@loesjuh, zo lekker geshopt!! Heerlijk is dat af en toe he! Ik kreeg vorige week een brief van de SVB, met mijn nieuwe bedrag per kwartaal... vanaf 1 juli 750 euro ongeveer haha, dus nu in april nog even het bedrag sparen en dan in juli ga ik los ! @ hier, erg druk met de meiden, maar ik geniet enorm! Ik kan jullie helaas niet bijhouden met kletsen maar lees lekker mee en zodra ik ff tijd heb reageer ik! Ik zag ook zulke leuke dingen van feetje weer voorbij komen.. ik wil ook zo graag flink shoppen maar moet eerst de kasten maar weer eens uitmesten.. Misschien toch maar vast wat zomerspul van C. van vorig jaar verkopen, dan kan ik volgend jaar voor de twens weer lekker shoppen! Ik kan echt wel een winkel beginnen onderhand. O ja, mocht 1 van jullie over een poosje (na de zomer ofzo) kleding verkopen, ik houd me zeker aanbevolen! Voor maat 56 tot en met 104 haha! Budget wordt hier wat beperkter met 4 kids in de luiers en 4 kids naar de gastouder.
@zo79, je bent geweldig! Had ik nog niet eens gezien (zal de vermoeidheid wel zijn ). Denk dat als ik hem bestel ik voor de 86/92 zal gaan. Als ie J. nu te groot is, past C. hem volgend jaar vast wel! En anders kan ik hem altijd nog terug sturen.
Dames, wat is er leuk geshopt, leuke kleuren ook! Ik ga straks toch nog even kijken. Maar heb nog niks geshopt. Onze zoon zit nu bijna een jaar op de kleuterschool. Een openbare basisschool. We hebben idd eerst op de inspectiesite gekeken, zoals Madeliefke ook al aangaf. IK wilde een school die modern is en met z´n tijd meegaat maar ook één die gestructureerd les geeft. Motessori valt per definitie al af voor ons. Ik heb daar geen geschikt kind voor. Ook wordt er op deze school veel aandacht besteeds aan het leesonderwijs en is er zelfs een bibliotheek in school met bijbehorend leensysteem. Dat waren voor mij allemaal plussen. De school is ook dichtbij dus zoonlief kan thuis een broodje eten, vond ik ook een fijne gedachte. Daarnaast, op iedere school is inderdaad wel wat, en in iedere klas zitten wel 1 of 2 rotte appels, daar doe je helaas niets aan.
Ik zou dezelfde maat aanhouden als het jurkje. Vind C&O leggings gewoon groot vallen, de rest normaal.
Heb voor mezelf geshopt! Deze jurk van Desigual: Desigual HELENOVSKY - Jurken - Zwart - Zalando.nl Doe ik dan een rood shirt onder (als het koud is, bolero kan ook maar dat vind ik jammer van de kanten mouwtjes) en een orde legging. Hoop dat het model goed valt!
deze heb ik gekocht: Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com Pinocchio & Hip Kids sandalen | kleertjes.com Ik heb het in 2 keer besteld. De onderste 2 met jonge gezinnen korting (heb nog een code voor wie wil) en de bovenste met 20% shop mama korting. Had ook nog waardebonnen, dus was nu 83 euro kwijt. Niet heel gek voor 3 paar schoentjes...
ga nu ff naar de dokter mijn oude lullen uitstrijkje laten maken, ga straks ff kijken wat jullie allemaal geshopt hebben!
Natja als je op eigen kosten terugstuurt (in een envelop doe ik meestal is goedkoper) krijg je geld terug, doe je het op hun kosten krijg je een waardebon School: emma gaat naar een openbare basisschool. Had een heel goed gevoel bij deze school.
@Scholen, wij hebben voor een Christelijke basisschool gekozen. Ze ging eerst naar de psz bij de openbare basisschool en dat wat een hoop gekliek en ik heb zelfs meegemaakt dat moeders elkaar de huid vol scholden op het schoolplein. Nou, laat maar... Verder ben je hier verplicht je kind in de eigen wijk naar school te doen, dus heel veel keuze was er niet. Nog 2 katholieke scholen, maar die spraken ons niet aan. Gelukkig, het is altijd maar afwachten hoe het in de praktijk is, is dit wel een heel fijne school. De eerste weken moest ze wel erg wennen en heb ik wel getwijfeld aan mijn keuze, maar ze heeft het er prima naar haar zin en gaat het goed.
Bedankt voor de code meiden! Helaas pies ik zoals altijd weer mooi naast de lekkere korting. Het is niet op Vingino en laat ik nou net 3 dingen van Vingino hebben. Maargoed wel op de 2 shirts die ik erbij heb dus alsnog de verzendkosten (en heel iets meer) eruit.
Ik vind het zo stom dat vingino nooit mee doet met de akties. Vind het een merk met een behoorlijk arrogante houding. Koop er allleen nog in de sale wat van maar verder denk ik vaak, dan hou je het toch lekker. Genoeg andere leuke merken.
Madeliefke ze had vandaag die zilveren aan en die zijn gewoon goed. Ik vind ze er ook leuk uitzien. Heb nu in een week 5 paar schoentjes besteld. Hopelijk doen ze er even mee. Schoenen zijn altijd duur. Daarom was ik blij met 2 paar van scapino erbij.
zo loesjuh jij hebt flink geshopt! Vind vooral het 2e setje van noppies leuk. Heb je nu gelijk je stempelkaart vol ?