vandaag S&D jurkje bij nina gepast veeltste groot. dus die gaat retour, Ik heb alleen nog voor mezelf geshopt blauwe broek, blouse en pumps. Mirell dat jurkje hebben ze hier ook wel van persival ik weet nog of de juiste maat er nog is maar wil wel voor je kijken. En beterschap. Heb leuke dingen voorbij zien komen. Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik doe eerst ook gympen hoor met sokken, en als het mooier weer is ballerina's ik vind sokken in open schoenen en ballerina's dus niet mooi. Dan liever gympen. Ieder zijn smaak. en de tweeling super leuk zo saampjes.. Otm fijn dat de echo goed was en dat ze zo goed gegroeid zijn. Verder niet onthouden sorry.. Heb de grijze mim pi jurk gekocht in maat 110 zit beter ze had hem gisteren aan naar een verjaardag foto in album.
lief van je Shannen maar nee ik stop echt met shoppen voor haar er komen nog wat topjes shirtjes leggings en dan is het mooi geweest ik heb echt meeer dan genoeg nu!
ja als ik bij jou kijk in album zit die jurk inderdaad mooier terwijl ik bij Amy-lynn de jurk in maat 98 niet te klein vind welke maat heb jij nu gekocht? wand heel veel in lengte scheelt het niet hij zit nu mooier bij de armpjes van je dochter en halsje o ik lees het al 110 nou dat zie ik er ook niet echt aan af als amy-lynn een 98 heeft
Mirell nee idd, hij zit jouw meisje ook erg mooi, zit erg weinig verschil in de maten. ik had even gemeten maat 104 was 27cm oksel en deze 28,5cm. Met rood staat het trouwens ook gaaf!! leuk met die laarsjes eronder. En iedereen bedankt voor de reacties in mijn album.
mirell ik vind hem ook niet te klein... schoentjes gaf ie officieel geen korting nee... Wel als je de code invoerde maar niet als je naar de betaalpagina ging.
debby hij doet het nu dus inderdaad wel de 20% op schoenen heb m net even zogenaamd paar besteld en nu gaat het er wel tot op het laatst vanaf raar eigenlijk dat dat vandeweek niet zo was tot wanneer is de kortingscode geldig?
thnx voor alle reactie op het Feetje setje @mariomama, haha moest wel lachen om het stukje van je man en de ribbroek @luuske, super schattig! @tullip, hier ben ik eigen helemaal klaar ( op een paar basics en sandalen na) @otm, ohh spannend, ik ben heel benieuwd wat ze zijn @slc,alsnog van harte met je dochter!! @jo79, ah wat sneu voor de kinderen. Sterkte ermee!! @miekje, ik zie als ik op de linkjes druk alleen de startpagina van kleertjes.com @luv, leuk lekker stoer zo die gympen onder een rokje. @diddl, haha ik ga met je mee liggen voor de ingang ,maar dan een paar honderd kilometer verderop @mirell, beterschap.
mirell tot 15 maart... ja wel raar idd... maar goed ik heb gelukkig de korting wel gehad! ik hoop dat diddl vandaag mijn persival jurk kan shoppen! Ben er echt benieuwd naar!
debby heb net nog even gekeken of haar carbone spijkerjurk nog paste maat 98 is ie dus lijkt me nog prima gaan toch? zit knoopgatselastiek in de rug superhandig
deze was vorig jaar zomer en heb ook nog een foto van 2010 dat ze m aan heeft deze heeft zijn geld wel opgebracht
Mirell, staat superleuk! Nu nog leuker dan vorig jaar! Shannen, jammer dat het jurkje te groot was. Diddl, goed om te weten van de bolero, misschien ga ik ook nog even kijken! Luuske, wat n schatjes! Tulip, ik moet nog wat boleros/vestjes hebben, en wat simpele shirtjes, een paar All Stars en een paar zilveren schoentjes/slofjes. Leuk juist toch, dat je nog veel moet shoppen! Hbben wij weer wat te bekijken .
wat ik nog wil hebben... een paar rode schoentjes een paar witte sandaaltjes shirtjes voor op broekjes
ik heb helaas niet veel tijd voor zp.. Mila is al een week niet lekker,.. Excuses voor t slecht reageren... Ik heb nog bij de hema twee chino's gekocht een een shirtje!!! Het broekje in lichtroze en beige...
@ Debby, ik heb hem hoor Dit is hem: Bekijk bijlage 230145 Ze hadden hem nu ook in het wit met grijze stippen. Ik zat nog te twijfelen voor Lisa maar vond hem veel minder tonen. Daarbij heb ik liever wat strakkere jurkjes voor dr en niet teveel wit het moet ook wel een beetje draagbaar blijven voor school. Ik heb al genoeg nette dingen. Dus ben trots op mezelf dat ik hem niet meegenomen heb Zag wel ook voor Lot een leuk jurkje, ook niet genomen maar daar baal ik toch wel van dus die ga ik morgen nog wel even halen Die heeft echt het meeste van alledrie maarja dit was ook maar weer 11 euro, geen geld dus.
diddl jaaaa hij is mooi! Laat even je rek nr en totaalbedrag weten per pb, dan maak ik het vanavond naar je over!
ik kijk nu nog even en ik vind hem echt super! Persival heeft echt te gekke dingen soms (soms ook complete bagger)
@ Mirell, past idd nog goed hoor! Heeft dat Lisa ook met dr spijkerjurk van Carbone van vorig jaar, die past ze voorlopig ook nog wel.