Saai / rustig op het werk

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ren ook de hele dag de benen onder mijn kont op het werk! Ik heb er dagen bijzitten dat ik niet eens naar de wc kan gaan.

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Controleren doen ze niet.
    Maar het "staat" gewoon niet om tijdens 't werk te zitten forummen.
    Bovendien is onze bureau "het secretariaat" en lopen daar continu mensen in en uit.
    Die ook wel hun eigen ideeën vormen als ze zouden zien dat ik zit te forummen tijdens 't werk.

Ik check wel 50 keer per dag mijn e-mails, mijn facebook en de nieuwssites ;). En de site van de spoorwegen en -vertragingen (kwestie van te weten waar ik 's avonds aan toe ben als ik naar huis moet).

En ik zou het ook echt wel drukker willen, maar zelfs mijn leidinggevende heeft nauwelijks genoeg werk voor zichzelf.

Er komt overigens wel een nieuw pakket werk aan voor mijn directe leidinggevende (vanaf november ofzo), waardoor ik meer taken van haar krijg doorgeschoven :).
    En eind van 't jaar is 't sowieso drukker, want dan moet de afsluit gebeuren.

Vorig jaar ben ik tijdens de vakantie tonnen en tonnen enveloppen aan 't vullen geweest en etiketten aan 't kleven geweest voor iedereen in huis. Nieuwsbrieven die de deur uit moesten, brieven voor de giften, maandblad, ... Maar dit jaar is 't wat kalmer op dat vlak en eigenlijk laten ze zo'n dingen liever door vrijwilligers doen (onze organisatie stoelt nogal op vrijwilligers).
    Toen was 't even doodkalm. En ben ik zelfs beginnen rond zoeken naar ander werk, vacatures, ... Dat ik toch niet vind (1 keer op sollicitatie gemogen, maar dat werd niets) en eigenlijk zit ik - als ik werk heb - echt wel op een ideale droomplek.

Deel Deze Pagina