voor de verjaardag van onze zoon willen we een carsbedje aanschaffen. nu is dit een peuterbedje dus formaat 70x140 . welk formaat dekbed past hier nu het best op en hebben ze er dan ook overtrekken van cars van? ik ben al een tijdje aan het zoeken maar weet het niet meer. een normaal dekbed lijkt me namelijk veelste groot die zijn jah 200 cm lang. dit is trouwens het bedje: Kinderbett Cars mit Sitzbank und Spielzeugbox, 70 x 140 cm, WORLDS APART - myToys.de
ik heb volgens mij een dekbedje van 80 bij 150 ofzo. Toen gewoon bij de hema gekocht ( junior dekbed). Maar dan gewoon in ledikant nog
wij hebben een dekbedje van 120 bij 140 ( moest t ff opzoeken) Op internet zijn er genoeg dekbedovertrekjes verkrijgbaar. hier evt van Cars Cars Dekbedovertrek set 120x150 Dekbed Junior Gewoon ff googelen. Maar je kan toch ook gewoon een 1 persoons aanschaffen en dan een deel aan de achterkant onder het matras doen?
heb ff bij hema gekeken en deze is dan 120 bij 150? is dat dan die die goed past? hier in dld zie ik namelijk alleen maar 100 bij 135 zit nogal wat verschil in dus.