S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Madeliefke hier ook wel herkenbaar, vooral bij de eerste had ik dat niet willen slapen veel last van krampjes, veel nachtvoedingen, gelukkig is deze erg makkelijk. probeer wanneer je kan even bij te slapen.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
  3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefke, wat balen dat het je zo zwaar valt! Dat is inderdaad een nadeel van borstvoeding dat je het niet uit handen kunt geven. Hier is het ook wel druk, maar het valt me alles mee. Onze 2e was een huilbaby, erg veel met haar meegemaakt terwijl J. pas 15 maanden was. Die tijd was zwaarder dan nu. Natuurlijk is het druk en je left op de klok maar we mogen niet klagen. En ach wij hadden er al 2 kort op elkaar, dat scheelt denk ik.

Hier doe ik de eventuele nachten ook alleen, manlief werkt en we hebben nog de voeding van 00.00 die we samen doen en daarna gaat hij pas slapen (hij kan niet tegen korte stukjes slapen). Ik pak alle slaap die ik krijgen kan, tussen de middag, van 22.00 tot 00.00 en 3 dagen in de week zijn J & C naar de gastouder en doe ik het huishouden en rust ik veel.

De tweeling is gelukkig erg tevreden en slapen van voeding tot voeding met enkele huilbuien. Krampjes hebben ze niet zoon last van, maar ze hebben hier nog Nenatal (prematurenvoeding) en dat is licht verteerbaar. Dus ik weet niet hoe dat straks gaat als ze op standaard over moeten. Bij mijn oudste hiel cinababy goed tegen krampjes!
    Sterkte meid, en pak alle rust die je kunt pakken. Heb je iemand waar Puck af en toe even heen kan. Dan kun je zelf ook even bijtanken! Dikke knuf van hier, en je bent niet de enige (misschien verzacht dat wat ;))

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    DIKKE knuffel

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lief meiden!
    Verjaardagsoutfit niet bijster bijzonder maar wel ROOD (mirell :) ) in haar album. Morgen haar nieuwe setje C&O aan. Moppie ook op haar nieuwe fiets gekregen van ons.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    gut ikwil ook zo een verzekering
    als je iets zat bent gooi je t op de grond:D:D

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Sterkte meid...klinkt cliche maar het wordt echt beter als Sep wat ouder wordt. Niet dat je daar nu veel aan hebt...probeer inderdaad alle rust te pakken die je kunt. Hoop dat de krampjes snel verleden tijd zijn!

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    vind de jurk wel leuk hoor!

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @madeliefke: als ik je kan helpen met de BV, je roept maar. twee weten meer als 1 ;)
    Eerste weken zijn lastig, hier kwam rust in de tent rond een week of 8.
    Maar ik had het makkelijk want Minke van mij sliep met 4 weken van 23.00-06.30, dus ik was gauw bijgeslapen. Ik werd alleen zelf wel nog 2x per nacht wakker... moeder gevoel *zucht* Maar goed, het komt echt goed hoor, maar als je er midden in zit, is het dodelijk vermoeiend.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha! Ik wel al een keer een nieuw bankstel gekregen toen emma er met pen op getekend had...
    maar ik heb wel een eigen risico van 100 euro ;)

11. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    En dan nog even reageren op iedereen:

@diddl, jurkje van Feetje staat Lot erg leuk! Hoe was het bij K3?

@sweetbel, fijn dat je kleertjes.com bestelling goed bevalt :)

@geke, het Feetje jurkje staat jouw meisje ook super!

@jingels, vanaf welke maar gaat die "grote zus variant"? Ik heb deze in 24, meisje leeft op kleine voet ;)

@mirell, leuk jasje! Helemaal in rood sfeer :) Heb ik de laatste tijd een beetje met kobalt blauw, daar hebben we onderhand ook al aardig wat van in de kast haha.

@wonderteam, leuk rokje!

@zomerkleding in de kast: ik heb er hier al het een en ander inhangen :) Nog geen witte rokjes of echt hoogzomerjurken, maar wel al meer dan alleen de tussenkleding. Was het winterspul echt zat. Nu maar hopen dat het niet ineens weer gaat sneeuwen ofzo, had ik vorig jaar ook :D

@otm, lekker geshopt voor jezelf, heerlijk! Misschien is het een idee om tijdens het inventariseren alles op te schrijven. Ik heb een apart schrift waarin ik alles per categorie opschrijf. Zo weet ik precies of ik ergens een setje mee kan maken of niet. Mijn man verklaart me voor gek, maar voor mij helpt het voor het overzicht :D

En hier heb ik het vandaag rustig gehouden in shopland. Alleen twee leggings gekocht bij Terstal (kobalt) en haarspeldjes met witte en roze bloemen.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    madeliefke ik heb dat probleem ook gehad. Ik heb denk ik 10 weken gekolft en toen weer aan de borst. Ach dat niet doorslapen is een ramp, hier sliep sam helaas pas door toen ik na ruim 7 maanden stopte met borstvoeding (en ook direct he... nadat ik eerst 7 maanden aan reno had verkondigd dat het niet uitmaakt borstvoeding of flesvoeding).

O en dat gehuil... sam heeft zoooo veel gehuild, halve dagen lang huilde hij... af en toe dacht ik dat ik de haren uit mijn kop zou trekken als ik nog 1 huiltje hoorde...

maar meid het wordt beter... en nu verlang ik af en toe weer terug naar mijn kleine hoopie mens dat elke nacht tegen me aan lag te slapen...

o dat deed ik dus wel, hem s nachts tegen me aan leggen en als ie wou drinken, hoppakee, tiet erin en doorslapen. Heeft me een hoop nachtbraken gescheeld...

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    IK zit alweer te kwijlen bij de nieuwe mode van BOnnie Doon, zelfs van sokken word ik blij *zucht *
    IK heb namelijk nog geen zomersokken en die moeten er toch echt komen . Die van Bonnie Doon zijn echt TE leuk.

@zo79: ik heb maat 27 in cobalt-wit.

Deze:
    https://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=12&fh_start_index=60&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000045979_13278_13261&fh_lister_pos=68&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fbase_type%3e%7bshoes%7d%2fgender%3e%7bmeisjes%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_s_sandalen_31%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister

14. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ madelief ben naar 3 wkn gestopt met Bv. Fles vond ik makkelijker.
    Maar ben ook geen borstvoedingstype. Gelijk doorslapen.. Is veel waard.

15. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    die zijn ook leuk Jingels!

16. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dat is wel toevallig Debby, dat hij toen ging doorslapen :)
    Ik ken ook genoeg voorbeelden van kinderen die op flesvoeding niet doorsliepen en vice versa van bv kinderen die wel doorslapen/sliepen.

Maargoed, laten we hier vooral geen bv/fv discussie gaan voeren verder, zijn meestal niet zo gezellig ;) Ro drinkt nog een klein beetje bij mij en ik vind dat gewoon zooo gezellig!

Mirell, vind het ook een erg leuk jasje!

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@hier, hier was het bij beide kids flesvoeding. Mason sliep met 6 wkn door en Fay stopte met 16 maand pas met de nachtfles. Dus ook met flesvoeding geen garantie tot doorslapen.
    @zomerkleren, hier al heel wat in de kast hangen. Was het winterspul zo zat. De echte zomerdingen heb ik nog niet hangen.
    @debby, super zo'n goede verzekering.
    @otm,ik zal tzt aan je denken met Feetje :) Haha lekker geshopt dus weer. Je man mag wel 2 banen nemen, met 4 van die meiden en hun mooie kleertjes :D
    @shannen, is idd een leuke jas!
    @madeliefke, hopelijk gaat het snel beter!!

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    totaal uitgeshopt....genoeg voor de zomer, en de winterbak is ook al aardig vol, heb alleen nog zomerschoentjes nodig, meer niet!

@madeliefke: dikke knuffel voor jou meid....

@otm: fijn dat het goed gaat met de meisjes!!!!

@debby: fijn zeg dat ie onder je allrisk valt! Hier is het een interne fout van de camera dus ik ga hem wel even terug naar de winkel brengen kijken of ze hem kunnen opsturen naar canon. Ik heb nog een simpelere sony digtale camera liggen dus die is dan even voor nu in gebruik....moet straks wel al die nieuwe zomersetjes op de foto kunnen zetten natuurlijk haha!

@jingels: ik heb allerlei sokken in de uitverkoop gekocht bij bijenkorf en v&d allemaal 50% korting, ook zomersokken, heel handig!

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou ik heb met moeite Fay op de foto gekregen, maar voor diegene die het Feetje jurkje nog een keer helemaal aan willen zien en afgestyled :D Foto in album :)

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hey meiden, dankjewel voor jullie lieve reacties!! Zit hier helemaal met een brok in mn keel... :)

Deel Deze Pagina