S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mirell en jingels: ben net naar Vd Ven geweest maar ze hadden dat Persival jurkje niet meer hangen in 104-110. Er was volgens mij nog iemand hier die ze had zien hangen, misschien dat diegene voor jullie kan kijken?

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hoi,

Ik was jullie al kwijt. Ik spring er hier i.

@LYnn, ik las vaag iets ,maar heb je een boek gehaald? Heb hier eens een boek gehad: uit de ban van emotie eten. Ik ben nameljk ook een emotie-eter.
    @mirell, nou idd slecht van dat beng jurkje zo scheef. Rode tuniekje is leuk! Nieuwe Terstall rokje ook super!
    @shannen , hele gave schoenen!

3. wonderteam

@afvallen, hè bah heb gisteren en vandaag zwaar gezondigd. *baal als een stekker en vind het mega zwak*

4. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @mirell, rokje van Terstal staat leuk! Bij Terstal hebben ze ook effen topjes die als het goed is dezelfde kleur auqa zijn, misschien is dat er ook nog leuk op.

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Je had nog wat tegoed van de dagen dat je alleen maar vloeibaar kon eten joh. Niet te zwaar aan tillen, kan gebeuren! Schouders eronder en dan kun je er weer tegenaan.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    @Shannen, coole schoenen!
    @Mirell, staat leuk, waar zijn die sandaaltjes trouwens van? Dat zijn inderdaad de kleertjes die in de folder van Ter Stal staan.
    @Naaiende mannen, haha, die van mij kan veel beter naaien dan ik (op de naaimachine ;)). Zijn oma heeft heel lang naailes gegeven en daar heeft hij het weer van geleerd. Maar goed, oma naait nog steeds graag en die is daar erg handig in uiteraard, dus die maakt regelmatig wat.
    @Shoppen, zilverkleurige ballerina's gekocht bij de Scapino. Ze hing alleen een beetje tussen maat 27 en 28 in, 27 ging net, 28 was wat aan de ruime kant. Toch maar 28 genomen, zooltje er in en dan passen beter.
    @Wonderteam, ach, vandaag gewoon weer de draad op pakken, iedereen heeft wel eens zo'n dag. Ben jij ook aan de WW?

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    welnee joh!

ik heb gisteren gewogen en was afgevallen
    heb daarna samen met andre zak paprika chips en wijntje genomen
    en vandaag weer vol goeie moed

wil 5 kilo blijvend kwijt
    dus heeft geen zin om 24/7 mega streng te doen
    dat werkt bij mij altijd maar tijdelijk

ga vanavond gourmetten
    en eet vandaag fruit yoghurt 2 crackers kaas en meer niet
    moet wel leuk blijven hoor!

8. Zo, ik neem ook weer ff een abbo. Heb alleen wel een stop voor de baby, dus mag alleen nog maar voor Sam shoppen.

Ben afgelopen weekend op de 9mnd beurs voor het laatst aan het shoppen geweest, dus ben al een week clean hahahaha

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Shannen, hele leuke schoenen!!

@ Debby, die shoesme's zijn idd leuk, lekker stoer onder een spijkerbroekje.

@ DJmomo, Converse valt een maat groter!

10. Knap hoor, dat jullie allemaal aan het lijnen zijn. Ik zou het niet kunnen. Ik ben benieuwd hoeveel zwangerschapskilo's er hier straks over blijven.

11. wonderteam

@zo79,haha ja daar heb je idd een goed punt :D
    @jo79, ja ik doe idd ook WW. Ik merk dat als ik naar die cursussen ga het veel beter werkt, dus wellicht ga ik dat volgende week toch maar weer doen.
    @mirell, dat is ook zo het moet zeker leuk blijven. Lekker vanavond gourmetten :D
    @bloemetje, dat zijn lekker grote doeken :)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

13. wonderteam

@diddl, super mooi dat grijze allemaal!!

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Voor Lisa het Jottum jurkje (nee, ik kon niet meer wachten tot de 8e - Ik vind hem overigens juist weer groot vallen)

Voor Lot blazer van BFC en bolero prenatal.

Bekijk bijlage 227806 Bekijk bijlage 227807

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    topjes (met spaghetti bandjes)of singlets?

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

En een bikini voor Lisa en badpakje voor Lot.

En vd Wibra!! voor 1,99 een hartjes legging.
    Helemaal leuk onder Lisa dr Z8 jurkje bijpassend bij het hartjes shirt voor de beeb :)

Bekijk bijlage 227812 Bekijk bijlage 227813

18. wonderteam

@diddl, die witte skinny is ook gaaf!en die hartjes legging bij de wibra? WAUW!
    Je hebt erg leuk geshopt zeg!!

19. tulip

tulip Niet meer actief

zo ben ik ook weer hoor dames, helemaal geen tijd om bij te lezen, we hebben weer een gruwelijk druk weekend.

Maar diddle, leuke dingen weer zeg!!

De titel vind ik geniaal trouwens Lynn.:)

Deel Deze Pagina