Hallo dames, Wij zijn op zoek naar stoere, unieke en vooral geen Hollandse namen voor een jongen. Weten jullie er een paar? Alvast bedankt.
Ik wil er best een paar noemen. Ben benieuwd hoeveel mensen er nu zullen reageren met : "Dat zijn toch geen namen." Maar goed, je vraagt om unieke namen, dan krijg je ze ook Chaska : Siouxi-ndianen-naam, bet. 'eerst geboren zoon' Xarno Djenzy Nashua : ook een plaatsnaam in de VS Cheveyo : Hopi-indianen-naam, bet. 'levenskrachtige krijger' Ash Moke : speek : Mook - Hawaiiaanse vorm van Mozes Djint Kwinz Skout Caemen Ivald Joïs Kyson Tarquin Niaz : Persische naam, bet. 'geschenk' Xerin Tjelvin Skelton Tayden Ziliax : een Duitse vorm van de naam Cyriac Bodhian Daylian Odeon Noaquin
Dus je zoekt eigenlijk toch geen unieke namen ... ? Komt wel vaker voor, dat mensen om zeldzame namen vragen en dat ze uiteindelijk toch een vrij gewone naam blijken zoeken. Hier wat minder unieke namen. Boyd Troy Dwight Lev Cid Quince Floyd Stash Mack Lloyd Boaz Sennen Morris Arvan Callum Brendis Fender Nolan Yestin Memphis Kyler Jazzden Ishan Otis Tyrone Galvin Coltan Ronin Arthyen Donovan Darius Iskander Marvian Ramion Nikay - Nikai Ilay - Ilaj Eloy - Eloi Arlo Chandro Lino Indro Damani Evandro Moreno Ruano Is dit in de goede richting ?
Eigenlijk hebben we al een vrij unieke naam (die bijna niet voorkomt), niet moeilijk geschreven en makkelijk uit te spreken. Helaas kan ik hem even niet noemen. Maar wilden toch even kijken of er niet nog een naam bestaat waar we een wauw effect bij hebben
Ik vind die 'minder unieke namen' ook nog heel uniek eigenlijk hihi. Voor mij is een 'unieke naam' een naam die niet in de top100 voorkomt
Ik weet niet hoe uniek je het wil, maar hieronder een heel lijstje niet heel gangbare namen Alanzo Alban, Albin Alco Aldin Aldric Alev Algar Almar, Almer Alon Alrik Alvar Amery Amyas Arelis Arlan, Arlon Arlo Astor Auberon Auron Avan Averon * Bodhin Brem * Cairo / Kairo Callai Carran Cedar Cleon * Daian Davian Denvi Dev Dolan Doran * Edau Elon Enno Eon Erion Erlan Evander Evra Ezio * Fai Faran, Farran, Feran Farley Fedor Fen, Fenno Filan Fillin Finch Fitz Flynn * Gus Gyvan * Has Hayri Hebron Hedley Helger Helios Henning Hesley * Ilan, Idan Ilia, Ilian Ilvo Imar Indigo Irvan Ivar, Ivor Ivas Izai / Isai Izar * Jair Jaivi Janik Janno Jaran Jarrion Jarvin Javan Jelt Jenno, Jenzo Jerah, Jeran Jerai Jeroah Jespen, Jesben Jestin Jesvin, Jeswin Jilvan Jispen Jizri Joby Jomar Jonan Jorben Jorrik Josse Julan Juro * Kaio Kenrick * Lanzo Launo Lenno Lennon, Lennan Lennox Levian Levin Livo Lodi Lorens Lorian Loric, Loris Lorrin Lothar Louam Lovis Lubin Ludo, Luko Lukai / Lucai Luun Lyle Lyron * Malte Manoa Mard Marlen Marlowe Marne, Marno Marnik Marwin Mathan / Matthan Merrick Merro Mervin Mian, Mias Milai Milas Millian Milon, Milox Mirkan, Mirvan, Mirzan Moran Morley Myran Myro * Nard Navan Nelan Nels Nevil / Neville Nevin Nevo, Nevio Nian Nikas Nilai, Nikai, Nimai Nilan Niron Niv Nivar Noam, Noan Noran Norrin Novan, Nivan Novar Nowan Nowell * Oden Olger Onar Ophir Oras Oswin Owan, Owin * Pacey Percy Perrin Perry Philan, Philian Philo, Philon * Radi Rain Ravin Reino Renan Reon Rev Revan Rex, Rez Rezo Ridan Ridley Rivo Riwan Riza Roano Roas Rocco Rodan Rolaf Romin Ronas Roni, Ronnie Ronon Roran Rorik Rovan Royd Rubian * Samael Savan Sefton Selby Sencha Senden Serhan Serwan, Sirwan Silmar, Silvar Silvin, Silven Simo Siven Skander Sken Sonnie Sorin Stas Stellan Stian Svante * Tanno Taran, Taron Taras Tavi Terrick, Terris Tervin Thabo, Thano Thane Tharvin Thibo Thomar Thorley Thorvin Tian Tiko Tilon Timar Toben Tobiah Todd Tord Torsten Trenn Tynan Tyron * Varai Vayan Venry Veron Veyron Vias / Vyas Vida Virai * Walden, Walder Warren Warrick Wido, Wiko Woden Wolf Wystan * Xamar Xylian * Yadin Yago Yahya Yaïr Yairo Yano, Yeno Yazan Yent Yerai Yero Yevin Yosri Yotam Yrian Ysai Ysian * Zairo Zamar Zano, Zaro Zanza Zavi Zeb Zenno Zinan, Zinar Zinlo
Voor mij is een unieke naam, een naam die je bijna nooit hoort, niet een naam waarbij mensen duizend x navragen hoe je het spelt en niet kunnen uitspreken dus uniek maar zeker niet te moeilijk, haha ik bedoel dus eigenlijk een niet vaak voorkomende naam
Dank je wel, zal even kijken of er iets tussen staat wat ons aanpreekt.. Haha ik.zie toevallig een naam ertussen die wij dus al hadden, maar dan 1 lettertje anders.
Ik hoorde laatst N.ilay als jongensnaam. En bij J.ascha heb ik tegenwoordig ook positieve associaties. Maar als deze baby een jongen was geweest had ie G.ijs geheten , dus echt verder kan ik je niet helpen
Ons zoontje heet Ivan.. we zijn nog niemand tegen gekomen hier in de regio die zo heet Ons 2e zoontje krijgt ook een naam die wij nog nooit gehoord hebben.
Mijn eerste ingeving was ook Travis, echt super cool! Lennon Bruce Nikai / Nikaj Dex / Jax Miles Maddox Owen Dean