naar aanleiding van dit topic toch maar begonnen met kijken en ondertussen bij aflevering 2 van seizoen 2. Vanavond weer een avondje kijken...
Ik ook LaLaS! Onverwacht ook. Of nja, niet echt als je het seizoen ziet want je wist dat er iets aan zat te komen. Maar hoe dan en wie, dat vond ik er onverwacht!
En? Vind je het leuk? Ben nog niet veel verder, weinig tijd. En ben zo benieuwd naar het eind door dit topic
echt wat een einde! vond het einde van de vorige keer leuker. maar dit seizoen was wel weer leuker. vond m wel heftig.
Ik vraag me dan af, waarom moest ik ook alweer alle afleveringen in 2 dagen kijken en nu weer een jaar wachten? Uhhh
Heerlijk seizoen weer! Was na 3 echt een beetje teleurgesteld (dat kabbelde maar een beetje voort zonder echt spannende wendingen), maar dit seizoen hebben ze het weer helemaal goedgemaakt!
Jaaa, het is zo leuk! Ik moet zeggen dat ik seizoen 4 wel het spannendste seizoen vind! Vooral de laatste 2 afleveringen vond ik erg goed! Kan niet wachten op seizoen 5
Ik ben halverwege seizoen 4. Geweldige serie! Altijd jammer dat het weer een jaar duurt na de laatste aflevering, haha.
Begin van S4 vond ik echt saai pas toen ik er eindelijk weer in zat en er wat actie kwam was het afgelopen! Vindt Empire wat dat betreft echt beter, daar hoef je tenminste niet een jaar te wachten op een nieuw seizoen.
Duurt altijd een jaartje voordat t nieuwe seizoen komt. Seizoen 5 komt rond juni-juli 2017...... Helaas