Wie kijkt even mee....

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Barbera, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Hallo dames,

Ben pas wat later in mijn cyclus gaan temperaturen. Dit omdat mijn eerste cyclus na pil 49 dagen duurde. Ik zit nu op dag 33 en nog geen teken van ongesteldheid.

Denken jullie een ovulatie te zien op mijn kaartje? Ik weet zelf niet zo goed waar ik dat aan kan zien.

Ik hoor graag.....!

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik denk het wel zo te zien aan die laatste stijging. Ff afwachten dus de komende dagen.

3. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ik vind het zo spannend! Heb 23-9 heb ik een veeg helder bloed gehad met afvegen. Zou dat ze rijmen zijn met eventuele eisprong?

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik denk dat je ei op de 28e is gesprongen. Niet rond de 22e want daarna blijft je temp te laag. Vaak knalt mijn temp vlak voor de eisprong omhoog, vervolgens weer omlaag en dan springt ie. Waar het bloed vandaan kwam durf ik zo niet te zeggen eigenlijk.

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Maar goed, het is wel een theorie, de rest zal nog moeten blijken de komende dagen. En daarbij mis je natuurlijk een hoop temperatuur info van begin vd maand. Dus dat maakt het lastiger om iets erover te zeggen

6. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ik heb nu net mijn temperatuur van vanmorgen ingevuld en zie nu een rood kruis. Betekent dat dat mijn ei zondag gesprongen is...?

7. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Iemand??

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    zo te zien is FF nog niet zeker.Ik denk wel dat ie in de goede richting zit. Zoals ik al eerder zei: Voor een goed dik rood kruis moet je wat dagen geduld hebben. maar het kan zijn dat ie onzeker blijf omdat je laat bent begonnen met temperaturen.

9. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Nu is mijn kruis bij FF weg.... Wat betekent dat? Geen eisprong? Is mijn temp nu te laag?? Hoor graag van jullie.......!

10. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik kreeg de rode kruis pas nadat ik positieve zwangerschapstest had. Daarvoor alleen maar rode stipjes. Dat kwam door te weinig informatie (bijv cervixslijm, etc). En je bent laat begonnen met temperaturen. Ik denk dat je ei op de 27e of 28e is gesprongen. Had je op 26 sept op dezelfde tijd getemperatuurd? Ben alleen ff benieuwd. Ik had zelf bewust om 18 dagen gewacht met testen voor de zekerheid en teleurstelling te voorkomen :)

11. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ja ik temp altijd om 7.00 uur. Soms kwartiertje eerder of later, maar altijd als ik nog in bed lig. Dus wanneer zou mijn nod zijn?

12. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Jouw vorige cyclus was 49 dagen? Het is moelijk te berekenen met basis alleen van 1 cyclus. Ik had altijd een cyclus van 29 dagen en de laatste cyclus voordat ik zwanger werd was 60 dagen, erg lang dus. Vandaar wachtte ik met testen 18 dagen na de vermoede eisprong omdat als je temp hoog blijft 18 dagen lang na de eisprong, er is kans dat je zwanger bent. Zo had ik het begrepen.

Deel Deze Pagina