Hey hallo, Ik weet dat hier niet veel carnavalsfans zijn.. Maar toch moet ik ff mijn verhaal doen!! Gistermiddag hebben wij optocht zitten kijken en daarna schoot iedereen aan de drank, behalve ik... Ik zou 's avonds rijden naar een ander dorp om daar carnaval te gaan vieren. Mijn beste vriendin zat allemaal 'ben jij zwanger, omdat jij niet drinkt??' Het enige wat ik kon uitbrengen was 'uuhmm NEE'. Maarja niet heel overtuigend. Pff en dat was dag 1 pas, nog 3 dagen te gaan..
kan je niet zeggen dat je aan een AB kuur ofzo bent dan (of andere medicatie) ik ga ervan uit dat je zwanger bent dat je hierom niet drinkt?? kan ik niet opmaken uit je verhaal.. Verder ja ik drink eigenlijk nooit dus dan heb je geen last ervan om het steeds te moeten uitleggen..
Je kan toch gewoon zeggen; Tja, er moet toch iemand de bob zijn?! Ik drink nooit, dus heb er nooi last van gehad.
Sorry, ja ik ben zwanger.. Tijdens oud en nieuw had ik de smoes dat ik aan een AB kuur zat, maar daar trapte ook niemand in... Tja ik drink normaal altijd! Maar vandaag, maandag en dinsdag blijven wij in ons dorp, dus hoef niet te bobben..
Gefeliciteerd!! Haha, dat valt niet mee, zo moest ik afgelopen december de feestdagen vol leugens door zien te komen (als 'fanatieke' wijn-drinker...). Achteraf gaven veel mensen aan dat ze dus het vermoeden al hadden, maar niemand was zo brutaal om het te vragen. Inderdaad. AB-kuur, hoofdpijn, pfff.. creatief ben ik niet... Vooral ontzettend verontwaardigd reageren als iemand vraagt of je zwanger bent!
Ik heb altijd hetzelfde, alleen ben ik niet zwanger... Ik drink gewoon niet vaak. (Nooit eigenlijk) Als ze mij het vragen geef ik ze een gewoon dom antwoord terug. "Ja, dat had ik toch verteld?" "Ja, dat zie je toch wel?" Of gewoon alleen "ja" met een diepe zucht.
Ab kuur, hoofdpijn, zeggen dat je pijnstillers hebt gebruikt. Is gewoon vertellen niet ook een optie? Ben je er uiteindelijk ook vanaf!
hoe ver ben je zwanger dan want als je met nieuwjaar die smoes al gebruikte kan je toch net zo goed delen dat je zwanger bent, hoe lang wil je wachten, tot ze je kunnen rollen (grapje )
Oei, ja lastig... Ik blijf ook nuchter, maar vanwege de borstvoeding. Maar toen wij aan het proberen waren, dronk ik ook niet. Omdat je de eerste 2 weken nog niet weet OF je zwanger bent. Dus misschien kun je het daarop gooien? Zo van: Misschien wel, want we zijn aan het proberen? Of je reageert verontwaardigd: Hoezo? Vind je me dik of zo?
Met oud en nieuw heb ik een miskraam gehad, omdat dit de eerste dag van mijn bloedingen waren, had ik niet gedronken... Nu ben ik dus 6 weken, we willen graag de eerste echo afwachten en dan mag iedereen het weten! Maar dat duurt nog 2 weken. Voor de carnaval dacht ik er allemaal heel makkelijk over, maar nu PFF.. Gewoon verontwaardigt reageren lijkt nog de beste optie
Je kunt toch gewoon zeggen dat er een kans is dat je zwanger zou kunnen zijn maar dat het nog te vroeg is om te testen.Dan begrijpen zij ook wel dat je dan niet wilt drinken.
Wij hadden met o/n geen hart activiteit (6.4). Uiteindelijk is dit met 9.5 weggehaald. Nu zit ik aan hevige pijn medicatie en zou ook niet mogen drinken. Als mensen van kullie mk weten zou je het hier nog op kunnen gooien. Suc 6
Of laat een wijnglas vullen met appelsap. Lijkt het net of je aan de witte wijn zit. En als een ander dan een rondje haalt gewoon een cola nemen, zo van ... ik wil het even rustig aan doen.
Kun je het niet aan één iemand vertellen? gewoon drankjes bestellen en aan haar geven. Af en toe een frisje tussendoor voor jezelf?
Of je zegt gewoon dat je hoofdpijn hebt of een beetje grieperig bent. Werkt meestal ook.... Waarom drink je niets? nou ik voel een griepje aankomen, ben bang dat ik anders zo naar huis kan en de rest van de carnaval laveloos op de bank hang. Geen zin in, dus ik drink maar even niet. Misschien pak ik zo wel een glaasje wijn. Even kijken hoe ik me later voel. Heb je al wat ingenomen? Ja ik heb al wat ingenomen...
ik heb dat ook 2x mee gemaakt met de carnaval idd. Is lastig maar bleef gewoon volhouden dat het niet zo was. En toen ik het uiteindelijk vertelde was het 'zie je wel dacht het al'