Net even witte rompers gehaald bij de Hema. De witte stretch met spaghettibandjes waren uitverkocht!! Mama's hebben zin in de zomer denk ik... Mariomama, blauw staat haar wel erg leuk!
Ik weet niet of de achtergrond tegenwoordig nog blauw is.Tegenwoordig veelal wit!! Ik vind donkerblauw en de achtergrond wel kunnen. Zou niet zo snel iets lichtblauws pakken.
In de kinderkasten ligt nu alles een beetje door elkaar. Geloof dat het komend weekend toch weer frisser wordt, dus ik zal het vast nog wel nodig hebben. Zindelijkheid, ik had gewoon de potjes neergezet en uitgelegd wat de bedoeling was, ze gingen er uit zichzelf op na een tijdje op en waren aardig snel zindelijk, vooral mijn zoontje, met 2 jaar en 2 maanden al, maar goed, het verschilt per kind. Ondergoed, ik vond de stretchrompers van de Hema en Hans Textiel altijd fijn, rond hun tweede verjaardag over gegaan op gewoon ondergoed en meestal hebben ze Ten Cate (zit hier een outletwinkel van, kost geen drol), C&A of V&D, sommige setjes van de Zeeman blijven ook nog lang goed. Over de Hema ben ik wat minder te spreken, klopt vaak geen moer van die maten, blijft niet zo lang mooi.
de fotos van emma dr peuterspeelzaal hadden een donkerblauwe achtergrond. En ze hadden lichtblauw kleding aan. Ik vond het wel mooi uitkomen.
Het word inderdaad nog wat frisser, dus wacht nog even met mijn kasten. Hier was de achtergrond ook lichblauw, mijn zoon had donkerblauw, fijn streepje polo en en de meiden knalroze. Het staat allebei erg leuk, dus ik zou zeggen kan goed hoor!!
Hoi dames,. voor diegene met interesse in bakkaboe...hierbij de foto's. Ik verkoop ze het liefst compleet, en anders in ieder geval per set. PB graag voor biedingen. Eerste foto: Links jurkje, midden jumpsuit, rechts 2 bolero's, jurkje en jumpsuit alleen gewassen, bolero's 1 keer gedragen 2e foto: jurkje niet gewassen of gedragen. en bolero alleen gewassen
3e foto: Harembroek (1 keer gedragen Shirtje korte mouwen en bolero (grijs) alleen gewassen 4e foto"Jumpsuit van spijkerstof (alleen gewassen)
het wordt misschien wel wat frisser maar dan doe ik wel een bolero ofzo. Die echte donkere jurken dat vind ik nu echt niet meer kunnen. Plus dat ik wel eens wil zien weer wat ik heb...
nou dan met wat frisser weer krijgt ze een vestje aan maar ga geen winterspullen meer uit de kast halen maar heb nog wel veel tussensetjes
jo79 zelfs die stretchrompers raken op een gegeven moment verwassen... ik moet echt nieuwe hebben... ga van de week wel even langs de hema... Ik vind hema trouwens redelijke kwaliteit hoor...
Leuke dingen Glimlachje, ik heb een jurkje en jumpsuit al en zou de rest graag willen overnemen als het hier niet ook al te klein werd!
sweetbel ik ben potjandorrie net gister bij de wibra geweest en heb daar niet naar gekeken Nou... ik ga dr van de week maar weer eens langs... hebben ze ze altijd?
Ik weet niet of ze ze altijd hebben, kom daar niet zo vaak.. Maar ze hadden veel rood in de collectie, dus ik denk het wel!
Fay moest vanmiddag naar de kinderarts voor controle. In de lengte was ze toch erg mooi gegroeid Ze was nu 81 cm en 9,4 kilo. Voor haar lengte idd best wel aan de lichte kant, maar goed ze is verder actief en vrolijk. Over 3 maand weer controle. Ik maakte me gelukkig al niet heel druk ,maar toch is het jammer dat ze je dan op het cb toch weer onbewust onzeker maken met dit soort dingen. @glimlachje, leuk spul zeg!! @debby, ja ik heb idd ook rode bij de wibra gehaald en bleven erg goed. @mariomama, matchend is leuk vind ik!! @mirell, dat doe ik hier idd ook als het wat frisser wordt. extra vestje er weer onder. Ben het donkere spul ook wel zat.