Gedaan! (ik ben dol op tweelingen, en ik zal jullie eens vertellen waarom: ik ben zelf een tweeling!)
Ik vond de ballerinas die ik vandeweek liet zien toch tegenvallen. Ben gewoon niet zo van wit/zilver geloof ik. Ik zoek nu iets sportievere (a la die lelli kellis) met een donkerblauw of rood ruitje / stopje / effen oid. In maat 22. Wie weet te vinden wat ik zoek?
Zoiets? Fitz Kidz T-band Canvas Zruit Navy | (Artikelnr: 5100777) - Fitz Kitz - Schoenen - Sieraden - Moeders Mooiste Baby- en Kinderwinkel
Denk ook dat dit best wel eens groeipijn kan zijn. Hier hebben ze het 's nachts altijd het ergst (als ze het hebben tijdens een groeispurt).
loesjuh wow wat veel geshopt, leuke dingen. Debby leuke schoenen geshopt hoor. Allemaal leuke dingen voorbij zien komen. Heb zelf de replay ballerina besteld voor romy en nog een jurkje voor nina. Zo79 leuke dingen geshopt die schoentjes van lk zijn idd leuk!! en normaal vind ik dat merk ook verschrikkelijk.. Leuk is ie he, die hollandjurk van persival. Hij valt wel ruim. Mirell leuk geshopt, gave pannenset!! Lijkt idd op groeipijn
volgens mij had ik laatst ergens gelezen dat groeipijnen niet met het daadwerkelijke groeien te maken heeft... het zijn gewoon pijnen die kinderen kunnen hebben in de groeifase. Dus het kan heus groeipijn zijn...
Het heeft idd met het vergroten van de groeischijven te maken waardoor spieren en pesen ook meegroeien, dat veroorzaakt de pijn. Het is een soort rekpijn. Ik heb het zelf vroeger als kind ook gehad. Nu nog even op kleertjes kijken.
Hier ook vaak groeipijn, ze zegt vooral in haar knieƫn en onderrug. Ze heeft het vaak s avonds in bed als ze ontspant. Tess weegt bij haar lengte 13,2 kg en dat maakt dat kleding echt heel smal moet vallen, erg vervelend.
@mirell, 104 cm! Inderdaad al een grote meid! Hier was J. in december al 98 cm, en wordt eind deze maand pas 3. groeipijn is hier ook herkenbaar. J. wordt regelmatig huilend wakker en klaagt over zere knieeen. @mariomama, wat leuk dat je ook 1 van een tweeling bent! Heb je een broer of een zus? En zijn jullie 1 of 2 eiig? Is het echt waar dat je een soort "onzichtbare" band hebt met elkaar? @iedereen die ook op foto van de maand Gijs & Lieke heeft gestemd bedankt!!
@gewicht fay ,Wat hun zorgen baarde is dat Fay al eerder heel erg kwakkelde met haar groeilijn ,( er is ook een hele tijd een absurd kleine hoofdomtrek gemeten en daar zijn uiteindelijk nog rontgen foto's van gemaakt)Vervolgens is ze haar eigen lijn weer gaan volgen en is hij weer sterk aan het afbuigen. Aangezien Fay vanaf geboorte tot 14 maand onder controle is geweest van de kinderarts wil het cb dat de kinderarts haar opnieuw gaat bekijken. Ach ik wacht het wel af, ik maak me niet echt druk. @diddl, nou ze vond het vooral vreemd dat het weer zo rommeld en hij ineens zo plotseling heel sterk naar beneden buigt. Persoonlijk vind ik haar ook niet echt licht ogen ,maar ach wie ben ik haha. @otm, ga ik doen @mirell, idd kan goed groeipijn zijn.
@diddl,ik heb een foto gemaakt hoor!! Je krijgt hem nog van mij ,want de usb cardreader krijg ik nu niet aan de praat.
o ja, wilde nog even trots melden dat F & N vandaag zijn gewogen en in 10 dagen allebei flink gegroeid zijn! F. van 2590 naar 2920 N. van 2510 naar 2890! Ik ben zo trots op ze! Ze doen het SUPER! Flesjes zijn weer gegeven, zo ff 1,5 uur slapen en dan alweer de laatste voeding voor vandaag (nou ja morgen hihi) 00.00 en dan kunnen we weer 5,5 uur aaneengesloten slapen. Morgen opa en oma hier, dus even de handjes vrij! Dus mschien morgen nog even tijd om mee te kletsen! Trusten voor straks!!