Djmomo, en en en... Glimlachje, lieve schoentjes hoor! Heb ze zelf ook gehad. Waren helaas alleen te wijd, heeft Sylvia ze overgenomen. Zou een speeljasje zo kort mogelijk qua lengte doen. Op de schommel en glijbaan is een lange jas alleen maar onhandig... Miekje, ernstig leuk!! Alleen die prijzen Spannend met al die huizentoestanden. Hier in de regio zit de huizenmarkt compleet op slot... Hoe is dat bij jullie? Diadeem, leuk geshopt! Goed dat je ook een keer speelgoed komt showen! We blijven hier altijd hangen in het kleding+schoeisel hoekje Hier via MP nieuwe sandaaltjes van Twins gekocht. Krijg ze morgen als het goed is binnen. Zal snel een foto showen...
@Glimlachje, ik heb vorige week bij de Wibra nog een leuk jasje voor erbij gekocht, blauw met witte stippen en leuke randjes enzo en geen teksten of lelijke applicaties, beetje zo'n model als het jasje van Frendz wat Diadeem als link had. Die schoentjes zijn echt schattig!
@ madelief op MP levert het zeker weer 20 euro op!! dus maak me niet zo druk!! Zal voor mij dadelijk ook over zijn als we tijdelijk met 2 huizen komen te zitten. Hebben ook al 2 vakantie gepland staan!! De huizenmarkt ligt hier ook wel stil. We willen het huis scherp in de markt zetten. We gaan de makelaar eerst inseinen om te kijken wat onze kansen zijn!! Zijn hier wel huizen verkocht straat achter ons en 2 straten verder. Maar we wonen in een nieuwbouw huis...
@ profiel...snap dr niets van waar jullie allemaal zijn gebleven, jullie staan er wel maar ook weer niet Kom later op de dag ff uitgebreider reageren
Hee wat leuk dat zijn die Bardossas die ik in het blauw had. Hier te breed, zitten ze daar wel goed? ps. de Fitz Kitz heb ik nu in iets ander model in maat 22 en die vallen echt mooi smal en stevig! Ben er heel blij mee (foto in andere topic)
@madeliefke..bedankt voor de tip wat jasje betreft...had daar eerlijk gezegd niet over nagedacht, was alleen nog maar naar "mooi" aan het kijken. @mariomama...kleine meid heeft hier brede voetjes vandaar dat deze wel goed zijn. Winter was bardossa ook enige wat goed zat hier.
@Miekje, ons huis staat sinds een paar dagen ook weer op Funda. We waren even uit de verkoop voor een paar maanden en hebben nu een andere makelaar genomen. Hier is de huizenmarkt ook niet veel soeps. Heb je al een makelaar gekozen of laat je er een paar langskomen? Woon jij nou ook in de Betuwe of ben ik in de war met iemand anders van de shopaholics?
Miekje en Jo79: Succes met de verkoop van jullie huis, hopelijk raken jullie het gauw kwijt!! Momo: Heerlijk zo'n bonus, je kan er ook een vakantie van boeken.
glimlachje, wat een ontzettend leuke schoentjes!! miekje, o spannend van het huis, daar heb je vast wat bezuiniging voor over jo, jullie ook suc6 natuurlijk. madeliefke, ben benieuwd naar je schoentjes. Hier ga ik vrijdag even de stad in, heb online bij prijzencircus 3 bolero's besteld en die ga ik vrijdag even ophalen en meteen voor mijzelf even kijken.
ha, iedereen was lekker buiten vanmiddag zeker, wij komen ook pas net uit de speeltuin, zijn alleen binnen geweest om te eten Ik heb nog een leuk wit soort spijkerjasje voor mare gekocht: Bekijk bijlage 232221
hahaha ja gek he! heb gisteravond die kaartjes gemaakt en had een kleintje in mijn broekzak met alleen daarop staan niet snaaien en tussen 5 en 6 op mijn werk heb ik m een paar keer tevoorschijngehaald en inderdaad niet gesnaait fijn toch wel ja!!! welke dag zit jij? en lees jij vooruit of lees je ook echt per dag wat je moet doen? ik vul het trouwens ook zo in het boek in is tenslotte MIJN boek
het klinkt heeel gek maar bij dag 15 mag je pas op dieet en dat wil ik ook pas op dag 15 gaan doen maar ik heb vandaag echt niets ongeplands gesnoept had om 3 uur 1 volkoren biskwie en een appel bij de koffie maar geen behoefte aan chocola normaal op mijn werk met al dat lekkers
@ Glimlachje, dat vind ik nou echt super leuke schoentjes voor Lot! @ Tulip, heel leuk! Ik heb ook weer een wit spijkerjasje voor Lisa, erg handig vind ik. Hier vandaag alleen iets vreselijks geshopt... Lisa moet iets van sloffen aan op school, of crocs hebben sommige kindjes ook maar daar hou ik ook totaal niet van en volgens mij zijn die veels te wijd voor Lisa. Nu bij van haren een heel mooi smal slofje gekocht, allleen een beetje jammer dat er zo'n grote Hello Kitty opstaat, uiteraard vond Lisa dat het mooiste ervan Ach ik hoef er toch niet naar te kijken en ze lopen er allemaal mee. hier kan ze iig ook met blote voetjes in, wel handig vanuit dr ballerinas binnenkort.