Nou ik vind de klank heel leuk maar dan wel als Kate geschreven. Keet doet me denken aan een 'houten keet' sorry!!! Maar de naam op zich vind ik dus wel leuk!
Nee, ik vind het niet zo leuk. Zeker geschreven als Keet vind ik het echt ronduit stom. Het doet me denken aan een bouwkeet en aan Keetje Tippel.
doet me een beetje denken aan een bouwkeet en aan keetje tippel ik zou voor Kate gaan, je spreekt het toch hetzelfde uit.
Ik hou niet zo van namen waar je zeer voor de hand liggende scheldwoorden op kan rijmen dus nee zou niet mijn keuze zijn...
Keet! doet het me aan denken, en kan er zo een liedje bij zingen haha nee dan zou ik kiezen voor Kate, maar ook dat is niet mijn smaak
Vind Kaat ook een hele mooie naam. Keet zou ik persoonlijk ook niet kiezen. Hebben hier in de stad een café die zo heet vandaar...
Ik moet er ook bij aan een bouwkeet en Keetje Tippel denken... Qua klank vind ik de naam wel mooi, maar ik zou dan eerder voor Kate gaan.
Onze dochter wil altijd KEET horen ghihi die vriendin van Ben Saunders. Super Keet. altijd als ik haar naam zie staan denk ik wat vreemd!