vind zelf die parfumfles ook het grappigst maar die ander was 3,00 dus agh die mocht nog wel van mezelf
Tuurlijk voor dat geld zou ik het ook niet kunnen laten. Ik had trouwens vanmiddag nog opruiming rokje van 3euro bij Jola, mijn oudste dochter had hem al! Normaal 19,95 kan ik blij van worden!! Oh jah mijn lievelingsjurk van mim-pi past nog. Foto staat in album, hangt in het echt net boven de knietjes. Kan toch nog wel, ik heb hier geleerd dat het ook wat korter kan??? Let niet op de foto, we hadden deal zij mocht op ons bed springen en dan mocht ik een foto maken.
@Teske, welkom terug, ik hoop dat jullie weer helemaal opgeladen zijn! Maar de vogeltjes fluiten, het is steeds eerder licht, de lente komt er hier ook aan! @Debby, die bovenste ballerina's heb ik vandaag gekocht. @Diadeem, oh, ik ben jaloers, had ook wel op de wintersport willen gaan, nou ja, wie weet volgend jaar. @OTM, leuke schoenen!
Ik ben ook voor het eerst mee geweest, kan nog niet skieeen hoor!! Mijn ma ging altijd met vrienden, vandaar. De oudste twee hebben het nu geleerd. Als we een ander jaar nog eens gaan moet ik het en de jongste het nog leren. De foto was van sleeen vandaar die stoere kleding haha. En ik heb duizend angsten uitgestaan met sleeen wat ben ik een scheiterd zeg. Zal even humor foto in album plaatsen!!
leuk! Wilde je geen 2e paar voor 50% korting? Ik vond die zilveren ook het leukst hoor, maar ik dacht voor die 12,50 wil ik nog wel een reservepaar hebben.
Leuke setjes mirell. Diddle super gaaf geshopt zeg, setje voor de baby ook heel lief.. en die legging echt een koopje, ga van de week ook ff kijken.. Wonderteam ook leuk geshopt. futuremama foto's showen van mim pi.. Tesske welkom terug, Debby eerste paar vind ik leuk, 2de niet mijn smaak, maar wel goedkoop, en moeten goede schoenen zijn.. Diadeem welkom terug fijne vakantie gehad? Otm wow wat leuk geshopt zeg, die gympen zijn gaaf!! Hoe gaat het met de twins? Ooh ik zie het je volgende bericht fijn dat alles goed gaat, zal zo ff in je album spieken.. Diadeem hele mooie foto!! Mijn aankoop van vandaag een rok en shirt van we voor romy, voor de psz en nog ff de shirtjes van mim pi voor beide meiden had hem al voor romy maar vond hem zo schattig nu beide hetzelfde.. Bedankt voor de leuke reacties in mijn album..
@shannen, leuk rokje zeg! Heb even de kledingkast van Fay opgeruimd en nog wat dingen te koop gezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25291-albums9025.html
jeetje!! Wij hebben het erg druk.. Maar zit met een setje in mijn hoofd voor de vakantie. alleen weer 100 euro.. hmm
@ Diadeem, gave foto!! @ Lynn, fijn dat het boek je zo goed helpt! Ik moet morgen weer naar de VK en dus op de weegschaal, ik merk dat ik stiekum al heel het weekend niks meer snoep
Hallo dames, ik heb een shopvraagje en dit leek me de beste plaats daarvoor, hoe valt jottum? Mn dochter zit nu met de shirts al in 86 en ik had voor de zomer leuke topjes gezien, maar moet ik die nu ook in 86 bestellen of al in 92? Alle reacties zijn welkom ik vind t nl erg moeilijk. Oja ze wordt 1 april 1 en weegt nu zo n 10 klio.
Ik weet van de meiden hier dat jottum heel verschillend valt! Je kunt het beste een plaatje plaatsen zodat we kunnen zien om welke shirtjes het gaat.
violet meestal valt jottum klein. Een halve tot een hele maat kleiner. Maar het ligt wel aan het artikel. Ik heb nu weer een jurk die groot valt.