Zo met de kids naar het CB geweest. MAson was 1.05cm en 16,4 kilo Fay was wel in de lengte gegroeid, Alleen haar gewicht was niet echt hoger geworden en ze vonden het nu wel zaak om hier weer mee terug te gaan naar de kinderarts. Fay was 80 cm en 9,2 kilo.
@mariomama, vind het model van de jurk echt super! De print wel iets druk in combi met de naam zo groot. @otm, leuk dat broekje. @debby, leuk zeg die snoesje schoentjes.
@debby leuke schoenen heb je gekocht jeetje wat leuk we weten nu meteen welk onderwijs alle kids doen leuk om te lezen... veel gekocht bij kleertjes.com we zouden 10%extra moeten krijgen van hun!!!! ik ben bij hema en v&d geweest vestje hema rood met die sterren en dit blousje werd net opgehangen dus kon ik niet laten hangen
en nieuwe kussens voor op het bankstel nieuwe pannen 8 delig we kunnen uitgebreid eten nieuwe theedoeken/handoeken/vaatdoeken hema 3=2 ook rood(zitten in de wasmachine) zo en dan is t geld weer uitgegeven vanavond even bij kleertjes.com kijken
okeey en heb je daar nu afspraak al mee gemaakt? Mason klinkt prima Amy-lynn is nu 1.07 lang en weegt 16 kilo
hij is wel van de V&D DIE BLOUSE en die kleur pannese breekt een beetje vind ik zelf vandaar ook de thee en handoekken en de keuekendoekken in die kleur erbij nu wil ik nog 2 hoge vasen in dezelfde kleur maar hema en V&D hebben t niet ALS IEMAND EEN IDEE HEEFT......
@mirell, ja ik heb vanmiddag even naar het ziekenhuis gebeld,maar haar vaste kinderarts ( die ze tot november had)was op een andere locatie vandaag,dus wordt ik dinsdag teruggebeld. Ja Mason was idd precies op de middenlijn. Dan is Amy-lynn idd lang voor een meisje. ( ter vergelijking mijn nichtje die 8 dgn ouder is dan Mason moest ook vanmiddag en was 1,02 cm en 15,9 kilo)
Hier een jongetje van ca 105/106 cm en 17 kilo dus die is dan nog dik en zijn broeken zakken ook met riem van zijn kont hoor!
@mirell, wow 1,07? Dat was mijn oudste pas met 5 jaar ofzo Ik dacht dat ze 1 meter was en vond dat al lang! Leuk geshopt trouwens!
Desigual, van mij hoeft dat merk er ook niet zo groot op maar jurkje vond ik gaaf! Heb een paar jaar geleden zoiets gehad en gedragen tot het op de draad versleten was dus zal wel weer een goede investering zijn....
Amy-lynn en K schelen niet veel qua leeftijd toch? K is van eind september (en gaat gelijk na de zomervakantie naar school)
@Wonderteam, oh, heb je een idee waardoor het komt dat ze zo weinig aankomt? @Mirell, leuk, vooral die pannenset vind ik erg leuk! Ik hou wel van rood, Luc zijn kamertje is rood met wit en grijs. Hier vandaag nog even bij de V&D twee overhemdjes gekocht van Frendz, de rood wit geblokte (die ik al had, maar ik heb er nog eentje bijgekocht een maatje groter, voor ik van het najaar ze weer nergens kan vinden) en een grijs witte streep.
@mariomama,ik krijg een beetje het idee dat alle broeken voor jongetjes gewoon te wijd zijnm tenzij het misschien echt gewoon te zware kindjes zijn. Zouden fabrikanten toch eens iets aan moeten doen @jo79, nee ik heb ook eigenlijk geen idee, als je ziet wat Fay op een dag weg werkt ,daar kan het niet aan liggen Ach ik wacht wel af. Vooralsnog maak ik mij nog niet echt heel druk.
volgens mij heb ik mazzel... want ik lees net dat de kleertjes.com code niet geldig is op schoenen... nou pakte hij de code inderdaad niet, maar ik heb gebeld en toen kreeg ik het wel. Ze wist niet waarom hij het niet deed... denk dat ik dan mazzel heb met mijn 12 euro korting
Bij mij pakte de code gewoon op sandalen dus ik snap daar niks van. Heb niet besteld Wonderteam, tja, moet je dan echt naar de kinderarts? Heeft ze iets dan? Cb is soms wat voorbarig...
geke jawel, hij pakte de code wel, maar als je bij de kassa was moest je weer het volle bedrag betalen. Toen heeft die vrouw van de klantenservice het handmatig eraf gehaald voor me.