Hallo! Heb even een vraagje voor de shopaholic dames hier.. Heb een leuk setje gezien voor me dochter, ik ken alleen het merk niet. ivm met kwaliteit en de prijs die diegene ervoor vraagt wil ik graag weten of jullie dit merk kennen? een zilver hartje en dan -ast star. Groetjes
ik begin woensdag met mijn dieet... maar eerlijk is eerlijk zodra je aan je boek begint ben je eigenlijk al aan het opletten. ik wil een koolhydraatbeperkt dieet doen maar met de ondersteuning van ww(dus wel met punten tellen maar kiezen uit de gezonde dingen net beetje wat jij doet) die les met evy is super even op youtube kijken ze praat tussen de lekkere muziek door en verteld wat je moet doen waar je op moet letten enz echt heel prettig
En ik ben nog op zoek naar goede schoenen voor K, klittenband sowieso. Is er nog ergens een actie dat jullie weten? __________________
Ik heb nog even een foto gemaakt van mijn kast. En kan zeggen: ik heb volgens mij echt niet weinig Op rechts nog wat meer winterspul. Links zomer. Onder links shirts (rompers erachter), midden leggings (bovenop zomer, onderop nog wat winter) en rechts wat shortjes en broeken. (Niet zo heel netjes hoor) Onderin slaapzakken en pyjama's en een paar kaplaarzen die nog te groot zijn. Ik heb trouwens nog 6 setjes die wat minder mooi zijn, tusseninkleren, klaarliggen in een ander kastje voor volgende week/pasen als ik een week weg ben voor werk. Mijn man doet niks aan vieze kleren en hier mogen wel vlekken in komen die er na een week niet meer uitgaan. Dus dat komt er nog bij maar denk dat die allemaal weg gaan na de pasen.
Gaaf zeg, waar heb je die met haar naam laten maken? ps. sorry dat ik niet overal op reageer, idd ego misschien, maar gelijk reageren daar heb ik vaak geen tijd voor en later ben ik alle dingen alweer vergeten maar ik vind het erg leuk om alle aankopen te zien hoor!
Loesjuh: Wauw wat een super gave fiets zeg, hip hoor!! Shannen: Oh ik word helemaal hebberig van die sandaaltjes, vallen ze smal?? Mariomama: Nou de kast ziet er goed uit!! Leuke gympen zeg hoeveel paar heeft ze nu al?? Minaa: Sorry kan dat merk niet. Mirell: Super knap zeg dat hardlopen, hier weleens geprobeerd maar kwam nooit verder als het blokje om.
Loesjuh, stoere fiets!! Debby, was je jumpsuit nog vergeten, erg leuk meid! Shannen, de sandaaltjes zijn top! Iedereen dankjewel voor de schoenentips, heb flink geneusd op het internet en heb een paar Don't Disturb ballerina's besteld. Is de opvolger van Petit Shoes en ik hoop; net zo smal... Anders idd een keertje naar Grave, dat is voor mij qua afstand ook goed te doen...
ik heb deze nog gekocht... Marktplaats.nl > Supermooie zomerjurk van MIM PI maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 was op de marktplaats tour vanmiddag (plus dat emma dr kast echt veel leger is dan ik dacht)
Madeliefke, die aardbeienteva's zijn leuk!! Ik heb de kikkers gekregen maar als ik had kunnen kiezen weren het ook de aardbeien geworden. Vorige week de teva's aangehad naar de creche (natuurspeeltuin) en ze waren perfect voor het buitenspelen.
Twee paar maar hoor blauwe stip en roze stip. Als je in mijn kast kijkt zie je dat dat ook bij bijna alles wel kan. Haar wit/zilveren Gattino ballerinas zijn met blote voet nog iets te groot en de Brakkies fuchsia sandalen ook (en het is er geen weer voor) dus met deze twee paar kan ik de komende maanden tot ze die past mooi opvullen.
Oh dat valt mee ik dacht dat je bij v&d nog rode had meegenomen maar heb ik zeker verkeerd onthouden. Madeliefke: Nou super zijn de schoentjes en nou duimen dat ze passen. Debby: leuke jurk zeg, je ben goed bezig!!
je hebt gelijk maar dat waren van die babyslofje-gympen zeg maar, nu voor 8 euro, dus dat tel ik niet mee als loopschoentje past wel weer goed bij een paar rode setjes die ik heb..... de fitz kitz hebben echt een leren zooltje en voetbed enzo dus die tellen wel als loopschoentje bij mij
Niemand die het kent? Heb even een linkje naar het setje, misschien dat iemand het herkent.. Marktplaats.nl > Tuniekje met legging (nieuw) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80
Sorry geen idee.... Diadeem, dankjewel, hoop ook echt dat ze gaan passen! mariomama, heerlijk volle kast!
Sorry maar ik herken het niet Kan het merkje ook niet goed lezen, maar als ik het kende zou ik het wel aan logotje oid zien Anders vraag je de verkoper toch waar ze het vandaan heeft?