hmmm, hopen dat het past dan... maar denk het wel eigenlijk. met spaghettibandjes kan er niet veel misgaan, als het maar niet te strak zit.
In ons geval zag het er vooral kort uit, meer als een lang hemdje (maar goed mijn dochter past nog maar nét in 86 kan het ook aan liggen)
Jeetje meid dat is niet niks! Hopelijk worden er geen gekke dingen gevonden! Wanneer word de cycste verwijderd? Heel veel sterkte
Thanks voor de tip, maar ik heb al sandalen van hetzelfde merk voor de zomer klaarstaan dus ik weet de maat
Wonderteam: Sterkte meid!! Ik hoop voor je dat ze niets ernstig vinden hoor. Begrijpelijk dat je er effe niet goed van bent. Vanmorgen wat h&m geshopt voor de jongste en een bolero voor oudster dochter. Gisteren ook een bestelling geplaatst bij H&M, omdat de dingen online niet allemaal hetzelfde zijn als in de winkel. Morgen ook een paar spulletjes bestellen bij Kleertjes. Ik denk trouwens dat ik maar even wacht voor de jongste, ik twijfel echt over de maat voor Feetje. Misschien tot er ergens sale is, als de spulletjes die ik wil er dan nog zijn .
ja, die van mij draagt veel 86 hoor en ook nog wel 80 dus zal wel gaan. k heb de bolero net binnen gekregen en dat ziet er goed uit. ze moet hem wel nu dragen (en volgende maand) maar dat is juist wel goed want ik heb veel zomerspul dat iets groter is (86/92) dus dat is dan voor einde zomer. Ze groeit ook niet zo hard meer, 0,5 cm per maand ofzo. Ze scheelt niet veel met jouw dochter want is van 18 aug. hoe lang is jouw dochter dan?
Ik zie in je album het Ter Staljurkje staan, die heb ik hier maat 92 en die is prima, misschien ter vergelijking?
ha, bedankt, die heb ik ook in 86. ligt in de kast maar zal straks es passen. ik geloof niet dat die te klein is. ja, ze scheelt dan echt een paar cm en ruim 2 kg met jouw meisje dus dat is wel een maat lijkt me
sweetbel: Heb je je pakketjes al gehad?? Hier helemaal happy, net super blousje binnen gehad voor mijn zoon voor de trouwerij!!
Wowww gaaf zeg!! Die feetje jurkjes zijn ook schattig!! hier ook net geshopt sandaaltjes bij de H en M, Voor Mila setje bij de Zara en voor Eef een shirtje en legging om een setje af te maken van Mexx.. Binnen kort kom ik echt weer met een foto! De laatste loodjes nu voor ons!
@Diadeem, leuk! Je had nog eens zo'n link naar een site met die overhemdjes toch? Hoe valles ze, goed op maat? @Wonderteam, ik duim mee, kan me voorstellen dat je nu in de stress zit, ik hoop dat het gewoon onschuldige cystes zijn.
@wonderteam: door mijn dieet bij ww, ik volg het stappenplan boek Beck's dieetoplossing en moet elke dag opdrachten maken en savonds voorbereiden voor de nieuwe dag, en savonds heb ik inmiddels een heerlijk Sabon ritueeltje voor mezelf, heb ik amper tijd om achter de computer te zitten, dus ik denk dat het me wel aardig zal lukken, ben hier de hele week al weinig... @debby: zeer knap meid, echt goed!! ik ben in totaal in 2,5 week al 5,5 kilo kwijt! Maar als het wat langzamer gaat vind ik het ook prima hoor! Ik ben echt heerlijk voor mezelf bezig de afgelopen dagen en dat bevalt prima!