Wat vinden jullie het beste passen met de naam van onze zoon? Daan! 1) Noor 2) Emma 3) Julie Andere opties ook altijd welkom
ik zou nooit voor emma gaan omdat je dan de 2 populairste namen hebt. julie vind ik heel leuk. noor niet norah weer wel.
Julie (uitspraak Zjuulie) vind ik prachtig!! Emma is ook erg mooi. Noor vind ik iets minder. En ze zijn alledrie leuk bij Daan!
Emma vind ik een mooie naam maar wel heeeeeeeeeeel erg voorkomen. Ik ga voor Julie vind ik een lieve naam en onze dochter heet J.olie dus een beetje bevooroordeeld. Je hoort de naam ook minder. Julie uitgespoken als Zjuuulie
Emma vind ik inderdaad ook te populair. Noor heel mooi, maar klinkt niet zo lekker als je zegt Daan en Noor. Dusss Ik zou gaan voor Julie (uitgesproken als Djulie toch?)
Ik vind Daan en Emma het mooist samen klinken maar vind Noor persoonlijk een veel mooiere naam. Ik kom net als TS uit België en Emma is hier helemaal geen extreem populaire naam hoor. Daan trouwens ook niet dus TS gaat dus niet voor de meest populaire namen
Kan alledrie heel goed. Zelf ken ik een gezin met een daan en noor dus ik vind het juist heel goed klinken want ben het gewend.