Vooral als je er een kindje in 'hangt' die nog niet echt kan staan. Als het af en toe 15 min is als je kindje er niet in hangt maar het als loopondersteuning gebruikt, dan is het niet zo erg. Maar ik zou het ook niet snel doen. Wij plannen vooral bezoekje hier en bij anderen, liefst met kinderen. Kinderboerderij is leuk, en een gewone wandeling ook. Een boodschapje voor je eigen afleiding. En verder vind ik het soms ook wek wat saai hoor. Maar dat komt wel weer. Helemaal als je kindje groter wordt en het weer ook beter wordt.
Onze zoon vond de wasmachine en droger ook machtig mooi! Hahaha niet dat je hem nou de hele dag daarvoor moet zetten. Maar ik vond het wel handig als ik dan even wat was weg moest vouwen of strijken,dan nam ik hem mee naar boven en als ik dan de wasmachine of droger aanzette,kon hij heeeeeel geboeid gaan zitten kijken! En als hij het zat werd mocht hij mama helpen vouwen
Ik zou vooral "zitten in de box" drastisch verminderen. Zowel de zithouding als de box beperken je baby in zijn bewegingsvrijheid. Leg hem gewoon op zijn buik op de grond, en leg wat interessante dingen in zijn buurt. Laat hem ontdekken, leren tijgeren/kruipen, zijn omgeving verkennen. Verder lijkt het voor jou saai, maar baby's houden van rust en voorspelbaarheid.