www.geddesandgillmore.com Ze hebben maar een paar stenen winkels en daardoor lopen er maar weinig mensen mee. Zelfs onze kraamhulp was enthousiast over de kwaliteit, ze wilde ook voor haar man gaan kijken
mirell: Niet teveel kijken naar Pall Mall online, hadden wij wel gedaan en vonden toen dat er in de winkel weinig hing. Hoezo verwend?? Madeliefke: orgineel merk zeg van je man, vind het er leuk uit zien had er nog nooit van gehoord. Mama32: erg schattige schoentjes zeg!!
Leuk geshopt weer. Waneer beginnnen die dagen bij de Bijenkorf? En waar kan ik de folder online zien? Vandaag even bij de v&d geshopt nieuwe donkerblauwe trentcoat, 2 bolero;s met strik witte en rood gestipte voor beide meiden en roze sweatjasje voor romy. En bij de H&M even wat basis leggings.
@shoeby, ik ben helemaal met miekje eens vind shoeby ook erg duur voor non-merk. @zo79, leuke kleertjes geshopt. @natja, leuke ballerina's. Jurkje staat je dochter goed. Leuk eens een foto te zien. @red, supergaaf rokje van Dirkje. @miekje , euk zeg een ander huis op het oog. @madeliefke, leuke sandaaltjes @slc, leuk zeg dat van bonprix @otm, Erg gaaf het spul van feetje. @djmomo, fijne vakantie. @mirell, netjes hoor de kast! Hè balen van kleertjes.com. Erg leuk die bolero's @pcootje, balen van de schoenen. @diadeem, ja die mannen moeten we ook niet vergeten met kleding hè Haha. @geddes en Gillmore, hier in Zwolle een winkel. Nou ik hoop iedereen gehad te hebben (moest 25 pagina's bijlezen haha) Ik heb hier overigens ook eftelingzegels voor de liefhebber.
Zie weer leuke kleine en grote mensen dingen voorbij komen Deze hadden jullie nog tegoed, dit is voor Y.....
Dit was Voor Y, maar past niet. Leggings (mt92) te groot en bolero (m86) te klein.....iemand interesse anders breng ik het morgen terug.
pcootje: Super leuk zeg, jammer dat de bolero's te klein zijn. Heeft omoda weleens een kortingscode??
Tnx Diadeem. Als ik op de kortingsites kijk dan heeft Omoda wel kortingcodes, zie er alleen op dit moment geen geldige.
heb hier nog een heren winterjas van pall mall, nieuw, nooit gedragen. maat xl volgens mij (groot iig). iemand interesse? hij is blauw en heeeeul warm