Ja, stoere naam en waarom zou het niet kunnen voor een volwassen vrouw? Maar ik houd van een-lettergreep-namen (onze dochters heten Noor en Wies)
Sarah Tijdlozer dan Saar en je dochter kan later makkelijker zelf kiezen welke variant zij het mooist vindt.
Saar stond bij ons op een gedeelde 1e plaats voor een meisje. Sara(h) hoor ik net iets te vaak in mijn omgeving. Enige minpunt vond ik dat onze achternaam ook maar 1 lettergreep heeft, en voor mijn gevoel 'loopt dat niet lekker' met Saar. (Van de andere kant: zowel mijn vriend als mijn schoonouders - met diezelfde korte achternaam- hebben allen een voornaam met 1lettergreep en dat klinkt niet gek...) Ik ben dus helemaal voor team Saar!!!
Sorry voor de topicvervuiling, maar oooo, mooi! Ik hou er van. Wij hadden ook korte 1-lettergreep namen op 1 staan voor een meisje (Saar en Sien). Maar we krijgen een jongen (met 2 lettergrepen).
Onze dochter heet Sara. We noemen haar ook heel vaak Saar, maar zo kun je dus een beetje afwisselen. Bij Saar als echte naam niet, vind ik
Na deze baby laat vriend zich steriliseren, dus ik gok er niet op. Maar vond m inderdaad echt leuk/ lief/ stoer tegelijk. Dankzij onze dochter ook nog, want die kijkt graag naar de serie 'Sien van Sellingen'. En ik kan me helemaal voorstellen dat wij zo'n Sien zouden krijgen. Dochter is namelijk precies zo. Maar ze krijgt dus een broertje. Dus de Saar en Sien kunnen in de bewaardoos.