@ mama's met just small, wat vinden jullie van de kwaliteit. Ik haat verwassen shirt. 2x gedragen en al vaal, daar kan ik niet tegen!!
Broeken blijven erg mooi, shirtjes verwas je op den duur wel maar daar is de prijs ook naar. Gaat prima een seizoen mee hoor, is net zulke kwaliteit als hema, v&d en h&m. dj momo: Heb je geen zomerjas in de aanbieding??
Nee, geen zomerjas. Crappy mobiel foto, maar voor het idee dus. Rechte blauwe jas, maat XL, met borg gevoerd. Ongedragen. Hoef er geen hoofdprijs voor, heb hem een keer ergens bij gekregen ofzo. Kat wordt niet meegeleverd (hooguit een verdwaalde haar).
tesske. Jij koopt wel eens rl voor je dochter. Kan jij eens kijken naar t jurkje bij t andere topic. Is maat 3t maar vallen ze altijd zo kort. Wat doe jij er onder? Jij had t jurkje toch ook gehad?
@sweetlake, ik ben dan wel geen Tesske, maar ook hier regelmatig RL. Ik vind het vaak wat korter/kleiner vallen. Niet altijd, maar de jurkjes vaak wel. Als dat zo is heb ik dus een maat groter dan de maat waar ze in zitten. Hebben ze dus maat 98, dan geen 3T maar 4T. Maar dat jurkje in het andere topic zit toch prima?
Zo ik ga vanavond beginnen in hetzelfde boek als LYnn, hopelijk gaat het mij ook helpen bij het afvallen. Manlief wil hier graag een MacBook kopen..... Ik ben nog niet overstag vind het een erg dure uitgave en daar kan ik toch heel veel kleren voor kopen. Ook willen we de zolder nog verbouwen. Anderzijds denk ik ach waarom niet? Pff moeilijk soms haha @pcootje, ergg leuk geshopt hoor. @miekje, toen MAson destijds just small droeg ,was ik er erg tevreden over.
zo79> oke ben dus niet gek. Vind het kort en ben bang dat straks 3 mnd later het onderbroeken kort gaat worden :-s
no problemo! Macbook is komende week (?) in de aanbieding in het prijzencircus van v&d. scheelt weer (shop) geld.
miekje ik vind de prijs/kwaliteit verhouding van just small heel goed. Inderdaad broekjes verslijt je niet. (beter dan vingino) Shirtjes hebben een beetje h&m kwaliteit. Na een seizoen kan je ze weggooien. Maar ja... voor een tientje voor een shirtje vind ik dat echt niet erg... Nog 2 weken en dan ga ik los op just small (vind het moeilijk me in te houden om niet morgen te gaan...)
debby, waarom nog een week inhouden? kbs? wonderteam, grinniks.. Nog 5 dagen voor mij, dan komt nieuwe iPad!
dj momo ja... budget is op en ik heb mezelf beloofd niet weer te gaan voorschieten wat ik anders altijd doe. Plus 2 april zijn de kids bij oma. Dan kan ik uitgebreid gaan shoppen zonder jengelende kids aan mijn oor. Ben ook echt van plan een lijstje te maken en de hele middag te gaan shoppen!
@djmomo, ohh ja dat is ook leuk Hier hebben we de Ipad 1 ,bevalt ook prima. Toch willen we er nog graag een laptop bij. Onze oude laptop begint steeds meer kuren te krijgen.
ik heb trouwens net beloofd dat ik morgen op de kids van mijn vriendin ga passen dus het kan al niet meer. Dan zou ik pas weer vrijdag kunnen maar kan ik net zo goed nog even ruim een weekje wachten.
ik zit met een afgeleefde 6 jaar oude macbook op schoot. Sja, hij doet het op zich nog, alleen de batterij wordt heel slecht. vent heeft een imac. de grootste hahahaha.
@wonderteam; dank je @laptop; hier 2 acers die op sterven na dood zijn, gelukkig nog een ipad en mini laptop. ook ik wil graag een mac, ben zo zat van windows