik niet reageer of alleen mijn eigen stukje neerzet :) Das dus meer mijn eigen gebrek dan dat het aan iemand anders ligt ;)

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @shannen, leuk een fotoshoot! Wel foto's showen als je het resultaat hebt he, vind foto's van fotoshoots altijd zo mooi!

@mirell, lekker de tuin aanpakken! Hier hebben we dat vorig jaar gedaan. Onze tuin is voor Randstadnormen groot, maar 20 meter diep halen we niet ;)

@jingels, Burberry is altijd aardig aan de prijs ja ;) Over een maandje ofzo dan beginnen ze alweer met 30%, misschien dan ook bij Coccinelle. Of verkopen ze daar niet datgene wat je wilt hebben?

@diddl, wow die kast :$:D Haha, ze kan natuurlijk niet achterblijven bij haar grote zussen ;) Ziet er mooi uit hoor. Netjes zeg met allemaal dezelfde hangertjes!

5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    oe, nu durf ik niet meer te reageren na de discussie over reageren ;) pff, doe het maar gewoon op mijn manier ook hoor, soms wat langer en soms wat minder. anders wordt het hier helemaal stil, in elk geval gezellig dat er weer gekletst wordt nu :)

ik heb niks geshopt maar ben een lijstje gaan bijhouden met wat ik in de sale wil. ik kan er wel een album van maken, is ook wel leuk voor het overzicht. heb gisteren 10 setjes geteld die ik al voor najaar / winter heb dus tja....

diddle, wow! erg gevulde kast. zoveel had ik niet hoor voor ze. maar geniet er maar lekker van en ook van de rust voor zover dat kan.

mirell, leuk die tuinplannen. wij hebben ook een veranda maar niet aan het huis maar is erg leuk! onze tuin is erg groot en we doen elk jaar wel wat aanpakken. nu wil ik graag een terras aan zijkant huis en een hek voor het huis maar ik vrees dat het niet lukt dit jaar. ik ben niet zo goed in sparen :D

jingles, lekker doorshoppen he, heeft er tenminste iemand wat te vertellen :)

6. :D Waaah die kast :D Die is echt te erg!!! Dat gaat ze echt nooit allemaal dragen. Heerlijk gezicht hoor, en voel me meteen een stuk minder schuldig over mijn eigen kast haha

Scheelt misschien wel dat je ook nog spulletjes had van je 2 andere meiden of niet?

7. Is de presale bij kixx met kortingscode?

8. Ziet er leuk uit Mirell je tuin! En zo lekker groot!!

Dit is de onze, beetje kaal maar wel lekker onderhoudsvrij.

9. We hebben inmiddels trouwens een kippenhok met ren achterin de tuin staan :D

10. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie strakke tuin hoor! Maareh....ik had iets anders verwacht bij de naam Bloempje ;)

11. Haha had net de film bambi gezien toen ik me aanmelde, dat schattige stinkdiertje.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nog een week of 4 en dan begint de gewone sale weer toch?
    Ik heb wel wat leuks gezien maar wil nog even wachten

mirell heeft kixx een kortingscode?

diddl wow dat is veel!

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    :$ überkast van de maand :$

maar wel leuk!

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    De rode cheerleader (zoals zovelen) R. was helemaal blij toen ze de blauwe van Dirkje zag die ik voor Y had gekocht en werd een beetje verdrietig dat het niet voor haar was. Ik wou zelf steeds een andere van mimi kopen maar ben gezwicht voor dat verdrietige gezichtje en de kortingscode:)

15. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik vind de tuin wel bij het huis passen, mooi strak aangelegd.

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Bloempje, er hangen idd ook wat dingetjes bij van mn andere meiden. maar al met al heb ik ook gewoon weer teveel geshopt nu geloof ik.
    Ik heb ook 37 rompers voor dr in maat 50/56. Vroeg me met strijken toch lichtelijk af waarom ik er weer allemaal nieuwe bijgekocht had.

Mooie strakke tuin hoor, staat jullie huis ook te koop?

@ PCootje, :D

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Mijn dochter is inderdaad ook helemaal weg van die jurk. Als het aan haar ligt heeft ze die elke dag aan ;) Grappig dat al die meisjes toch vaak hetzelfde leuk vinden :)

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wauw diddlemouse wat een kast! Maar wel erg ze kan iedere dag wat anders aan joh hhhahaahah heerlijk hoor!

19. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wauw bloempje wat een grote tuin! Leuk!

@ Mirell leuk die tuinplannen je hebt van mij ook nog steeds een foto tegoed van onze openslaande deuren ik maak hem vanavond of morgen even!

Ik werk deze maand 3 dagen dus heb het ook erg druk! Maar wil wel weer vaker komen kletsen!

@ Zo wanneer ga je precies naar Amerika en waar ga je heen in amerika? Ik ben 2 keer naar florida geweest vond het er erg gaaf!

@ Pcootje leuk die cheerlieders jurk ben er ook over aan het twijfellen maar weet niet of het bij mijn dametjes past!

@ Shannen leuk een fotoshoot!

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Schijnbaar zit dat in hun genen, net als de kleur roze ;)
    Ze wist me ook precies te vertellen wat meiden doen als ze zo'n jurk aan hebben....en stond vervolgens met 2 stoffen ballen in de kamer te springen;)

Ik betrap me erop dat de kledingstijl van R begint te veranderen, ik laat haar meer meebeslissen nu ze iedere dag op school zit, zij moet het immers dragen en zich er prettig in voelen. Ik blijf alleen wel bij mn standpunt van bepaalde Don'ts in de klerenkast.

Deel Deze Pagina