dat klinkt goed tesske! wij azen ook nog op zo'n uitje met hemelvaart ofzo. even met zijn tweetjes weg.
@geke: leuk setje, alleen de kleur he... Voor ons niet weggelegd. @diadeem: leuk rokje!! @tesske: ook altijd leuk een paar dagen er tussen uit.
Ha dames, Hier had de postbode het druk vandaag Er staan 3 paar schoentjes te wachten voor E om te passen als ze thuiskomt: de Fitz Kids blauwe stippen (erg leuk), zilver-wit met rood randje Gattinos (blijven ook als ze passen, veel leuker dan op plaatje en kan bij veel!) en de donkerblauwe Bardossas (zien er groot uit). De Desigual jurk gaat helaas terug, de stijl is helemaal gaaf maar het model helaas niet. Valt heel smal en dan wordt het te klein in de taille vind ik en de strikband zat op een rare plaats heel laag....... Bovenkant was juist heel gaaf met die diepe V voor en achter..... Jammer want ik had hem al in gedachten met korte rode laarsjes (nog niet gekocht). Nu even een ander setje vinden. Leuke persival jurken weer dames, ik zoek nog de ruitversie in 92......
Als het goed is is vandaag ook mijn kleertjes bestelling afgegeven bij de buren. En op het werk van manlief schoenen voor hem en mij. Ben benieuwd, ben bijna klaar met werken dus kan zo naar huis om te gaan kijken.
@allemaal, heb een album aangemaakt met kleertjes te koop! Alles is in zeer goede staat of zelfs ongedragen! Geen vlekken of gaatjes en uit een rookvrij en diervrij huis! Er volgt nog meer (deze week). Mocht er iets voor je bij zitten hoor ik het graag!
ff fotos plaatsen straks reageer ik setjes van Doerak ik vind ze leuk!! zelf had ze er niet zo veel zin in
jurk jottum gaat retour veel te lang en wijd was iets te 110/116 hahaha nu in 104 besteld en badpakje van Cakewalk helemaal leuk!! rode broekje was ook veel te krap gaat ook retour heb ipv broekje de rode top nog in het blauw en de rode legging ook in het blauw erbij besteld
mirell ja die jottum jurk is echt te groot haha. Verder heel leuk! Je bent wel erg van het rood dit jaar he...
haha zo een kop kan emma ook trekken ja... kids zijn allebei strontvervelend vanmiddag... nog 52 minuten en dan kan ik ze op bed knikkeren
Haha Mirell: echt hier soms ook zo'n kop hoor!! Alleen die foto's zet ik niet op inet haha! setje doerak heel leuk en vind de jottum jurk (ondanks te groot) wel erg mooi staan!
deze is ook heel leuk!!! @debby en diddlmouse supertegek ik wil m ook!!!!! al vind ik de donkere echt helemaal te gek
maar wij shopaholic mamas hebben toch alleen maar leuke kleertjes buitenspeelkleertjes van ons zijn voor sommige nette kleertjes
heb m ook meteen kleiner besteld hoor! maar raakte beetje overmoedig denk ik met dat jottum erg klein valt enzo denk nou dan maar 110/116 nou de armgaten passen mijn armen doorheen!
moet je even iemand strikken die het voor je wil opsturen? En anders ff brouwersmode mailen, was vorige keer ook gelukt toch?