S3 Orange is the new black!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 1548, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1548

1548 Niet meer actief

Wie is er ook weer begonnen met kijken?

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb van het weekend het nieuwe seizoen bekeken maar vond het erg tegen vallen. Toch ben ik wel weer benieuwd naar het volgende seizoen. Er zaten een paar spannende cliffhangers in de laatste aflevering. Jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten.

3. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Erg tegenvallen, maar toch benieuwd naar seizoen 4... Al duurt dat wel heel lang....

4. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook heeeel erg tegenvallen. Vooral de eerste afleveringen kabbelen een beetje voort.....jammer! Ik vond de eerste twee seizoenen echt geweldig!

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ben halverwege maar vind t wel weer leuk on te kijken. Van mij mogen de seizoenen wel wat sneller op elkaar worden uitgebracht

6. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik vind het tot nu toe een leuker seizoen dan de vorige. Die vond ik tegenvallen. Seizoen 1 blijft gewoon het beste!

7. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Je weet dat ze bijna een jaar bezig zijn met het maken van een seizoen?:D

Ik keek best uit naar het nieuwe seizoen, maar het valt mij ook behoorlijk tegen. Vind het gewoon saai, want als ik ondertussen mijn nagels ga lakken of de was ga vouwen, is het blijkbaar niet spannend genoeg. Iig niet zo spannend en interessant als de eerste twee seizoenen.

Ik vind het dit seizoen ook wat lastiger kijken omdat Piper niet meer de hoofdpersoon schijnt te zijn. De eerste twee seizoenen draaide toch voornamelijk om haar en haar verhaal. Nu staat zij gelijk aan de andere karakters en volgen wij iedereen een beetje en dat is het gewoon nét niet voor mij.

8. 1548

1548 Niet meer actief

Hmm, tot op heden niet echt enthousiaste reacties....

Ik vond seizoen 1 héél leuk, seizoen 2 vond ik alleen het einde leuk en we zijn nu bij aflevering 5 en tot op heden gebeurt er weinig, wel leuke stukjes maar niet dat ik zeg "aaaaaaah, nog 1 aflevering kijken dan gaan we naar bed"..

9. Ik vind het ook tegenvallen. Plus dat gewoon in de eerste paar afleveringen mijn favoriete verhaallijn gewoon soort van afgekapt wordt. Waar ik enorm van baal :p Dus tsja.... ;)

10. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Daar baalde ik ook van ;)

11. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Wij zijn gister ook begonnen met het kijken van s3. Wat is er eigenlijk met die vrouwelijke beveiliger gebeurt? Die te lief was zegmaar.

12. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ja, dat vroegen wij ons ook af, Jackie87!

Wij vonden deze ook de minste van de drie. Alhoewel ik de laatste scene bij het meer geweldig vond en een hoop goed maakte. Ook vond ik het leuk dat je zoveel flashbacks zag naar de jeugd van de personages.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    saaaaaai... Ik vind er echt niks aan. Valt tegen. S1 was het beste. Die Piper begint me ook te irriteren.

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Het valt mij ook een beetje tegen nu. Maar toch vind ik het nog wel leuk om verder te kijken. Daar ben ik te nieuwsgierig voor. En ik hoop dat het weer spannender wordt. Ik zit ff op een saai punt

15. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik dacht dat het aan mij lag dat seizoen 3 saai is, maar niet dus.

Ik zat eigenlijk te wachten op wat spanning maar kwam niet.

16. Wereldwonder

12 mrt 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond seizoen 2 ook helemaal niet zo fantastisch. Vee was echt vreselijk en veel te aanwezig. Nu in het begin van seizoen 3 moet Crazy Eyes even op gang komen omdat ze Vee mist maar we hebben net de aflevering gezien met 'The Time-Hump Chronicles' en die is ouderwets goed.

Ja dat is wel echt jammer. Ik snap niet dat ze dat hebben gedaan.

De toevoeging over het reilen en zeilen van de gevangenis zelf vind ik op zich leuk omdat je iets meekrijgt van de andere kant en vooral die arme Caputo, maar het geeft ook het gevoel alsof alles zomaar uiteen kan vallen. Je wilt eigenlijk het gevoel hebben als kijker dat de gevangenis een onwankelbaar fort is.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou wij zijn bijna op t einde van het seizoen en ik vind er nog steeds geen reet aan.
    Ik hoop voor ze dat S4 beter is want anders gaan ze veel kijkers verliezen, als ze dat nu al niet doen.

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oef ben ik de enige die het niet saai vond? Ik vond het vermakelijk, oké eerste seizoenen waren beter maar om het nou saai te noemen :( Nee vond ik niet

Vind wel dat Piper nare rol heeft gekregen, maar goed ik kijk wel weer uit naar 4 :)

19. Wereldwonder

12 mrt 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik vind het ook niet saai! Leuk juist wat nieuwe verwikkelingen. Nu alweer bijna alles gezien, gaat veel te hard. :p

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij moeten nog 2 afl en dan zijn we klaar met dit seizoen. Er gebeurt werkelijk helemaal niks.

Deel Deze Pagina