@Diddl, wat jammer dat het jurkje zo wijd valt, het ziet er zo op het plaatje leuk uit! @Luuske, wat een schatjes, lieve jurkjes hoor! @Madeliefke, sterkte hoor, ik vond die eerste weken ook zwaar, krampjes, regeldagen, noem maar op. Zo'n verkoudheid daar bovenop is natuurlijk ook niet fijn. @SLC, oh grappig hè, had ik bij mijn dochtertje ook, op driewielers enzo kon ze heel slecht fietsen, we kochten zo'n 12 inch fietjes en ze reed zo weg. @OTM, sterkte in het ziekenhuis, is die echo gewoon ter controle? Ik heb 2 manke kinderen. R. heeft donderdag haar voet verzwikt en kan langzaam rond hobbelen en L. is gisteren raar op zijn knie terecht gekomen op het springkussen, die kan helemaal niet meer lopen, dus ik heb zo een afspraak bij de huisarts. Denk flink gekneusd. Hij wil nu alleen maar op schoot en net is hij in slaap gevallen op de bank, hij had zo slecht geslapen, want hij werd steeds wakker van de pijn, ondanks pijnstillers.
wat een super leuke meiden zeg en ze zien er top uit!! JO79: Wat vervelend zeg hopelijk valt het mee.
Jo, succes met je kids. Hoop dat ze snel weer goed ter been zijn! OTM, succes in het ziekenhuis! Luuske, lieve meiden zo!
@all, ik red het niet meer om hier regelmatig te blijven schrijven. Ik zal wel blijven lezen en zo af en toe nog reageren op jullie maar heb het nu gewoon te druk. Heb zelfs geen tijd om te shoppen dus heb ook weinig te melden.
ik heb C&O bij kleertjes nog een jurkje besteld. Voor ons mannetje nog een gave polo van BFC voor op zijn cobalt blauwe broek!! Ik wil voor hem nog een rode broek!! Papa zal het wel wat gewaagd vinden... Moet ook nog wennen aan zijn zoon in het roze!!
otm, suc6, hopelijk alles goed. jo, jij ook sterkte met de kids, tis wel allemaal tegelijk zo zeg!! Hmm, ik loop dus echt wel achter met shoppen. Ach langzaamaan zal hier de kledingkast ook wel vol komen denk.
ach, dan kun jij gaan spammen!! Ik ben zowat uitgespamd denk ik!! Heb alweer veel te veel!! daarom heb ik voor de winter niet vooruit geshopt. Ken mezelf..
@ hier, echo was inderdaad " controle" omdat de meiden te vroeg geboren waren. Maar zag er allemaal goed uit (weer een geruststelling!). Verder nu aardig moe, dus ga maar weer eens even bijtanken. Ik denk deze week nog even kijken bij het boetiekje hier in het dorp voor shirtjes voor C. Straks eerst maar eens even inventariseren!
Nou leuk toch kan jij straks nog een heleboel showen, vind het altijd super om te kijken wat iedereen shopt!! otzm: Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis!!
@ Debby, ik denk niet dat hij in een envelop past hoor, er zit natuurlijk ook nog zo'n onderok onder die het wijd maakt. @ Jingels, ik denk dat je mij bedoelde ipv madeliefke over dta jurkje? En ja deze past wel in een envelop hoor. @ Lusske, ohhh wat ontzettend schattig!! @ Tulip, ja ik heb echt al vele voor de zomer. Genoeg eigenlijk. Wacht nu ook even met kopen tot ze het dragen, kan ik altijd nog kijken wat erbij kan. Ik vind zomerkleertjes veel leuker shoppen en vorig jaar hebben ze zoveel nooit aangehad, daarom probeer ik me nu in te houden. @ SLC, lekker een dagje extra vrij. geniet ervan!! @ OTM, je grote meisje al bijna 3! Lisa heeft ook een princess Loeki fiets Fijn dat het goed was in het ziekenhuis. @ Jo79, sterkte met je beide moppies
Ik heb even jullie advies nodig.. Omdat t nu 20% korting is bij kleertjes.com wil ik vast schoenen bestellen. Nu heb ik sneakers gezien die ik erg leuk vind, maaarrrr vinden jullie dat ook kunnen onder een rokje met een legging? Bij mezelf zou ik t nooooit doen dus zit een beetje in dubio. Wat zouden jullie anders voor schoenen onder zo'n rokje doen? (behalve sandalen als t echt lekker weer wordt). Ze heeft nu nog laarzen van de winter, maar vind voorjaar altijd zo lastig. Te koud voor sandalen en balerina's zijn ook niet altijd even handig als t nog niet echt warm is...
WIk vind het bij die kinderen wel kunnen, maar weet dat de meningen erover verdeels zijn. Ik vind het hartstikke stoer.