S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

madeliefke he balen!!! Het waren zulke leukjes. Hmm, ik heb ook een keer een super smal schoentje gehad, waar waren die van... hmm ook develab volgens mij.

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Thanx, ga even googlen. Hier in de schoenwinkel hebben ze ze alleen in blauw en zilver. Het liefst wil ik witte... :)

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @diddle: jurkje is binnen, en hij is super leuk.
    Nog niet gepast,maar hij ziet eruit als 104, niet als 110.
    Deze zomer kan ze hem zeker aan, en volgend jaar wellicht nog als tuniekje op jeans of legging.

4. tulip

tulip Niet meer actief

nee sorry, van red rag, die hebben ook hele smalle modellen.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hier vandaag de 4 paar bestelde schoenen van Scapino gehaald, snap nu direct weer waarom ik daar nooit kwam. Alle 4 zijn te breed.....ook hier grote smalle voeten zoals een aantal van jullie ook hebben.
    Morgen gaan ze terug en dan volgende week maar ff naar Duitsland, weet ik zeker dat we slagen en het een goede pasvorm heeft.

Vandaag ingeslagen voor Y en R, alles bakkaboe en Persival

Jullie shoppen nog lekker door zo te zien, zie leuke dingen voorbij komen als ik probeer bij te lezen.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    getsie meiden hier heb ik nu een hekel aan....

vandeweek de kleertjes bij kleertjes.com retour gedaan
    met retourzending dan krijg je een waardebon

ik heb ze gebeld en hun zeiden dat ik de nieuwe maten moest bestellen en weer met kortingscode gedaan dus 20% eraf op het einde en dan in afwachting op retourzending dan kon ik mijn tegoed bon verzilveren

werkt de 20% korting dan wel nog vroeg ik meteen
    anders had ik meteen betaald
    ja die werkt nog steeds

nou ik vanmiddag betalen komt eerst de totaal prijs met de 20% korting maar als de waardebon eraf is zou ik 7,00 bij moeten betalen
    maar nee hoor! 31,00 bijbetalen de korting is erafgehaald

ik mail gestuurd en uitgelegt
    ga ik net online kijken in mijn account
    is het gewoon veranderd.................nu staat het bedrag wat open is wat ik moet betalen er zonder de 20%
    en vanmiddag nog met....

ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen
    maar anders was dit mijn laatste keer kleertjes.com

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mmmmm zou t ook niet weten....
    wel balen zeg!!
    ze waren zo gaaf!

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    haha dames die gereageerd hebben in mijn album: ik ben het met jullie eens, het riempje is een beetje too much. Maar ze vindt hem zelf dus helemaal geweldig ;) Dus af en toe mag ze hem met riempje aan, de rest van de tijd dan een ander riempje, of een sjaaltje. Moet er even 1 zoeken in de kleur van de bloem :D

Riempje lijkt op de foto wel veel feller dan hij in het echt is, dat scheelt weer iets :D

9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @madeliefke, balen dat de sandaaltjes toch te wijd zijn :(

@mirell, vervelend van kleertjes.com. Ik vind het ook niet echt soepel gaan de laatste tijd. Toen ik eergisteren ging bestellen was ineens weer mijn korting weg bij het betalen :(. Hoop dat ze snel met een oplossing komen voor jouw probleem.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mirell: supervervelend! Ik zou een klacht indienen.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik bestel echt nog maar heel zelden wat bij Kleertjes.com, ik vind het helemaal geen fijne site meer.
    Toen Robin baby was (dus een jaar of 3 a 4 geleden) vond ik het een veel fijnere webshop, toen hadden ze ook veel betere koopjes trouwens. En dat gezeik met die kortingsbonnen enzo, daar heb ik al helemaal geen zin in. Hopelijk lossen ze het netjes op.

@Pcootje, ik had laatst ook wat schoenen bij Scapino gepast en had hetzelfde probleem, een hoop erg brede schoentjes, maar uiteindelijk toch 2 paar gevonden die goed zaten.

12. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    lekker geshopt weer..

mirell netjes hoor je kast. hier ook echt alles heel netjes en overzichtelijk ik hou van kasten opruimen haha.

madeliefke balen dat dezze ook te wijd zijn.
    Die waren zo leuk..

Zo79 ik heb de donkerblauwe variant genomen van persival staat heel leuk en heb ook nog een leuk rokje meegenomen.

En even 2 effen leggings meegenomen bij de hema.

zo79 de donkerblauwe heb ik genomen, de spijkerjurk heeft mijn dochter ook aangehad maar stond haar niet, ik vind hem wel leuk, zou er idd ook een sjaaltje door doen.

pcootje wel showen he je aankopen?

mirell dat is vervelend, eerst toezeggen en nu is het toch niet goed..

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Madeliefke: echt zonde van die schattige sandaaltjes, maar jah niks aan te doen.

Pcootje: Ik ben ook benieuwd naar je aankomen.

Natja: foto van schoenen??

Shannen: leuk zeg dat je de donkerblauwe jurk heb genomen, welk rokje heb je meegenomen??

mirell: Super zeg van die opgeruimde kasten, hier is het altijd een wanorde.:) Balen zeg van kleertjes.com, ik hoop maar dat ze het netjes oplossen.

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    MIrell, nou ja zeg. Ff weer bellen/mailen, ben benieuwd hoe ze het oplossen.

Haha wil morgen wel ff een foto plaatsen maar denk met alle bakkaboe/persival aankopen hier dat het wel al eens voorbij is gekomen :)

Jo, R heeft echt crisis voeten. Ze zit in maat 31/32 en smal...en zonder een goed voetbed zakt ze naar binnen.

Ik was een tijd niet meer in de winkel geweest maar ze hebben er dingen hangen ( knal kleuren) waar ik niet van houd maar ook heel gaaf spul, veel stroken rokken zowel met als zonder tule. Ga volgende week nog weer ff terug.

15. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    diadeem, ik wit strokenrokje met kleurtjes roze en groen en blauw, heb zo geen foto, denk dat ze het morgen al aan krijgt dan zal ik een foto plaatsen.

Natja, dat groene jurkje van shoeby's valt trouwens klein uit, mijn dochter heeft daar maat 116 van. Ze draagt normaal 104 soms 110
    Dus valt minimaal 1 maatje kleiner.

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    O jee dan zullen ze ook wel te breed zijn voor Isabella....

17. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hopelijk gaan ze dit netjes oplossen!
    Vervelend hoor!

18. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Dan ga ik hem wel even proberen, maar ik wacht ook nog even op Billy en Lilly

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Zal binnenkort even een maken
    Vind het altijd zo vervelend om ze eerst te maken met mijn iPhone en dan te mailen en te downloaden:) hoe bedoel je lui:D

20. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Voor de geïnteresseerden: op de site van V&D is het Prijzencircus al begonnen.

Ze hebben best leuke dingen!

Deel Deze Pagina