Ik ben ook geen fan hoor, maar ik vond dit jurkje gewoon erg leuk Ik had zelf een soortgelijk jurkje gepast, maar bij mij stond het niet
hahaha hier ook een Pall Mall man... maar we gaan volgende week vrijdag naar Haarlem voor hem shopppen en ja dan red je het inderdaad niet met 500 euro maar eerlijk is eerlijk het is ook mooi spul en de Aviator zit zooooo lekker om zijn kont heen ik ga voor een leuke zomertas en wat kleine dingen maar niet speciaal kleding dat vind ik altijd in mijn eigen winkeltje www.nameless.nl daar shop ik eigenlijk alles voor mezelf
oja de bikini is van Amy-lynn he! voor degene die denkt dat ik zo een inimini braziliaans bikini aandoe
Daar heb je wel gelijk in en het blijft ook super mooi in de was. Alles wat we daar van kopen draagt hij met plezier. Alleen jammer van de prijzen haha. Hij heeft gave zomerjas gezien van Pall Mall maar kost ook maar 189 euro. Zijn winterjas is er ook van en draagt al voor het 2e jaar en ziet er nog steeds prachtig uit. Vooruit maar voor mezelf doe ik het niet. Koop wel kleding voor mezelf maar bijna nooit merk of het moet afgeprijsd zijn.
Hier een plaatje van de benghjurk van de DDD Ik vind de rechtse wel leuk!! maar niet voor mijn meisje.. vind het echt iets voor Mirell.
klopt Andre zijn winterjas heeft ie dit jaar voor het 2e jaar aan maar is ook echt supermooi en hij draagt het alleen in het weekend naar zijn werk heeft hij werkkleding ja duur wat is duur... ik draag ook merk spijkerbroeken van over de 100 euro maar de gewonen broeken zijn ook niet supergoedkoop meestal 69,00 een normale broek agh zolang we het kunnen betalen doe ik gewoon mijn ding hebben ze veel kleurtjes dit jaar van Pall Mall (moet eigenlijk ff online kijken)
@@@@Lynn als je nog online komt............???????????? dinsdag krijg ik m binnen van Bol.com ben 12 jaar geleden ook door een boek van het roken afgekomen allen care stoppen met roken.....
Miekje, leuke jurkjes van Bengh Mama32, erg snoezige schoentjes! Jochie, Shoesme?? Mirell, het gaat idd zo snel met Sep. Het is echt een heerlijk mannetje. Heel rustig en tevreden. We genieten volop, alleen die nachten he Hier zweert manlief bij het merk Geddes & Gillmore. Erg leuk met veel kleurtjes. Blijft mooi in de was en superpasvorm