S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en deze set

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    beide te combineren met deze

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    rode jottum als troost dat de rode bengh uitverkocht was

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heb een 5 minuten met de bestel knop zitten bedenken
    aghhhh
    ben wel blij met al dat rood

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mirell, in 1 woord TOP! Superleuke dingen!

Shannen, leuke ballerina's! Koop voor mezelf vaak ook Replay ballerina's

Swlc, mis jou echt wel! :)

All, teveel voor deze mama om te reageren op dit uur van de dag... Mannetje is snotverkouden en drinkt niet goed aan de borst, dus nu kolfset aan het uitkoken. Kan ik straks aan de melkmachine ;):D

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @shannen, ik begrijp wat je bedoelt met die ballerina's hoor. Ze zitten dan waarschijnlijk net zo als je zelf ballerina's aan zou hebben, aangesloten. Ik vind ze heel schattig en echt wat voor jouw meisje!

@mirell, superleuke dingen heb je gekocht zeg! Ik heb dat rood wit blauw roze gestreepte rokje van Doerak ook, maar dan met hetzelfde topje met spaghettibandjes in plaats van het shirtje.

@sweetlake, ik mis je bijdrages ook hoor! Maar snap wel dat je het druk hebt. Veel plezier dit weekend en alvast gefeliciteerd met je grote meid!!

@madeliefke, nog een beetje kunnen slapen de rest van de nacht? Succes met kolven en je verkouden mannetje!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo79: Leuke dingen geshopt, ik heb hier een kobaltblauwe blazer gezien bij Jola. Maar idd nog geen vest niet als ik hem ziet hoor je het wel.

Mirell: Erg leuke dingen zeg, super vrolijk dat rood!!

Mariomama: Erg leuke gympjes zeg!!

Lynn: Echt een super mooie jas!

Madeliefke: Nou ik hoop maar dat je nog even lekker geslapen heb. Dat is toch geen tijd meer voor het forum.:$

Debby: Wauw wat een super mooie schoolfoto's zeg, de kleur blauw doet het ook super op de foto's. Ik zou de deur op slot doen later voor je dochter, al die jongens voor de deur.;)

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @diadeem, thanks dat je het voor me in de gaten houdt :) Ik zoek idd een vest of een bolero. Blazers hadden ze hier ook hangen, kobalt met wit gestreept. Of hadden ze ze bij jullie helemaal effen?

Ga straks nog even de leggings terugbrengen die ik van Persival had gekocht. Ik had van die rimpelleggings gekocht, maar als ze ze aan hebben lijkt het door die rimpels net of ze een leggings aanhebben die 3 maten te groot is. Dat is dus niks ;)

Verder zijn hier net de Brakkies sandalen voor mijn jongste bezorgd. Wit met zilver, ze zijn erg leuk vind ik. Ze is er zelf ook helemaal gelukkig mee

Bekijk bijlage 229377

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier waren de blazers helemaal effe, vond ze leuk maar wel een beetje warm voor in de zomer!
    Stom van die leggings.
    Leuke sandalen zeg, ik wil voor de jongste ook nog sandaaltjes.

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL

Deze zijn gaaf! Ik heb ze nog in nieuwstaat staan maat 23..
    Bij interesse Pb, dan maak ik even een foto, anders gaan ze op MP.

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mirell, ze moet naar sym in Rosso. Dan steelt ze de show!
    Super allemaal.

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ze zijn heel leuk!
    nog ff wachten dan kunnen ze weer aan:D

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    hihihi heb me beetje laten gaan......dat dan weer wel
    maar 1 ding niet rood!!!
    haar badpak

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

thanx madeliefke en zo79. Ik zit op de wc met me foon. Even rust en kan ik kijken. Te erg. Maar loeren op zo klein beeldschermpje is slecht te doen. Laat staan typen zonder spaties. Mirell vind je spullen heel leuk. Me love ook heel erg rood. Vandgaa is rood...lol.

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    thanks dames voor de reacties op de sandaaltjes. Voetjes moeten wel een klein stukje groeien nog want ze zijn nog ietsje te groot. Maar ze moet ze wel over 6 weken al aan, dus ik ben benieuwd. Maar ach, had ze bij een webshop gevonden voor nog geen 30 euro incl verzenden, dus een miskoop is het sowieso niet :)

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    de kleur van mijn lippen......

klopt heb rode lipglos aan
    rood jasje rode laarsen en mijn grijse shirt met print

we gaan nu op verjaardag dussss allemaal netjes:D

17. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Mirell, superleuke dingen!! Ja, rood is mooi, dank voor je reactie in het andere topic, rood staat mijn meisje ook echt leuk idd. Maar helaas, geld is op hier en kast is vol :)

Heb het feetje jurkje binnen gekregen gisteren. Is prima qua maat, kan ze de zomer mee door, ze slaapt nu alweer maar probeer later foto.

Zo79, leuk die sandaaltjes! Miekje, hoe vallen ze? Ze draagt hier nu 23 van shoesme en 22 van andere merken.

Madeliefke, sterkte! Wel pittig altijd als je moet kolven en voeden apart. Hoop dat je ventje gauw opknapt.

Debby, prachtig die foto's. Wat slim om ze een beetje dezelfde kleur aan te doen!

Lynn, ben benieuwd naar de jas met danique erin!

Swlc, fijn weekend! Laat af en toe iets horen hè, we vergeten je niet hoor :)

En nu ben ik nog een heleboel vergeten maar dat komt dan later weer...

18. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Oja, @crocs: leuk zijn ze! Hier ook voor zoon al jaren crocs voor in de tuin, hij wil ze ook altijd aan. Ik heb zelf ook crocs die ik in de tuin draag. Zat te twijfelen voor dochter... Ik heb nog kleintjes staan in groen die eerst maar proberen.

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Tnx iedereen voor de lieve reacties! Als ze straks haar jas gaat dragen komt er een foto hoor! Hij zit haar erg mooi in ieder geval. Het was een dure jas maar heb het er wel voor over, Jottum jassen vind ik Danique gewoon het mooist staan...

@iedereen: weer lekker aan de shop zo te zien! Hier niet. Ik ben dagelijks druk met mijn opdrachten maken voor het boek (Beck's dieetoplossing) en mijn voeding inplannen in ww dagboek, het gaat hier echt super goed, had gisteren een studiedag op een locatie waar ik normaal niet werk, vol met lekkernijen, en ik had netjes mijn eigen eten meegenomen, daar in de koelkast gezet (ookal vond ik dat nogal eng om te doen omdat het niet mijn locatie is) maar ik heb alle lekkernijen kunnen weerstaan en vanochtend weegdag: -2,5 kilo! Joehoe!

Shoppen: geen shopdrang, het werkt voor mij echt door dat boek, ik pak mijn 'eetprobleem' aan en tegelijktijd ook mijn 'shopprobleem' (want bij mij is het vaak dezelfde prikkel die voor beide zorgt, de emotie prikkel namelijk) en daardoor heb ik ook totaal geen behoefte (of tijd) om te shoppen momenteel. Perfect, want heb ook niks nodig. Straks als het mooi weerk wordt koop ik in de winkel even ballerina's of sandaaltjes, die koop ik nu nog niet ivm passen van haar smalle voetjes. Dus ik wacht daar nog even mee.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier hebben ze helaas geen rode boleros korte mouw bij de prenatal.
    Dus als iemand er nog eentje weet in maat 80/86, heeeel graag!!

@ SLC, hey, jij wordt zeker wel gemist hoor, wat is dat nou!
    Fijne verjaardag alvast! Show je wel dr verjaardagsoutfit!

@ Mirell, ohhh leuk weer allemaal! Zeker dat broekje en badpak!

@ Madeliefke, sterkte!

@ Zo79, hele leuke sandaaltjes!!

@ Lynn, goed zeg 2,5 kilo eraf! Je bent er ook zo lekker enthousiast mee bezig!

Hier ook zo goed als voorzien van alles.
    Over een paar weken eerst maar eens kijken wat we nu echt allemaal al hebben.
    En idd over een paar weekjes op zoek naar goed passende ballerinas en sandaaltjes voor beide dames.

Heb wel de feetje setjes Lot en de beeb binnen gehad.
    Jurkje voor Lot vind ik echt helemaal super!
    Wil alleen dus echt nog een rode bolero voor erop.
    (En nee , ook deze dame wil niet passen)

Bekijk bijlage 229422 Bekijk bijlage 229425

Deel Deze Pagina