Carnaval doorkomen

Discussie in 'De lounge' gestart door San987, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Hey hallo,

Ik weet dat hier niet veel carnavalsfans zijn.. Maar toch moet ik ff mijn verhaal doen!!
    Gistermiddag hebben wij optocht zitten kijken en daarna schoot iedereen aan de drank, behalve ik... Ik zou 's avonds rijden naar een ander dorp om daar carnaval te gaan vieren.
    Mijn beste vriendin zat allemaal 'ben jij zwanger, omdat jij niet drinkt??' Het enige wat ik kon uitbrengen was 'uuhmm NEE'. Maarja niet heel overtuigend.

Pff en dat was dag 1 pas, nog 3 dagen te gaan..

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

kan je niet zeggen dat je aan een AB kuur ofzo bent dan (of andere medicatie) ik ga ervan uit dat je zwanger bent dat je hierom niet drinkt?? kan ik niet opmaken uit je verhaal..

Verder ja ik drink eigenlijk nooit dus dan heb je geen last ervan om het steeds te moeten uitleggen..

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Je kan toch gewoon zeggen;
    Tja, er moet toch iemand de bob zijn?!

Ik drink nooit, dus heb er nooi last van gehad.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Jij moest toch rijden dan kan je ook niet drinken toch? Gebruik dat als excuus? Of idd ab kuur ofzo

5. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Sorry, ja ik ben zwanger..
    Tijdens oud en nieuw had ik de smoes dat ik aan een AB kuur zat, maar daar trapte ook niemand in...

Tja ik drink normaal altijd!
    Maar vandaag, maandag en dinsdag blijven wij in ons dorp, dus hoef niet te bobben..

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Haha, dat valt niet mee, zo moest ik afgelopen december de feestdagen vol leugens door zien te komen (als 'fanatieke' wijn-drinker...:p). Achteraf gaven veel mensen aan dat ze dus het vermoeden al hadden, maar niemand was zo brutaal om het te vragen. :D

Inderdaad. AB-kuur, hoofdpijn, pfff.. creatief ben ik niet... Vooral ontzettend verontwaardigd reageren als iemand vraagt of je zwanger bent!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb altijd hetzelfde, alleen ben ik niet zwanger... Ik drink gewoon niet vaak. (Nooit eigenlijk)
    Als ze mij het vragen geef ik ze een gewoon dom antwoord terug. "Ja, dat had ik toch verteld?" "Ja, dat zie je toch wel?"
    Of gewoon alleen "ja" met een diepe zucht. ;)

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Ab kuur, hoofdpijn, zeggen dat je pijnstillers hebt gebruikt.

Is gewoon vertellen niet ook een optie? Ben je er uiteindelijk ook vanaf!

9. Triskele

hoe ver ben je zwanger dan want als je met nieuwjaar die smoes al gebruikte kan je toch net zo goed delen dat je zwanger bent, hoe lang wil je wachten, tot ze je kunnen rollen :p (grapje :p )

10. Triskele

haha dat is idd ook een manier, veel leuker

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oei, ja lastig... Ik blijf ook nuchter, maar vanwege de borstvoeding.
    Maar toen wij aan het proberen waren, dronk ik ook niet. Omdat je de eerste 2 weken nog niet weet OF je zwanger bent. Dus misschien kun je het daarop gooien? Zo van: Misschien wel, want we zijn aan het proberen?

Of je reageert verontwaardigd: Hoezo? Vind je me dik of zo? :(

;)

12. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Met oud en nieuw heb ik een miskraam gehad, omdat dit de eerste dag van mijn bloedingen waren, had ik niet gedronken...
    Nu ben ik dus 6 weken, we willen graag de eerste echo afwachten en dan mag iedereen het weten! Maar dat duurt nog 2 weken.

Voor de carnaval dacht ik er allemaal heel makkelijk over, maar nu PFF..
    Gewoon verontwaardigt reageren lijkt nog de beste optie

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja, is het meteen klaar voor de rest van de avond. (of dag in het geval van ts;))

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Je kunt toch gewoon zeggen dat er een kans is dat je zwanger zou kunnen zijn maar dat het nog te vroeg is om te testen.Dan begrijpen zij ook wel dat je dan niet wilt drinken.

15. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Wij hadden met o/n geen hart activiteit (6.4). Uiteindelijk is dit met 9.5 weggehaald. Nu zit ik aan hevige pijn medicatie en zou ook niet mogen drinken. Als mensen van kullie mk weten zou je het hier nog op kunnen gooien.

Suc 6

16. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Of laat een wijnglas vullen met appelsap. Lijkt het net of je aan de witte wijn zit. En als een ander dan een rondje haalt gewoon een cola nemen, zo van ... ik wil het even rustig aan doen.

17. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.718
    113
    Kom boven de rivieren - hier is t gewoon een zondag als alle andere :)

18. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Kun je het niet aan één iemand vertellen? gewoon drankjes bestellen en aan haar geven. Af en toe een frisje tussendoor voor jezelf?

19. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of je zegt gewoon dat je hoofdpijn hebt of een beetje grieperig bent. Werkt meestal ook....

Waarom drink je niets? nou ik voel een griepje aankomen, ben bang dat ik anders zo naar huis kan en de rest van de carnaval laveloos op de bank hang. Geen zin in, dus ik drink maar even niet. Misschien pak ik zo wel een glaasje wijn. Even kijken hoe ik me later voel. Heb je al wat ingenomen? Ja ik heb al wat ingenomen...

20. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    ik heb dat ook 2x mee gemaakt met de carnaval idd.
    Is lastig maar bleef gewoon volhouden dat het niet zo was.
    En toen ik het uiteindelijk vertelde was het 'zie je wel dacht het al'

Deel Deze Pagina