S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mama32 ik heb toevallig zondag van dat zelfde stofje een blousje gekocht voor emma op de rommelmarkt. Voor 1 euro ;) Leek me leuk met een witte broek...

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, ik vond hem ook echt gelijk leuk, leuker dan die van vorig jaar nog.
    En idd ze hebben vaak echt hele leuke dingen en sommige dingen zijn echt afschuwelijk ;)

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Moet je wel even ruimte maken in je inbox ;)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ga ik even doen!

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @diddl en debby: erg leuk jurk!

@lynn: toch niet zo saai als ik dacht, zo van de zijkant die jas. Hij staat je dochter goed.

Vanochtend met mijn dochter, zonder kinderwagen naar de stad geweest, was erg leuk. Lekker koffie gedronken bij LaPLace, heb geen kind aan haar gehad. Maar na een anderhalf uur zijn de knollen bij haar wel op, dus toen lekker naar huis.
    IK heb de nieuwe Benetton mode gezien, en ik vind het toch wel erg mooi. Ze hadden ook leuke haltertopjes. De korte broekjes vond ik iets minder.
    Ik ben voor beide kids geslaagd voor een shirtje.
    Voor dochterlief ook nog een overslag jurkje gevonden van Frendz.
    Bij de Hema nog een Jip&janneke ondergoed setje voor de leuk, en voor zoonlief nog een zomerpyama van Mario Kart bij V&D.
    Hieronder even een foto van de Benetton shirtje en overslagjurkje.

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik zit ook nog in dubio over het wel of niet kopen van ballerina's
    De verkoopster zei dat kindjes van bijna drie toch wel een aantal maandjes dezelfde maat blijven houden
    Wat denken jullie?

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    haha ik heb heel erg staan twijfelen en heb toch de grijze.:):D;)

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    En deze had Shannen toch, die hing nou toch nog in haar maat bij de andere jola helemaal blij.:D

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mirell: Kan nog goed hoor is een super jurk.
    Hier ook geregeld dingen 3 jaar hoor, dat krijg je van zelf als ze ouder worden. Alleen als het super leuk is uiteraard, gelukkig gaat er ook een hoop kapot of word vies anders valt er niet veel meer te shoppen.

Mama32: Erg vrolijk shirtje!!

jingels: Leuk jurkje zeg!!

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nou Debby moeten we allebei het jurkje showen als ze het aan hebben!!;)

11. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diadeem, super leuk geshopt!!

@jingels, mooi! Vooral die wikkeljurk!

@mama32. leuk shirtje! Broekje is niet mijn smaak.

@diddle, ook al zoon gaaf jurkje! Volgens mij kunnen ze van persival en bakkaboe best een webshop openen! Wij zijn hier de grootste afnemers haha!

@hier: vandaag naar de gyn geweest. 1 of 2 eiig: kunnen ze geen uitsluitsel over geven... behalve dan onderzoek (en volgens mij is dat best prijzig).
    Ook adviseren ze mij niet te steriliseren.. dus dat wordt voorlopig een spiraal denk ik.

Verder de kasten eens grondig uitgezocht! Iemand interesse in maat 74 / 80 / 86 en wat 92/98 zomerspul? Oa van S&d le chic, bakkaboe, name it, leif enzovoort? Zal straks even foto's in mijn album zetten! (zal vanavond worden ben ik bang voor ;))

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Diadeem, wat een leuke spulletjes!

OTM, heb je gewoon teveel, dat is ook wat ;):D Willen ze je niet steriliseren ivm je leeftijd?

Mama32, HEMA heeft vaak echt verrassend leuke dingetjes! Goed geshopt.

Natja, ik ben ook nog eventjes aan het wachten met schoentjes. Die voeten van mijn dochter... Die gaan zooooo snel....

Jingles, heerlijk een mama-dochter uitje!! Mbt de BV. Heb jij nog tips voor het goed aanleggen? Sep hapt niet in 1 keer. Ben vaak wel een minuut of 5 bezig om hem goed aan de borst te krijgen. Als hij eenmaal goed "zit", dan laat hij ook niet meer los.'

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik breek even min of meer in :D (heb hier wel eens gepost maar ben niet zo veel meer op zp).

Wonderteam, ik zat in je fotoalbum te kijken en zag daar een rokje van Z8. Heb je deze nog? Ik heb de donker roze versie en later de licht roze legging gekocht verkeerd gekeken. En nu kan ik mijn setje mooi afmaken :D
    Mocht iemand een cerise legging van Z8 hebben houd ik me aanbevolen :D

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Natja, heb jij niets in de verkoop hahaha
    Jouw meisje ziet er altijd super uit!!!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Diddl, zie nu pas dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!!
    (herken je van dat andere forum ;) )

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @madeliefke: daar is een heel simpel trucje voor. Ik pb je even, dan houden we het hier on-topic.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    he lovingmom hoe is het met jou?

otm heb altijd intresse in 92/98. Maar weet niet of we dezelfde smaak hebben!

diadeem o die grijze is ook leuk (maar ik vind de blauwe leuker ;)) rokje ook heel erg leuk! Nog 3 weekjes en dan mag ik van mezelf naar de brouwers mode (persival en just small). Maar ik durfte het echt niet aan om het af te wachten met die jurk ;)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oe die persival jurken zijn leuk!!

Ik ben wel even uitgeshopt voor Tess.
    Krijg als het goed is vandaag nog wel een bestelling voor mezelf en 1 voor manlief binnen.

Heb net wel een 5 daagse trip met mijn man naar Milaan geboekt en Tess gaat lekker 5 dagen naar opa en oma!
    We vliegen op 1 juni want 5 jaar geleden zijn we op die datum getrouwd en het reisje is ter ere van ons 5 jarige huwelijk :D

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Debby, hier gaat alles "goed". De kleine meid is erg verkouden en heeft al 2 dagen een beetje koorts.
    Kleine man doet het super.
    Bij jou ook alles goed?

20. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    mooi hoor die persival jurken. niet helemaal mijn stijl maar ze staan vast super, ben benieuwd!

mama32, leuk dat polootje!

jingles, lekker zo'n uitje en leuk geshopt! vooral overslagjurkje erg leuk!

otm, als je nog leuke shirtjes hebt in 86 heb ik wel interesse!

ik heb nog een lekker simpel setje van kiezeltje gescoord...
    broekje met shirtje en wit vestje erbij.
    Mirell, jij reageerde nog op het buitenspelen... je hebt wel gelijk, je kunt ook best in mooie kleertjes buiten spelen maar ik voel me daar gewoon niet zo lekker bij. ik loop zelf ook niet in mijn beste spullen als we in de tuin werken (tuin is hier groot met stukje bos en altijd wat te doen dus kinderen zitten ook vaak in de grond te wroeten). Als er bezoek komt en we zitten op terras dan doen we mooie spullen aan :D

Deel Deze Pagina