S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb de schoentjes van scapino binnen en en ik vind ze leuk.

Telkens als emma een maat groter heeft en ik doe de schoenen aan denk ik, wat groot! Heeft ze natuurlijk ook nog een boel groeiruimte maar daardoor denk ik al snel dat ze te groot zijn. Maar ze zijn goed.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    natja heeft isabella nu ook 92? Emma ook, maar betwijfel of ze de hele zomer met 92 kan doen... maar ik zal het zien...

Ben die winterkleding wel echt zat hoor nu met dat zonnetje. Ik wil nieuwe kleertjes aan doen! Vooral vandaag met dat zonnetje... maar ik wacht nog 3 weekjes...

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Geke, ik had idd de laatste! Gelukkig heb je hem nog kunnen vinden.

Jingels, irritant is dat idd. Ik heb veel last van kopers die meer als de helft minder bieden als de vraagprijs. Ook zo irritant. als ze er nou een paar euro onder gaan zitten.

Sweetbel, ook erg leuk die bikini!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Mirell, 50 riemen, serieus of een grapje :$, haha, ik heb geloof ik maar 5 riemen in totaal :D.
    Maar dat ruimt altijd lekker op. Wij staan om de twee a drie jaar op de rommelmarkt, schiet meer op dan MP met mensen die niet op komen dagen, op het laatste moment afzeggen etc.
    @Feetje, wat een leuk merk voor meisjes, toen R. klein was hadden ze er niet zo heel veel bijzonders van.
    @MP, oh ja, zo irritant of ze willen allerlei maten weten, ga je met de centimeter alles opmeten en doorgeven, geeneens een bedankje voor de moeite, nee hoor je hoort er vaak niets meer van.
    @Geke, leuk, je eigen moestuin, hier geen ruimte voor, we hebben wel bakken met aardbeien en een bak met tomaatjes plus wat kruiden in de tuin, maar daar blijft het bij. Die hangen ook allemaal aan de muur, anders pissen de katten er overheen ;).

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    miekje: Erg leuk dat aqua setje met die short!!

Wonderteam: Schattige kleertjes weer, vooral dat jurkje met die stipjes!!
    Erg leuke stoere schoenen voor je zoon, schoentjes voor je dochter ook ideaal kleurtje!

Sweetbel: Ook al dat super leuke jurkje besteld!!

Mirell: Super dat opruimen, hier moet ik nodig ook eens de kinderkasten uitmesten!! Eigen kast heb ik pas nog gedaan.

Debby: Super dat de schoentjes passen, welke maat heeft zeg nou?

Jingels: Super irritant af en toe op marktplaats dat mensen niet eens het fatsoen nemen om even te mailen dat ze ervan af zien!!

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hihi, ik was vanmiddag ook ineens te laat met de 86 ;)
    En kan hem ook nergens anders vinden.

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Sweetbel, jij dus ook dat leuke jurkje besteld. Bikini vond ik idd ook erg leuk!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diadeem ze heeft maat 25

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ debby, zit Emma net in 25? Suus wel, ben bang datzelfde dadelijk een groeispurt krijgt. Ik wil graag schoenen om RL passen.

@ sweetbel leuk geshopt.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Luc zit ook net in 25, schoentjes maat 24 worden nu te krap. Van de week nog nieuwe schoentjes gekocht.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje ze heeft nu eind 24 begin 25 volgens dat meetding van de hatshoe. Dus ik moest 25 nemen zei ze.
    Tot nu toe heb ik mazzel met groeispurten van voeten. Telkens als het seizoen verandert zit ze op het randje van een maat groter...

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bah hebben ze mijn h&m bestelling en account gewist ,omdat ik schijnbaar nog een account had ( wist ik niet eens)
    Nu moet ik alles opnieuw bestellen ,maar de gratis verzenden code + 10% korting doet het niet meer :(

@debby ,weet jij nog die code voor 5 euro korting?

14. wonderteam

haha grappig iedereen het Feetje jurkje :D:D

@geke, ik had idd 80 besteld
    @diadeem, leuke dingen hoor!!
    @mirell, en lekker opgeruimd? wow 50 riemen:$
    @virginie, ik vind Feetje normaal vallen haha.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderteam 1304

16. wonderteam

@debby, thnx :)

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wonderteam: Balen zeg van je bestelling, die korting van 10% en gratis verzenden liep maar tot 4 maart.

Debby: Val mee 25 had ze hier vorig jaar ook dus is aardig gemiddeld. Maar snap het wel hoor moet ook altijd weer wennen aan een maat groter het staat zo lang (groot).;)

18. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Wat een leuke dingen!!
    Dat eerste jurkje zou ik ook wel willen, even nadenken haha..

Virgini, ik vind feetje klein tot op maat vallen.

Sweetbel er leuk dat jurkje ook, vind feetje echt een leuk merk voor de kleintjes..

romy heeft al maat 27 van schoenen, ze heeft 1 voet 1cm groter als de ander dus heel moeilijk kopen met instappers en sandalen..

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ja ze heeft nu maatje 92, maar als ik iets voor de zomer koop dan koop ik maat 98
    Haar schoenmaat is nu 22 maar ik hoop binnenkort 23

20. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hij is er nog bij Olliewood volgens mij!

Deel Deze Pagina