bloempje, gave schoenen broek, ik zou dat blauw combineren met een bepaalde kleur groen. Ik zie het in mn hoofd zo voor mij, maar hoe leg ik dat nu aan jou uit?? Hmm, het is lichter dan olijfgroen, maar in die tint moet je een beetje denken. Hopelijk kun je je er een voorstelling van maken. Maar wit kan natuurlijk ook ook leuk als dat blauw in de print terug komt. futuremama, ben benieuwd wat je allemaal geshopt hebt. mirell, ach wat lief!! Maar wel ff schrikken zo'n snoepje.. diadeem, grappig shirtje @dametjes met een eigen willetje, hier helpt het heel erg om te zeggen dat het of stoer is of echt voor een prinses. Ik heb vandaag plantjes geshopt voor mn moeder die is zondag jarig.
@mama32, ja ze is idd wel een meisje meisje dus moet goedkomen @diadeem,leuk zeg dat shirt. Nou gisteren heb we hier alles gewit en vandaag heb ik wat accesoires gehaald en nou heeft het huis een metamorfose gehad Verder ben ik vanmmorgen even bij de Wibra geweest. Ik heb wat leggings/ bolero's gescoord en deze 2 setjes. setje 1 : Ik dacht wel leuk voor het kdv met wit shirt en witte legging ( setje was Euro 3,98 haha) Bekijk bijlage 230443
Tja lieve mensen, heb niet alles gelezen maar zoals dit nieuwe topic heet, doe ik de naam deze keer echt eer aan. Ik shop namelijk nauwelijks nog (de Jottum jas was het laatste) Ik heb totaal geen shopdrang meer sinds ik het boek Beck's dieetopossing volg. Want het emotie eten is vaak ook emotie kopen, en aangezien ik totaal geen last meer heb van emotie eten, heb ik ook geen behoefte aan shoppen. Haha dat is echt heerlijk, straks komt het salaris binnen en normaal had ik het al helemaal bedacht wat ik ervan wilde shoppen, nu niet, ik betaal straks mijn rekeningen, en that's it. Haha!
wonderteam, ik vind het echt een super setje!! goed bezig lynn, en dan heb je volgende maand 2x zoveel haha
Bedankt voor je tip, ik ga maar even laten opmeten idd Ik wil graag shoesme's want deze vallen meestal mooi smal bij isabella
Is idd heel normaal hoor En dan heb ik hier ook nog te maken met een tiener die komende maand 15 word en een tiener van 12
Wonderteam, heerlijk he, veel shoppen voor weinig! Hier mijn moeder een jas van Persival laten halen. Het is een 104, dus hoop dat hij klein valt. Ben benieuwd!! Vraagje: weet iemand waar je strakke, smal vallende, effen, witte t-shirts kan kopen. Liefst met elasthan (stretch)??
Wonderteam: Haha, ook wat leuks gescoord zie ik! Nooit gedacht dat ik in de Wibra ging gaan shoppen, maar ze hadden wel veel leuks voor de jongste! Helaas hier geen leggings in 68 en 74 (niet dat ze daar al in past, maar goed!) Mirell: Heel erg leuk wat je gekocht heb! Ik houd wel van dat rood! Ik hoop dat Ella een 92 gaat passen van het Jottum jurkje! Lynn: Knap hoor!!! Prachtig jasje van Danique trouwens! Ik baal trouwens dat Persival en Bakkaboe niet online te verkrijgen is! Zitten mooie dingen tussen en ik kan ze niet kopen, grrrr!!! Binnenkort maar eens naar NL toe dus.
Zo, hier dan de foto van de schoentjes Het zijn geen superfoto's want madam is het een beetje zat om steeds te poseren bij de witte deur Ik heb de schoentjes maar even gewoon bij dit wintersetje aangedaan, helaas was het vandaag geen weer voor de zomerkleren (die ik wel netjes in de kast heb hangen sinds vandeweek) De Fitz Kitz (blauwe stip) maat 21 zijn te klein die krijg ik echt niet aan. Wel erg gaaf en vallen mooi smal en stevig dus ik ga maat 22 zoeken. Wel jammer want deze aanbieding van 20 euro was alleen nog met deze maat.... Ik stuur ze terug tenzij iemand hier ze wil overnemen? De Gattino maat 22 zilver/wit zitten heel goed en hebben een mooie buigbare zool die blijven denk ik wel. Bardossa blauw met bloem maat 22 leek heel groot maar zijn toch goed qua maat maar wijken wel, dus te breed, en ik vind ze ook donker voor de zomer. Wat denken jullie? Ik heb wel het idee dat open schoenen sowieso wel een maat kleiner kunnen dan laarzen (heb ik zelf ook wel een beetje) ik dacht dat 22 al klein zou zijn omdat ze dat van winterschoenen ook heeft maar past nog ruim zat. Opvoeden: hier ook een lastige week (zit het in het weer?) steeds zeuren en smoesjes om niet te gaan slapen enzo nou dan schiet ik ook wel even uit mijn slof, hij is gewoon de grenzen aan het verkennen. Maar 10-minuten gesprek op de creche, dan lijkt hij weer een voorbeeldig sociaal lief ventje - thuis is het best wel eens anders! Maar goed het is ook een teken van veilig voelen als ze zo doen thuis zei de leidster zal er wel bij horen dan!
Setje voor Amy, helaas hadden ze hier de bolero's niet in het blauw en geen stipjeslegging Ook geen witte en rode leggings in de juiste maat, dus andere wibra gaan zoeken of gewoon ergens anders zoeken
@virginie: ja leuke combi zo hoor! @mariomama: ja allebei de schoentjes zijn leuk, ik had vorige zomer ook veel bardossa voor Danique. Leuke set kleren heeft ze trouwens aan!
Het jurkje heb ik ook in rood met witte stipjes versie en blauw met witte stipjes gekocht met een witte bolero. Leuk voor erbij op kdv, aangezien mijn kinderen het hier dus niet netjes houden! Ik blijf het moeilijk vinden om voor de jongste iets te kopen, ze heeft echt verschillende maten. Ze heeft met Kerst een jeansbroekje gekregen van Esprit, ze kan er nog steeds 2 keer in! Lastig wel.