maar ben jij al bezig met een dieet? ik ga echt dag 15 van het boek er mee starten maar merk nu echt al dat ik alleen maar gezond eet hebben wel gecourmet vrijdag avond geen stokbrood boter.... maar een salade alleen mager vlees...kip biefstuk garnalen en geen witte saus/pinda saus....maar rooie uien saus en curry(normaal gaat er bijna halve pot mayo door die dipsausjes heen) heerlijk gegeten en 1 glaasje rode wijn erbij succes morgen met wegen..... ga je smorgens wegen??? kan ik ook wel doen en dan elke maandag.... zo kan het dus ook
mirell: Erg leuk zeg die jas!! tullip: Ik vind het erg leuke schoentjes!! Sweetbel: Gaaf hoor die rode jottum jurk ik hoop maar dat hij past. Die slofjes zin ook erg schattig!!
Hey meiden! Wonderteam: ben benieuwd naar je pb!! Sweetlake: ja ik zit toevallig nu Obese te kijken! @tja afvallen gaat dus echt heel goed, ik ben nog steeds hartstikke gemotiveerd en kan me elke dag netjes aan mijn plan houden. Gaat gewoon top! Hier hangen de zomerkleertjes al in de kast met dit mooie weer dus ook lekker aangedaan! Kom wel even foto's showen later/morgen. Heb nog steeds geen shopbehoeftes!
Bedankt voor de lieve reacties allemaal! Ik hoop echt dat de slofjes snel binnenzijn, en dat ze passen natuurlijk! Wonderteam, fijn dat je zomercollectie bijna compleet is. Al een idee welke schoentjes je wilt? Lynn, vind het echt knap van je! Super! Ben benieuwd naar de foto's. Ik wil wel foto's zien hoor, van de zomerkasten!
Hier echt tussendoor kleren, dus nog een maillot met laarsjes. Vanochtend op de fiets was het echt koud en nu kan je heerlijk zonder jas in de tuin, maar we hebben wel allemaal nog lange mouwen aan. Lynn: Het zal wel meevallen met lege kast hoor, hier ook rond de 10 setjes per kind. Ik vind het genoeg en als ik het erg zat ben kan ik altijd nog wat in de uitverkoop scoren. Enne volgens mij zit jij al op de 15 setjes.
ohhhhh zo herkenbaar dit! K zit nu ook weer in zo'n fase dat hij altijd precies het tegenovergestelde wil van wat ik wil En maar blijven zeuren en bleren als hij zijn zin niet krijgt pfff Bv na even filmpjes kijken moet hij er weer mee stoppen omdat we gaan aankleden ofzo, hij blijft het wel 25 keer roepen IK WIL FILMPJE!!! nou ik ga bijna door het lint hoor tussen de middag als ze allebei even slapen heb ik ook de neiging om met koffie en iets lekkers te gaan zitten maar ik hou me in lekker even zp-en en dan met een boekie in de zon! Ook leuk!
Ik kan me nog foto's herinneren van je zomercollectie Volgens mij kan ze daar best even mee vooruit! Hier ook denk ik 10-15 setjes ofzo en vind het ook wel even genoeg. Ik wacht eerst tot alle winterspul uit de kast is (er hangt nog wat aan tussendoorkleren) en dan loop ik er nog eens goed doorheen welke basics er nog moeten komen
ik heb nu een stuk of 10 complete setjes en dan nog 3 losse kleding stukken die ik nog ergens mee wil combineren.
Debby82 dank je! Ik heb nog een vraag; Ik zoek All Star voor mijn zoontje, maat 21/22, wit, half hoge. Het lijkt alsof ze overal uitverkocht zijn. Iemand een idee waar kan ik zoeken/kijken?
Oeps! Dan houd ik mijn mond over mijn zomersets. 12 rokjes. 15 jurken. 15 shirts. Stapel basic vest. 2 spijker shorts. 3 capri vingino's 2 normale vingino's . 2 jump suits . 2 witte capri. 3 tuniekjurkjes.
Dit is de kast en dan heb ik denk iets van 10 leggings en er liggen nog twee setjes onderin de kast die meer voor echt warm weer zijn. Het linkerstapeltje rokjes is meest van de winter die ze nu ook nog aan kan. Het rechter stapeltje broekjes is ook allemaal nog van de winter over.Het middeltste stapeltje rechts is meerendeel ook broekjes van de winter. Er zit 1 zomerbroekje tussen.
Die hoeveelheid is ongeveer wat ik ook heb, ik heb denk ik iets minder maar heb nog wat hoogzomer en nazomersetjes uit de kast gehouden. Wel leuk aan niet megaveel hebben vind ik dat je dingen ook wat vaker aanhebt zodat ik niet aan het eind van het seizoen denk: ahhh ze heeft het zo weinig aangehad!
Lynn, keurige kast hoor, en zo leeg vind ik hem niet! Miekje, haha, showen maar die kast! Mariomama, daar heb je gelijk in. Ik verkoop mijn dochter haar kleding ook, en het meeste is maximaal drie keer gedragen. Ik kocht maar raak! Nu koop ik nog wel veel, maar gerichter. Dus blijven er minder dingen liggen, omdat ik alles wel kan combineren. Ik zal ook eens gaan inventariseren wat ik in haar kast heb hangen. Komen de komende dagen nog wat pakketjes binnen.
Myrna, zoek je Alstars met een harde zool of het slofje? Want twinkel4kids heeft ze ook online geloof ik, ik heb ze daar vandaan. Wnkel zit in Amstelveen en Hoofddorp.