Wie is al uit eten geweest met een volle AH restaurantkaart? We hebben twee kaarten vol en willen vrijdagavond uit eten. Wie heeft er al ervaring?
Mijn moeder heeft het al een paar keer gedaan. Je betaalt maar voor 1 persoon en krijgt dan het tweede gratis. Met 4 zal dat dan dus 2 betalen zijn ( denk ik)
Bij ons in de regio is deze actie al vaker geweest en ben er meerdere malen mee uit eten geweest. Met 1 kaart krijg je het tweede 3-gangen menu gratis. Bij twee volle kaarten kun je 2x uit eten, je betaald namelijk altijd voor 1 persoon. Alle drankjes betaal je ook. Verder zijn er in alle regio's leuke restaurants, op iens kun je zien wat de beoordeling van de restaurants is. Soms hebben restaurants een speciaal menu of een speciale selectie van de kaart speciaal voor AH. Geniet van jullie avondje uit!
Zijn het over het algemeen standaard driegangenmenu's speciaal voor de actie of gewoon kiezen van de kaart?
Let erop dat je moet reserveren via de actie site, je kan niet zomaar spontaan naar een restaurant gaan!
Goed naar de voorwaarden vragen !! Wij zijn vorige week geweest, naar VOOR in Apeldoorn. Daar kun je door de week voor 26,95 onbeperkt eten en drinken voor 2 uur. Ook alcohol. Het eten was op zich prima, maar ik betaalde vervolgens 34,95. Haar uitleg: normaal zit de alcohol er niet bij. En dat is dus niet waar. Ze doen wel mee met deze actie maar je betaald vrolijk 8 euro meer. Beetje een smetje...
idd van te voren even informeren naar t menu. het is dus niet altijd zomaar a la carte. wij zijn gister voor 15 euro met zn tweeen wezen eten. bij een soorg buurtsociaalewerkplaats achtig iets erg leuk en lekker.
Wij hebben er vorig jaar (toen was deze actie er ook in onze regio) gebruik van gemaakt. Heb nu bijna 2 kaarten vol. Restaurants waar wij gaan (omgeving Delft, Westland, Rotterdam, Den Haag) zijn goed. En Restaurantweek komt er ook weer aan. Kreeg net mail voor reservering binnen. Dus dat worden weer heerlijke avondjes weg.
Vorig jaar heeeeel veel sushi er mee gegeten ( all inclusieve) . Nu durven wij niet zo want bij het restaurant staat duidelijk op de kaart dat je rekening moet houden met kruisbesmetting... En alleen de hapjes vind ik niet zo leuk, ben echt een sushi fanaat. Binnenkort gaan we naar een restaurant in ons dorp, 4 gangen menu voor 40 euro, dus nu maar 20 euro p.p
Soms staat het ook op de website van een restaurant. Hebben ze een speciaal menu gemaakt voor de ah actie.
Op hun site staat niet dat er andere voorwaarden gelden met de AH restaurantactie, behalve op 1e en 2e kerstdag. Er staat ook dat 'drankjes' incl. bier en wijn inclusief is. Maar onder de voorwaarden van de actie op AH.nl staat dat het excl. drank is. Dat is meestal zo. Maar als een menu incl. drank is, wat dan?
Ik ben stomverbaasd! Dat zet je toch niet op je kaart, daar doe je dan toch wat aan? Juist echte sushi-restaurants zijn zo hygiënisch. Bah.