Wat vinden jullie leuker: Sem of Ivan? Andere kids heten J u l i a n en J e n t h e. Ivm met Ivan, onze achternaam begint met "van der". Ik vind dat verder niet storend, maar ben benieuwd wat jullie vinden. Thanx!
Ivan en Julian vind ik al te veel op elkaar lijken. Maar Ivan van der .. vind ik helemaal niet mooi klinken van van, dat spreek je echt niet lekker uit en hoe vaak moet je wel niet je voor en achternaam achter elkaar zeggen.. Sem, leuke naam en past ook leuk!
Ivan! Echt hele leuke naam. Veel origineler dan Sem en ook stoere naam. Ben zo ie zo niet zo " kieskeurig" met initialen en met achternaam erbij maar vind het gewoon kunnen.
Ivar van der.....is misschien net iets leuker en stoerder dan Ivan? Ook vanwege Julian en Ivan, ben ik geneigd om voor Sem te gaan.
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Het gaat echt wel gelijk op! Nog niet steeds niet bevallen dus het twijfelen gaat door Ivar vind ik ook heel leuk, maar mijn man helaas niet. Ian (op zn Nl of Eng) is ook leuk, maar vind Ivan dan leuker. Het is zo moeilijk. Bij de achternaam past Sem beter, maar Ivan is ook wel een hele leuke naam! Ik vind het niet heel erg storen, met onze achternaam. Dat kan ik dan ook over Sem zeggen namelijk, dat is een heel populaire naam en onze achternaam staat ook in de top 10... Niet echt uniek dus.