@debby, wat lief van je! Ik mis jullie ook hoor! Kom vanavond even meekletsen en foto's plaatsten! Ga nu tafel dekken, eten, meiden de fles geven, grote meiden naar bed brengen doet papa, voeding maken, flessen uitkoken, wasje ophangen en dan is het MAMA TIJD!! (tot 10 uur dan krijgen de meiden hun flesje ZWAAAAI
dank je mirell... reno was al weer aan het mopperen dat ik bij de wibra kocht... maar ja, ik vond het zo een leuk kleurtje.. weet niet of ik het bij elkaar aan doe. Denk dat een witte broek ook leuk is bij het shirtje en een wit shirtje ook bij het broekje...
misschien ben ik erg... maar ik vind het niet extreem... (misschien de leggings wel ) gewoon lekker voorraadje om de hele zomer mee te doen!
vind het ook niet echt extreem en de leggings ook niet heb hier denk ik ook wel stuk of 30 leggings heel en bij wibra 2e gratis van die halve 20 en moet je zien na 1 dag kdv zijn ze al niet meer voor netjes hier!
ja dat is waar met leggings. Ik haal eigelijk nooit een voorraadje. Ik haal er gewoon steeds een paar. Maar is dat nu 2e gratis? Heb ik met mijn neus gekeken vanmiddag?
Hihi, ik vind het ook niet extreem Maar het is natuurlijk wel x 4 dus sowieso bijelkaar een hele berg! Hier heb ik voor Lot vanmiddag ook al 15 witte leggings geteld. Heb er idd pas ook 2 vd wibra gehaald en die zitten nog goed ook! De andere zijn eigenlijk allemaal gewoon duurdere. Maar witte leggings kan je nooit teveel hebben Hebben ze bij de wibra eigenlijk ook goeie leggings maat 98?
@ Mariomama, ja wit ondergoed in de zomer is echt een must. Meidenmama's, waar kopen jullie je witte ondergoed? Ik vind het bijna niet te verkrijgen. Bij de zeeman alleen met brede bandjes en bij de hema zitten er gelijk ook roze bij. Dus nu zit ik met een hele stapel roze die we eigenlijk nooit gebruiken
heb nooit wit ondergoed altijd met een printje en zomers draagt ze alleen een broekje toch maar paar setjes wit halen denk
ik heb geen idee van de onderbroekjes... waarom wil je perse wit? Heb vandaag wel 3 dora onderbroekjes gehaald voor mijn dametje... en ze was er blij mee
Dank je Lynn! UOTE=Lynn77;12398995]@seetbel: achterkant lengte 45 cm (als ie dus ietsje is opgekrult, want daardoor wordt ie aan de achterkant wat korter) B&L 98/104 past hier dus al wel (de wikkeljurkjes) qua lengte zeker en boven bij de schouders misschien nog een beetje wijd, maar niet storend ofzo. Dus de wikkelkjurkjes houd ik. De groene staat Danique niet zo vind ik, die gaat dus terug.[/QUOTE]
Haha, otm, het is misschien wel veel maar niet heeeel extreem denk ik. Ik heb de helft zo'n beetje gok ik...nou... Iets meer. 3 witte leggings, en een off white. Maar ik moet vast nog wel een paar nieuwe kopen gedurende de zomer. Hier wel witte rompertjes hoor in de zomer, staat beter onder alles, je ziet toch altijd randjes. Vandaag nieuwe schoenen voor mijn kids binnen, ze waren er toch blij mee! Haha, meteen erop rond rennen samen, dat is dan wel erg leuk!
mama32: Super leuk zeg dat jurkje en badpakje Debby: Erg leuk fleurig setje voor je zoon. Hier hebben mijn meiden wit ondergoed van beren, ze hebben ook gekleurd. Maar in de zomer heb ik altijd een paar witte setjes. Ik vind het drama als je door een wit shirt een roze hemd ziet of door een witte broek. BEEREN MEISJES TACTEL BOXER - Beeren Bodywear - Meisjes Hier neem ik altijd boxers voor mijn meiden, zodat ze al gaat hun rok omhoog geen inkijk hebben. Ik zag het pas bij het dochtertje van mijn schoonzus, onderbroekje was verschoven en je keek echt tegen haar doosje aan. Ik zeg het tegen mijn schoonzus, jah dat weet ik. Sorry ben misschien wel wat preuts maar je heb een hoop gekke mensen tegenwoordig. Ik moet wel zeggen dat deze boxers klein vallen en de hemden ruim maar het zit heerlijk volgens mijn oudste. En die is echt een lastige ik heb al wat onderbroeken weg kunnen doen. Maar echt super kwaliteit vind ik het niet, maar ze zijn niet duur koop ik gewoon wat vaker nieuwe. en dit hemd dan BEEREN MEISJES TACTEL HEMD - Beeren Bodywear - Meisjes
Dames. Iemand interesse in zomer (2012) collectie bakkaboe maat 86 Jurkjes, bolero's? Meisje past maat 86 niet meer en moet nu dingen weg doen. Een aantal dingen heeft ze aangehad, aantal dingen zijn nog nieuw. Bij interesse wil ik wel foto maken. Pb maar..kom hier niet meer zoveel.
pff had het bericht van Sidmick nog niet gelezen ,maar wat heftig zeg @jassen wassen, hier was ik zodra ze vies zijn. Dat is de ene keer al na 1 dag en de andere keer wat later. @kleding ,zal morgen even een foto van de kasten maken. @mirell, ik weeg idd elke maandagochtend. Ik ben opnieuw bezig sinds vorige week met weightwathers. @mariomama, ohhhh zo herkenbaar de zin doordrijven. Pffff soms wordt ik dan ook echt pislink. @lynn, wauw jou kast valt mij echt mee Ik had veel meer verwacht. @madeliefke, denk idd lekker even aan jezelf. We zien je vanzelf weer @mama32, erg leuk geshopt zeg! @diddl, poeh dat is een goede. Ik let er eigenlijk nooit op.mason heeft alleen gekleurd ondergoed.