O wat grappig. Ik las de namen en dacht, allemaal leuke namen behalve Finn ( niet lelijk maar niet m'n ding). En toen las ik daarna dat je dochter ook Lauren heet. Zelfde smaak dus. Ik heb gestemd voor Lucas. James is m'n nr 2. Aiden heb ik heel lang als nr 1 gehad maar vind ik nu toch iets minder leuk, weet niet waarom
Dat is toevallig! Aiden heb ik ook lang mooi gevonden maar nu ben ik er ook niet meer zo van overtuigd. Ik twijfelde ook of ik de naam er wel tussen ging zetten.
James: vind ik het leukst. Dezelfde soort naam als Lauren, klassiek en stoer. Finn: vind ik minder. Een beetje te kort bij Lauren. Ik vind het ook een beetje een hypenaam. Lucas: mooi, ook bij Lauren. Wel 2x dezelfde voorletter, ik weet niet of je kinderen een tweede naam hebben/krijgen? Aiden: klinkt leuk bij Lauren, maar ik heb de naam iets te vaak gehoord denk ik. Ik vond het een heel mooie naam, maar nu vind ik hem niet meer zo leuk.
Lucas: de leukste naam. Maar 2x een L als beginletter zou ik niet voor kiezen. James klinkt leuker bij de naam van je dochter vind ik.
Ik vind Aiden er heel mooi bij staan en ik vind het een leuke naam. Maar ik lees dat deze naam eigenlijk niet meer je voorkeur heeft. Lauren vind ik iets pittiger t.o.v. James en Lucas, maar als ik hieruit zou moeten kiezen zou ik voor Lucas gaan. Finn vind ik een ander type naam, de naam Lauren is dan een stuk klassieker.