helemaal leuk! helaas liep het tot maat 86 heb wel de rode bolero mee 86 ga ik straks ff passen maar hij leek me wel ruim(amy-lynn heeft niet dikke armpjes)
denk dat je echt een punt hebt Lynn als ik het 1 binnen heb bedenk ik alweer wat ik nu weer kan kopen dat is natuurlijk ook niet helemaal normaal maar wil eerst zien hoelang je het volhoud
ik had ook wel heel groot hoor 110/116 heb m nu in maat 104 meestal is 98 en 104 een klein stapje en dan naar 110/116 is natuurlijk ook ineens een comi maaten valt ruim naar de 116 toe
ik vind de donkere schoenen wel mooi hor met wit/blauwe kleertjes en niet zo besmettelijk maar vind al je schoentjes heel leuk!!
hier een en al emotie eten ben dr echt heel rot van en inderdaad shop shop shop wil dat boek van jou wel eens lezen wat is de titel?
De vraag over jongenskleren: Als ik nu in de kast kijk van de wintergarderobe heeft hij 4 of 5 jeans, 1 andere broek en een stuk of 10-15 combi's van een longsleeve of trui met overhemd (bovenkleding). De niet-jeans broeken worden hier supereinig gedragen (vooral omdat ik geen smalle kan vinden en een leuke ribbroek ofzo die constant van zijn kontje zakt blijft hier dus liggen). Voor de zomer heb ik wel meer. Ik wil nog twee nieuwe jeans maar dan nog heeft hij er 5 ofzo passend, 1 witte broek en ik wil nog een beige chino, een stuk of 5 korte/3kwart broeken vooral ruit of jeans. Verder een stuk of 6 polos (heel populair hier) een hele stapel tshirts (maar daarvan al wel veel van vorig jaar wat inmiddels niet zo mooi meer is), 2 of 3 korte mouwen overhemdjes en nog een aantal capuchonvestjes en longsleeves die doorgedragen kan worden op koude dagen. Als ik naar jullie lijstjes kijk lijkt het erg weinig maar ik heb nu na de winter ook nog het gevoel dat hij van alles maar weinig heeft gedragen dus ik red het er wel mee! Anders wordt het toch snel meer van hetzelfde bij jongens.....
Beck's dieetoplossing Train je brein, denk je slank (Judith S. Beck) Als je dit boek echt volgt (je moet namelijk opdrachten gaan doen) dan gaat er echt een hoop veranderen in jezelf. Ik voel me nu echt veel beter in mijn vel, ben trots op mezelf, geniet van mezelf, terwijl ik nog lang niet op mijn streefgewicht ben, maar gewoon doordat ik de opdrachten doe en echt voor mezelf bezig ben. Daarnaast verwen ik mezelf aan het einde van de dag met een heerlijke douche met Sabon spullen, lekker creme en reinigers, en scrubs, en daardoor voel ik me ook een stuk beter, gewoon omdat ik elke dag een klein ritueeltje heb gemaakt ervan en daardoor lekker geniet!
Hier vanmiddag een z8 jurkje gepast, leek me ruim maar kan toch wel goed volgens mij. Hebben jullie nog tips waarmee nog meer te combineren? Of is roze zo gewoon leuk? (vind het halsje wel ruim vallen, nu met romper én shirt eronder en het kaartje zat er nog in bij haar nekje, volgende keer denk ik gewoon een roze longsleeve romper dan propt het wat minder)
Lynn, ik vind het knap van je!!!!!!!!! Ik weet niet of ik mezelf zo zou typeren: van ik voel me rot en dan ga ik kopen. Ik vind het meer een lekker simpel tijdverdrijf om hier even te komen kijken en meekletsen, heerlijk na een drukke dag met de kids of op het werk. Maar ik herken wel dat als ik mijn hoofd vul met andere (belangrijkere) dingen dat ik er dan geen behoefte aan heb om te shoppen of daaraan te denken. Dan mis ik het ook niet. Maar het is meer, áls ik shop, dan vind ik het wel supergaaf om te showen en er echt over na te denken wat voor leuke dingen ik kan kopen en combineren enzo. En het is natuurlijk superleuk om hier of op straat etc complimentjes te krijgen!
O ja, ik zoek de Fitz Kitz blauwe stippenschoenen met klittenband (liefst niet met gesp) in maat 22....maar nu zijn ze nergens meer te vinden!!! Wie weet waar ze nog te koop zijn?
Ja dat is ook heel erg leuk natuurlijk! Maar dan moet het meer gewoon voor de leuk zijn en blijven, maar ik weet van mezelf dat ik ook koop als ik niet lekker in mijn vel zit, en die momenten wil ik niet meer. Als ik nu iets koop wil ik ten eerste goed doordacht kopen, niet meer zo belachelijk veel en gewoon omdat ze het nodig heeft, en niet omdat mama het nodig heeft om haar gevoelens weg te shoppen... Niet dat ik dat altijd doe hoor, maar vaak wel. En dat wil ik niet meer. Daarnaast vind ik iets nieuws kopen/combineren/hier laten zien ook hartstikkel leuk hoor! En aangezien onze kindjes gewoon doorgroeien koop ik heus nog wel Maar hopelijk niet meer zo veel en vaak als ik voorheen altijd deed.
Ik shop omdat ik het leuk vind! Oeps. Herken me niet in emotie kopen. Zie alleen altijd veel leuke dingen.
@ Bloempje, leuk aan de babywas begonnen, ben benieuwd naar je overvolle kast straks @ Lovingmom, ohh van dat forum @ Lynn, knap hoor maar wel ongezellig nee super hoor dat het zo goed met je gaat! @ Wonderteam, echt geen geld he! Leuk hoor! Ik heb alleen een stapel leggings en wat boleros voor Lot en de beeb meegenomen. Wel getwijfeld over een jurkje en rokje maar ze heeft meer als genoeg en mezelf kennende trek ik het dan toch niet aan. @ Mariomama, leuke schoentjes! Ik denk dat het meer per merk/schoen verschilt. Niet omdat het zomerschoenen zijn dat die groter vallen. @ Virginie, erg leuk wat je dochter aan heeft en ook bij de wibra geshopt @ Loesjuh, leuk!! @ Luuske, schattig! En nu ga ik een leuke schooltas voor Lisa shoppen en beker enzo. Maandag mag ze wennen....