Hoe snel een tijdelijke oppas vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fruitmoes, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Dag dames,

Een soort spoedvraagje van me, omdat ik nogal met mijn handen in het haar zit.
    Straks heb ik twee weken rijopleiding waarbij ik bijna alle dagen moet autorijden. Mijn schoonzusje zou op onze dochter passen, maar nu opeens kan ze niet. Dit omdat ze eventueel een sollicitatie zou kunnen hebben (deze week zal haar cv worden getoond aan verschillende mensen.)
    Ik ben behoorlijk pissig, want ze had het ons beloofd en nu hebben wij dus een groot probleem. We hebben helemaal niemand in onze omgeving die op onze dochter kan/wil passen. Hoe zouden jullie dit nu oplossen (jullie mogen je natuurlijk ook opgooien als vrijwilliger ofzo ;) )

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm wilde al zeggen familie ..
    ook niet iemand in de fam in de buurt die een fijne oppas heeft die ook bij jullie op kan passen ??

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou wel willen je woont alleen iets te ver weg. Heel veel succes met zoeken. en ja van je fam moet je het maar hebben. Kan je vriend man zich niet twee weekjes ziek melde als laatste optie. Ja weet je moet het eigenlijk niet misbruiken ziek zijn maar ja soms is het een nood oplossing.:(

4. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Helaas geen familie of vrienden met een oppas, wij zijn de enigen met een kleine. En man zich ziek melden is echt geen optie, dan ligt het werk een beetje stil en is wat ongeloofwaardig. (En laat staan dat de buren familie zijn van de baas, niet zo handig..)

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Je hebt pb ;)

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    En anders bied ik mij ook nog aan :)

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Offtopic; Bonkie zie dat jij ook in Amstelveen woont :D Bevalt het je een beetje?

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Lastig zeg! Zou je best uit de brand willen helpen, maar Rhenen-Weesp is echt een end! (heb zelf ook geen rijbewijs..)

Heb je geen buren of vrienden die je even kunnen helpen?

9. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik woon er al mijn hele leven :) In welke wijk woon jij?
    Na 19 jaar, westwijk, wonen wij nu in keizer karel park oost.

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jammer dat je schoonzus haar afspraken niet nakomt! :( En eventueel met je partner te regelen en dan in combinatie met je schoonzus (dus dat zij eventueel een paar dagen vrij is dat ze daarop haar sollicitaties kan plannen?). Anders zou het toch misschien het beste zijn om het te verplaatsen?? :(

Ik zou trouwens niet zomaar mijn kind bij iemand achterlaten die ik niet ken, niet dat ik niemand vertrouw hoor. Maar dat lijkt me ongelofelijk verwarrend voor je dochter. Zij kent diegene helemaal niet en jij ook niet?

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

erg vervelend zo een situatie..helaas kan ik je niet helpen want ik woon helemaal in Rotterdam anders had ik graag op je kindje gepast.

hoop dat de andere dames je wel hiermee kunnen.

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @ Bonkie; ik woon nu zo'n 12 jaar in A'veen.
    Heb eerst thuis bij mijn moeder in Bankras gewoond, ons eerste huisje vorig jaar was op de Rembrandtweg en nu wonen we in Waardhuizen met uitzicht op de polder 8)

Deel Deze Pagina