Hallo, Ik begin te twijfelen over onze meisjesnaam. We hebben Saar in gedachte maar nu vind ik Floor ook wel erg leuk. Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor de reacties / stemmen.
Voor mij is het allebei net niet (een beetje zeurderig zo): ik zou een voorkeur hebben voor Sara of Flore/Florien en dan zelf afkorten naar Saar/Floor. Moest ik kiezen dan Saar, vooral omdat ik Floor altijd als het Engelse woord floor lees.
Eens. Floor vind ik echt niets ivm het engelse woord. Saar dus maar, hoewel ik Sara veel mooier vind.
Ik vind Saar leuker dan Floor. Sara ook heel leuk en kun je altijd afkorten tot Saar. Mijn eigen naam is Tessa. Mijn familie en vriendinnen korten dit vaak af als Tes. Ik vind het raar als onbekenden dit doen. Terwijl Tess nu ook een hele populaire naam is. Daarom zou ik persoonlijk kiezen voor de wat langere variant. En afkorten als koosnaam kan altijd.
Sarah of Florine en dan eventueel afkorten. Noch Saar noch Floor doe je je kind internationaal gezien een plezier mee....😕
Saar. Vind ik super leuk maar is helaas al on gebuik bij een vriendin. Haar officiele naam is wel Sara. Roepnaam dus Saar.