S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    pff wat is er weer veel gekletst :D Ik ga een poging doen om te reageren op de laatste 10 pagina's:

@luvv, leuk die gympen van Shoesme. Onder een rokje vind ik het prima kunnen, mits het niet een al te net rokje is

@jo79, hoe gaat het ondertussen met de knie van je zoontje?

@mirell, die Carbone jurk kan inderdaad nog prima, zit hartstikke mooi. Kleertjes die je geshopt hebt zijn echt super. Doerak setjes staan heel leuk! Hahaha de laatste foto is heeeeeeel erg herkenbaar ;)

@mama32, leuk geshopt! Beterschap voor Mila

@jingels, leuk geshopt en lekker dat shoppen samen met je kleine meid he? :)

@natja, het kan per kind verschillen maar over het algemeen zitten ze met 3 jaar wel 3-6 maanden in dezelfde maat. Mijn jongste heeft van augustus vorig jaar tot nu in dezelfde maar gezeten en nu net een maat groter. Misschien dat je haar voeten kunt laten meten bij een schoenenzaak met zo'n elektronisch meetapparaat. Dat kunnen ze precies kijken hoeveel mm ze nog aan groeiruimte hebben in een bepaalde maat/schoen. Zomerschoenen staan hier al klaar in ieder geval.

@diadeem, leuke dingen heb je gekocht! Jurk heb ik ook zien hangen en er nog even over staan twijfelen, maar ik vond hem zo breed lijken? Ga je nog een foto spammen met je dochter erin? ;)

@tesske, lekker naar Milaan!

@geke, leuk setje van Kiezeltje.

@mariomama, en hoe zaten de schoentjes? Jammer dat je Desiqual jurk niet goed was!

@diddl, balen dat je Porto Azul set er nog steeds niet is :(

@tulip, ja die crocs vallen hier ook groot. Ze zit in maat 24, maar deze zijn echt nog wel te groot. Nou had ik ze ook gekocht voor later hoor, ze heeft nog een paar wat past (maat kleiner) dus we kunnen nog even vooruit! De blauwe zijn ook leuk, die had ik vorig jaar voor mijn oudste! Gelukkig dat je dochter ze ook mooi vindt :)

@miekje, pfff gedoe altijd met die schoenen he! Bij jou dus ook smalle voetjes. Het lijkt wel of Clic ook steeds breder wordt! Vroeger zaten alle modellen hier wel goed, maar de laatste tijd is het zoeken naar een paar wat nog wel smal valt. Gelukkig ben je toch geslaagd, ben benieuwd naar de foto!

@debby, ik denk dat de prijs van 7 euro voor shirtjes wel klopt hoor. Bij Persival hangen er ook veel meidenshirtjes voor 7,95 enzo. Toen ik even vluchtig voor mijn neefje aan het kijken was zag ik ook allemaal prijzen tussen de 7 en de 12 euro.

Hier niks geshopt. Wel in de verleiding geweest maar toch niets genomen. En nu ga ik dat even compenseren door online nog even wat te neuzen :)

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    zo79

respect voor je hele waslijst
    ben dr nog niet helemaal bij vandaag
    heb behoorlijke strijdmiddag gehad met mijn dametje
    en dat zit me niet zo lekker(ben zo boos geweest)

nou neus ze online

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo79 nou thnx!
    Ik moet nog wel een hele hoop hebben voor sam. Dus dan kan ik mooi los hehe

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mirell ik word ook wel eens boos hoor. En dan ben ik pedagogisch ook niet altijd goed bezig... als emma de hele dag loopt te gillen en te schreeuwen en sam op zijn hoofd beukt met van alles en nog wat kan ik echt heel kwaad worden. Je bent nou eenmaal mens toch?
    Het ergste vind ik dan altijd dat pruillipje... en "mama is stout, mama mag niet schreeuwen tegen mij"... sja...

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    ach mirell, dat hebben we allemaal wel eens hoor. Als ze weer in zo'n fase zitten dat ze de grenzen opzoeken dan lijkt het soms wel een en al strijd. En dan breekt er weer een redelijk rustige fase aan ;) Niet schuldig voelen over boos worden, soms is het gewoon nodig. Ze vindt je morgen nog net zo lief als altijd :)

6. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @debby, ik denk dat je wel aardig los kunt gaan want ik zag leuke dingen hangen. Veel polootjes ook, maar ik weet niet of je daar van houdt. Ik vond ze echt stoer in ieder geval. En geen geld!

O ja, ik herinner me ineens een post dat je zei dat je voor Sam volgend jaar wat dingen van Chaos and Order kon kopen in maat 92, maar voor jongens is het toch ook al vanaf 62/68?

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo79 is dat zo? Ik zag op de website vanaf 86/92 of ben ik weer kippig?

Ja ik hou van polootjes maar moet eerlijk zeggen, ik heb alleen nog maar polootjes tot nu toe gekocht... dus ga voor de normale shirtjes ;)
    zag trouwens net dat het volgens mij wel groot valt. Want sam had vandaag een just small shirt 68 nog aan

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik zie het maar het zijn maar 6 shirtjes... ik wacht eerst just small af.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik vind jullie irritant... ik zit al vanaf begin februari heel braaf vol te houden om niet naar brouwers mode te gaan en nu kriebelt het echt enorm... maar ik ga niet!

10. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O ja, het zijn echt maar weinig shirtjes. En niet eens broekjes! Gek, want bij de vorige collecties hadden ze veel meer. Misschien dat het toch niet zo goed liep ofzo.

Ik ben benieuwd met hoeveel tassen jij naar buiten komt 2 april :D

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    zo79: Ik ga morgen proberen te spammen, want vanavond was het brullen dus maar opgegeven!!
    Dus Mirell hier ook een pittig dametje hoor al moet ik wel zeggen dat het wel goed ga de laatste tijd!! Het is echt de leeftijd, het komt echt goed!!;)

12. Sam heeft zijn nieuwe schoenen gekozen, had 2 paar besteld, maar deze zijn het geworden:

13. En zijn nieuwe broek. Ben blij dat ik maatje 86 besteld heb!
    Met zijn 2 jaar en 90cm heeft hij maar een klein kippenkontje hoor.

De kleur is wel heel apart, heb er zo 123 niets wat ik erbij kan combineren. Denk dat ik voor simpel wit moet gaan. Wat denken jullie?

14. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk bloempje! Broek is inderdaad wel een lastig te combineren kleur, maar ik zou op zoek gaan naar een wit shirt met een opdruk of iets in de kleur van de broek. Het is wel echt de kleur van nu, dus het zou moeten lukken!

15. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Diadeem die jurk is echt gaaf, in die kleur wil ik hem ook wel, hadden ze hier nog niet, en die donkerblauwe is ook mooi debby, maar ik heb al zoveel donkerblauw..

mirell doerak eerste setje vind ik erg mooi, 2de is niet mijn smaak. Badpak ook erg gaaf..

jottum jurk mooi, maar idd te groot.

miekje ben benieuwd naar de schoenen?

Lynn jottum jas is super!!

Diadeem idd dat rode rokje heb ik ook, hadden ze nog andere kleuren?

Geke leuke set!!

Als ik tijd heb ga ik morgen even kijken.

Verder is hier het budget ook op deze maand, met kbs krijgt romy nog een nieuwe jas en roze le coq sportief gympen.

Maar ja dat zeg ik steeds koop niets meer..

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Nou meiden, ik ga maar eens richting bed. Morgen om half 6 gaat de wekker weer (pff dat is toch geen tijd voor een mens ;))

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bloempje: Super gave schoenen zeg!! En kleur van de broek ook lekker hip, ik zou er ook wit of lichtgrijs op doen met een leuke tekst erop!!

Shannen: Je had trouwens gelijk met dat rode rokje dat het groot val, ik heb deze voor mijn oudste dochter gekocht. Normaal heeft 152 bij Jola en deze in maat 140 is ruim zat.;)

18. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Bloempje gaaf die gympen en de broek ook erg leuk, idd een leuk wit shirt met een print erop, of geel vind ik zelf ook erg goed op die kleur kunnen.

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @bloempje: leuk ik hou erg van die kleur. Zo´n kleur kan je altijd combineren met een andere *warme * kleur bijv. ecru, vanille roestbruin of brandweer rood.

20. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Diadeem ja valt groot he, hier ook maat kleiner, 92/98 en normaal altijd 104/110. Hadden ze hem nog in andere kleuren?

Deel Deze Pagina