Haha, wibra Raar maar waar! Bollenrokje is 92 en rokje voor Amy 74 (hopelijk kan ze het aan deze zomer ).
Debby: Hier ook hoor, Ella's kast is goed gevuld, terwijl ik voor Keld praktisch niets heb voor de zomer. T-shirts ja, en shorts van verleden jaar, maar ik moet echt nog veel kopen. Maar gaat gebeuren, want heb net in een winkel heeeeeeeeel veel leuks gezien voor hem!!!
Leuk!! Ik heb mijn C&O set ook binnen!! Helemaal happy... Ik vind je shoeby top ook leuk!! Ik koop nooit iets bij shoeby, vind het te duur voor nonmerk!!! prijzen vergelijkbaar met merkkleding. Dan ga ik liever voor merk, want dat verkoopt beter.
Je had het rood wit gestreepte jurkje van C&O gekocht toch? Die is echt zooo leuk. Mijn dochter heeft 'm vandaag voor het eerst aan met het bijpassende bolerootje in kobalt en een kobalt legging. Blijf maar naar haar kijken omdat het zo leuk staat Shoeby koop ik ook nooit zoveel. Ik vind het idd vaak ook duur in vergelijking met merkspul. Maar dit topje was 8,95 dus dat vond ik dan wel meevallen
https://www.kleertjes.com/fh.html?fh_start_index=12&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000114140_20109_0&fh_lister_pos=13&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fcombi_size%3e%7bsh_23%7d%2fbase_type%3e%7bshoes%7d%2fgender%3e%7bmeisjes%7d%2fcombi_size_range%3e%7bs_range_c%7d%2fbrand_group%3eshoesme&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister Ik heb net deze balerina's besteld bij kleertjes Ik heb ze eerst uitgebreid bekeken en gepast in de schoenenwinkel 24 was echt nog veel te groot, dus voor 23 gegaan
Heel leuk Natja! Het is dat ik al schoenen van Clic met een bloem erop heb, maar had deze ook op het oog
@Debby, volgens mij vallen de schoenen van Dr Visser idd wat ruim. Maar D. haar 1e schoentjes waren van shoesme en die waren op een gegeven moment echt te smal. Daarna nu 2 paar Dr Visser, heb nu in 23 dezelfde als ze hiervoor had, die kon ik voor 20 euro nieuw kopen en bevielen goed. Ze zit net sinds januari in 23 dus als ik het zo gok zal ze rond mei mt 24 passen. Ik zie nu net het begin van haar teentjes nog als ze ze aan heeft. Hush puppies past hier ook mooi, had ze voor de winter laarsjes van en heb ik nu sandalen van. Sandalen heb ik wel in 23 en daar heeft ze ook nog wel wat groeiruimte in maar die kunnen al wel mocht het de volgende maand heet worden. Leuk zeg de Persival dingen! Ik moet me nog even inhouden tot de kinderbijslag. D. heeft nog wel aardig wat nodig.
Ik wil dit rokje Dirkje rokje Butterfly , Ikbenzomooi.nl lifestyle en kado webshop voor baby's & kids Wat zouden jullie erbij doen?
vanochtend ook nog een leuk desigual jurkje voor isabella gekocht in bataviastad ik kan er helaas geen foto van vinden, want is outlet
Leuk! Ik twijfelde nog over deze, zelfde soort model: https://www.kleertjes.com/fh.html?fh_view_size=12&fh_start_index=12&omitxmldecl=yes&fh_secondid=2000114139_20089_0&fh_lister_pos=13&fh_location=%2f%2fkleertjes%2fnl_NL%2fis_available%3e%7btrue%7d%2fbase_type%3e%7bshoes%7d%2fgender%3e%7bmeisjes%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_schoenen_laarzen_21%7d%2fcombi_size_range%3e%7bs_range_c%7d%2fcategories%3c%7bkleertjes_type_schoenen_laarzen_21_subtype_ballerina_365%7d%2fcombi_size%3e%7bsh_22%7d&fh_eds=%c3%9f&fh_refview=lister
Weet iemand hoe de jassen van Mexx vallen? Ik wil er 1 bestellen maar twijfel of 98/104 niet (snel) te klein maar de volgende maat is meteen 110/116 en denk dat dat weer veeeeel te groot is (ze draagt 104)
Oh, mijn shoppauze heb ik vanmorgen helemaal doorbroken. 2 jurkjes van de Wibra en een bolerootje plus die blauwe jas met witte stippen. En van Persival die witte jurk met grijze stippen (van de rest wate r hing had ik al in die kleuren jurken) en een witte legging. Ik ben helemaal blij met mijn aankopen. Verder naar het ziekenhuis geweest voor een foto van Luc's knie, gelukkig niets gebroken ofzo, nu moeten we wachten tot hij uit zichzelf weer gaat lopen. Ga straks bijlezen, nog niet aan toegekomen.
Jo, fijn dat het met lucs knie mee lijkt te vallen. Heeft hij er veel last van nog? Tulip, leuk leuk leuk. vooral die jurk! Jingles, lekker setje voor de kleine meid Natja, lieve schoentjes van Shoesme Tesske, heb geen idee hoe Mexx valt, kan je niet helpen sorry Red, lekker hip rokje hoor! Hier weer een hoop op MP gezet, zie te koop topic, allemaal zomerspul van Puck in maat 80/86. En Replay sandaaltjes geshopt bij K.com. Met kortingscode en volle spaarkaart