bloempje, wat een leuke dingen voor de babykamer madeliefke, leuk geshopt zeg!! diddle, wat een enorm schattig jurkje van bakkaboe jo, haha stoere zwembroek!! @mimpi, vond die blauwe en groene combinaties heel leuk, maar dat bruine petticoat ding en dat mantelpak helemaal niks. En lag het aan mij of leek dat blonde meisje heel veel op amy lynn??
Madeliefke: lekker zeg zo geshopt, erg leuk vooral die ruitjas. Maar jij ging die bloemenjas toch kopen van Persival of is het toch deze geworden? Didllmouses: Erg schattig zeg die jurkjes! Jo79: Erg gave zwembroek zeg. Miekje: Balen van de foto zeg!! Ik vind mimpi winter best wel leuk eruit zien, alleen trekt het nog niet laat eerst de zomer maar eens komen.
Diadeem, dat klopt helemaal, maar die bloemenjas had ook gele bloemen, Dat kon je op de foto niet zo goed zien. Het maakte de jas net een beetje "te" voor mij. Deze vind ik helemaal snoezig, combineer hem met een lekker hip sjaaltje. Moet wel a la Puck blijven
@ Diddl: Ooooooh, ik wil dat jurkje ook voor Ella!!! Baal er zo van dat ze het in België niet hebben of dat het nergens te krijgen is zo.
Ik vind de jas die je nu gekocht heb leuker hoor, ik vond de andere in de winkel ook een beetje te bloemig. Mijn dochter heeft ook zo'n ruitjas alleen dan nog van vorig jaar!
ik heb t ook inderdaad even door mijn hoofd gehad. heb t filmpje nog eens afgespeeld en gekeken met mijn man en ook hij vond er wel een beetje weg hebben van dat meisje grappig!!! ik dacht ook heey lijkt wel op Amy-lynn dus als ik het al had
Wonderteam, heerlijk!!! We zijn een paar dagen naar d Bad bentbeim geweest. Met 10 man, schoonfam, in een huisje. Heb alleen een ontstoken oog dus zat zaterdag al weer op de ha post. Ik ga zo even verder bijlezen, kijken of jullie nog wat leuks hebben geshopt. Is op tel niet zo handig.
@ Madelief, leuke jas! Ik zag bij V&D ook leuke trenchcoats met stippen (maar ben al voorzien,.......) @ Jo geloof ik, leuke zwemshort van de WE, heb er ook nog mee in mijn handen gestaan, hij is echt stoer! (maar hier al een stuk of 5 zwembroeken = genoeg)
@ WW; bedankt voor alle motiverende reacties. Geeft een goed gevoel. @ Debby; klopt, we zijn allemaal goed bezig. Jij loopt aan kop en jouw resultaat en dat van Lynn geeft mij de motivatie om door te gaan. @Bloempje; leuk geshopt voor de babykamer. @ zwangeren; jullie mogen lekker bol groeien @Madeliefke; leuk geshopt, vooral de jas. @Diddlmouses; hahaha dat linkse jurkje is voor mij onderweg uit een ander filiaal. Ik vind dus ook een leuk jurkje @Jo; leuke zwembroek! @Glimlachje; lekker weggeweest, heerlijk toch. Ben benieuwd wat er uit je bloed gaat komen. WW werkt bij mij tot nu toe nog wel ondanks mn schildklierziekte. @Mirell; Foei! beetje over me heen lezen Dank je, heb gister alweer geshopt. @Lovingmom; ook al lekker weg geweest, balen van je oog. Hopelijk is het weer snel over. @hier; gisteren de leggings en bolero's terug gebracht. Natuurlijk niet met lege handen de winkel uitgekomen. Voor beide meiden leuke dingen gekocht .......en schrik niet tis KLEUR geworden . R vind de collectie met kleur zo leuk dus maar ff mn ogen dichtgeknepen. Dr is alleen nog een legging in bestelling, als die er is plaats ik een fotootje.
Ik heb vandaag ballerinaatjes gekocht voor Danique, vond ze gelijk heel erg mooi en ze zitten goed!Ik ben ze in de winkel gaan passen met haar.
leuk toch kleur pcootje! ben benieuwd. het is wel allemaal kleur in de winkels he?! ben vanmorgen even naar de stad gefietst met dochter. wilde gisteren deze spijkerbroek snel halen: Stoere slim-fit jeans (model Aage) van Name It | Kixx Online kinderkleding & babykleding had ik geen portemonnee bij me. dus maar weg laten hangen, hij was overal al uitverkocht in de goede maat en dit was ook de laatste.. wat een drama dat jongensshoppen als er wat leuks is zijn snel de goede maten eruit. ben ook nog bij tuunte geweest (bakkaboe maar als ik daar in de rekken kijk vind ik het moeilijk het leuks eruit te zoeken. terwijl ik hier veel leuke dingen zie. ben meer gewend aan online shoppen inmiddels en ook nog paar shirtjes en leggings bij H&M.. plaatje later!
@ Lynn, erg leuk!! Waar heb je ze gekocht? Ik was vd week naar Hellevoet maar daar was niks leuks. Vd week maar naar Ridderkerk.
kleertjes.com hebben de korting voor me verwerkt hoor! dus is wel goedgekomen netjes afgehandeld gelukkig! wacht op Bol.com me boek BEN ER KLAAR VOOR!
Fijn dat het opgelost is Mirell! Ik heb overigens een nieuw shirtje van Porto Azul gekregen, de andere is met de post verdwenen. Dus ook heel netjes opgelost van handsomekids!!